Kapitola 3

37 2 0
                                    

Berry'paw se s trhnutím probudila. Ostré ranní světlo proniklo do doupěte a svítilo Berry'paw přímo do očí. Berry'paw si sedla a začala si čistit srst. Dnes byl první den jejího tréninku, na který se moc těšila. Poprvé vykročí ven z tábora!

Dočistila si svou srst a vyšla před doupě. Blaze'heart na ni už čekala s potěšeným výrazem na tváři. "Tak pojď," mňoukla a vyrazila k východu. "Spark'paw už odešla?" Zeptala se Berry'paw na svoji sestru. "Ano. Vyrazili při východu slunce,"odpověděla Blaze'heart. Provedla šedivou učednici východem a ocitly se v lese.

"Tolik pachů!" Zašeptala Berry'paw. Blaze'heart se na ni pobaveně podívala a vedla ji dál. Prošly lesem až na mýtinku, tam se zastavily. "Tohle je trénovací mýtinka. Bude tady probíhat většina tréninku, tak si zapamatuj kudy jsme šly," mňoukla Blaze'heart a šla dál. Berry'paw si mýtinku pořádně prohlédla a pak pospíchala zpátky za Blaze'heart.

Když doběhly na daleko se rozprostírající zelenou mýtinu, Blaze'heart se zastavila a počkala na udýchanou Berry'paw. Byly daleko od tábora a slunce už bylo skoro nejvýš. "Tady, si Berry'paw vždycky dávej pozor. Teď pojď opatrně za mnou," mňoukla Blaze'heart a pomalu se blížila k nějaké díře v zemi.

Když přišla Berry'paw blíž, všimla si široké, hluboké propasti. "Kdybys tam spadla, rozhodně bys umřela," varovala ji Blaze'heart a Berry'paw přejel mráz po zádech. Nebylo vidět na dno propasti, byla vidět jen černota, černota a černota... tam Berry'paw rozhodně spadnout nechtěla. Určitě si tady bude dávat pozor, pomyslela si.

S Blaze'heart pak prošly ještě kolem jezera, krystalové řeky, mlžného hájku a říčnímu vodopádu. Území Jezerních bylo obrovské, ale stihly se vrátit brzo a tak Mist'star nařídila, aby šli procvičit bojové schopnosti. Když Berry'paw s Blaze'heart došly na trénovací mýtinku, hned začaly s trénováním.

Blaze'heart právě vysvětlovala jeden účinný, bojový postoj. "Musíš si pevně stoupnout a skrčit se aby tě přeletěl, když na tebe bude chtít skočit. Vytas drápky a nahrb se," mňoukla a předvedla. Vypadalo to fakt děsivě a taky účinně. "Teď ty," mňoukla Blaze'heart a sedla si.

Berry'paw si pevně stoupla. Zabořila drápky do hlíny aby udržela stabilitu, přikrčila se, pak zasyčela, nahrbila se a vyskočila na letící list. Rychle ho přišpendlila k zemi a švihla ocáskem. "Takhle?" Zeptala se. "Ano, velice správně. I ten skok a přišpendlení bylo správně," mňoukla hrdě Blaze'heart. "Zaútoč na mě," vyzvala ji Blaze'heart.

Berry'paw váhala, ale pak vyskočila a chtěla dopadnout na Blaze'heart, ta ale mezitím stihla uhnout a byla připravena na protiútok. Berry'paw dopadla na zem a zapotácela se. Vzpamatovala se, ale ne dost rychle. Blaze'heartina packa už mířila na její bok. Berry'paw se ještě snažila uhnout ale byla pomalá. Blaze'heartina packa ji srazila k zemi. Rychle vstala, otřepala se a přemýšlela. Musela udělat něco, co nebude Blaze'heart čekat. Náhle si vzpomněla na pohyb, který ji učil Pebble'paw.

Za pokus to stálo. Vymrštila se do vzduchu, Blaze'heart už se jí chystala srazit, ale Berry'paw rychle dopadla na zem a odkutálela se kousek dál, aby ji Blaze'heart nedokázala přišpendlit, pak se zvedla a když se Blaze'heart pokoušela podrazit jí packy, jen nadskočila a ve vzduchu se otočila, takže dopadla zády k Blaze'heart. Když si Blaze'heart myslela že jí Berry'paw nevidí, chtěla ji trefit packou, ale Berry'paw vykopla zadníma nohama tak silně, až Blaze'heartinu packu srazila.

Otočila se, a triumfálně se na Blaze'heart podívala. Ta stála s úžasem v očích. "Kde ses ten pohyb naučila?" Zeptala se nevěřícně. "Pebble'paw mě ho naučil. Trochu jsem si ho upravila," odpověděla Berry'paw a byla ráda, že na učitelku zapůsobila. "Bojovala jsi dobře," pochválila ji učitelka. "Zítra za východu slunce buď nachystaná, bude další bojový výcvik a pak tě naučím lovit," mňoukla Blaze'heart a vydala se k táboru.

●●●

Když se Berry'paw vrátila, ihned zamířila ke hromadě s úlovky. Vzala si rybu a odešla do doupěte. Spark'paw se zatím ještě nevrátila, ale Berry'paw zaznamenala, že se na ni někdo kouká.

Otočila se a v rohu spatřila Pebble'pawa, jak na ni upírá svůj pohled. "Ahoj," pozdravila ho přátelsky Berry'paw. "Ahoj," pozdravil kocourek. "Jaký byl první trénink?" Zeptal se se zájmem. "Náročný," odpověděla krátce Berry'paw. "Kdy se vlastně staneš válečníkem?" Optala se ho Berry'paw. "Brzy," mňoukl krátce Pebble'paw. Berry'paw už jen pokývala hlavou a šla ke svému pelíšku.

Nebylo jí z toho trapného rozhovoru příjemně. Zakousla se do studené ryby a užívala si skvělou chuť. Těšila se na zítřek, bude se učit lovit! Bylo to tak vzrušující. Když Berry'paw dojedla svou rybu vyšla z doupěte, sedla si do stínu poblíž východu a čekala na Spark'paw.

Po chvíli, se Spark'paw vyřítila z východu. "Spark'paw! Kde jsi by-," Spark'paw nenechala Berry'paw dokončit větu, rychle utíkala do velitelčina doupěte. Berry'paw věděla že něco není v pořádku...

Mist'star vyběhla z doupěte se Spark'paw v závěsu. "Všechny kočky! Pojďte sem! Ledový nás napadli! Pošlu na hranici bojovou hlídku, půjde Blaze'heart, Ice'bloom, Solar'blaze, Whisper'wind, Ember'paw, Berry'paw a já. Ostatní zůstaňte v táboře a hlídejte. Je možné, že se dostanou až sem. Kdyby jo, buďte připraveni,"

Velitelka vyběhla ven a válečná hlídka ji následovala. Berry'paw byla strachem bez sebe. Tohle je válka.

Kočičí Válečníci: Tlapky osudu Kde žijí příběhy. Začni objevovat