Kapitola 4

35 3 0
                                    

Nad mýtinou se rozhostilo ticho. Najednou se ozval výkřik a válečníci se vrhli do bitvy. Berry'paw vystřelila z podrostu, ve kterém se doteď schovávala celá hlídka Jezerních. Uviděla malého kocoura, nenápadně se k němu připlížila a skočila na něj. Kocourek byl překvapený, ale rychle se vzpamatoval.

Shodil ze sebe Berry'paw a už už jí chtěl dát pořádnou ránu packou. Berry'paw však byla rychlejší. Rychle se sebrala a rozběhla se proti nemotornému kovourkovi. Podkopla mu packy a přišpendlila ho k zemi. Zadníma packama mu rozdrásala břicho, až vyjekl bolestí, vymanil se z jejího sevření a běžel na svoji stranu hranice. Cestou se ještě ohlédl a zasyčel.

Berry'paw se rychle rozhlédla po dalších obětech. Spatřila starší kočku a rozhodla se že to zkusí. Rychle se k ní rozběhla, ale cestou jí srazil mohutný šedý kocour. Výhrůžně na ni zasyčel a rozdrápl jí bok. Berry'paw vyjekla bolestí a sekla ho do čumáku.

Rychle vyskočila na packy a zasyčela na něho. Šedý kocour už se chystal na ni skočit, avšak v tom si Berry'paw vzpomněla na postoj, který ji učila Blaze'heart. Rychle se přikrčila, přesně včas. Kocour přes ní jen tak tak přeletěl a rozplácl se na zemi kus za ní. "To máš za to!" Vypískla Berry'paw nadšeně z toho že přemohla takového kocoura.

Neváhala, rychle na něj skočila rozdrápla mu ucho a přejela mu drápy po zádech. Kocour zlostně syčel a prskal. "Toho budeš litovat!" Zavrčel a pelášil pryč. Berry'paw zavrčela, jelikož ji pálil rozseknutý bok.

Rychle odběhla do bezpečí pod křoví aby nasbírala síly. Na bitevním poli teď bylo nepřehledno. Berry'paw už ani nevěděla kdo je z jejího klanu a kdo z Ledového. Vydýchala se, vyběhla z křoví a rozhlédla se, jestli někde nespatří Blaze'heart nebo velitelku.

V tom na ni skočil černo-modrý kocour a převalil jí na bok. Packou jí tlačil hlavu k zemi. Berry'paw se zmítala a snažila se vymanit. Marně. Kocour byl mnohem zkušenější a taky mnohem silnější. Naklonil se nad ní s rozevřenou čelistí, aby jí mohl prokousnout hrdlo. Tohle je konec. Pomyslela si Berry'paw.

Najednou z ní spadla tíha kocoura. Rychle se zvedla připravena k útoku, pak si ale všimla že kocoura nikde nevidí. Rozhlížela se a dávala si pozor aby ji nenapadl někdo další a v tom spatřila jak se šedo-modrý kocour zmítá pod vahou Blaze'heart. Ta kocourovi poškrábala břicho a rozčísla drápem čelo, tak moc, že se mu krev řinula až do čumáčku. Prohrávající kocour zasyčel, vymanil se ze sevření a odběhl.

Berry'paw se triumfálně podívala na Blaze'heart a rozběhla se k ní. "Díky Blaze'heart," mňoukla srdečně. "To nestojí za řeč. Teď běž a nakopej Ledovým ty jejich zatuchlý zadky!" Vykřikla a vrhla se na dalšího válečníka. Berry'paw si s oddechem uvědomila, že Ledových ubývá.

Vrhla se na nějakého kocoura, skočila mu na záda, ale shodil ji. Rychle se zvedla a rozběhla se proti němu, chtěla mu podkopnout packy, on to ale čekal a tak nadskočil a její packa pod ním jen proletěla. Teď začal útočit kocour. Vrhl se na ni, sekal drápama a prskal. Pak na ni skočil celou svou vahou a povalil ji na zem přišpendlil ji k zemi, ale Berry'paw se nedala tak lehce.

Vykopla zadníma jak nejsilněji mohla, kocourovi tím vyrazila dech, takže ji pustil. Odešel o kus dál aby se mohl pořádně nadechnout, tolik času mu však Berry'paw nedala. Znovu se na něj vrhla. Pakcou ho silně bouchla do ramene, až se zapotácel, Berry'paw neotálela a rychle na něj skočila.

Kocour byl ale stále větší, silnější a zkušenější. Bez problému Berry'paw shodil ze zad a vrhl se na ni. Berry'paw se vzpamatovala, naneštěstí ne dost rychle, protože ji kocour znovu stihl srazit packou na zem. Přejel jí drápama kolem páteře. Skrz Berry'paw projela zlost, bolest a beznadějnost. Všechny rány ji bolely a pálily. Mohutný kocour nad ní stál s vítězoslavným pohledem na tváři.

Berry'paw se zmítala pod jeho mohutnou packou která ji držela při zemi. Tohle je konec. Nikdo mě nezachrání, pomyslela si a přestala vykonávat veškerou snahu vymanit se z jeho silného sevření. Berry'paw zavřela oči. Všechen hluk bitvy se vzdálil. Berry'paw byla sama. Temnota ji obklopovala ze všech stran. Byla mrtvá? To sama nevěděla. V tom se cosi před ní rozzářilo. Ze záře vyšla kočka, známá kočka.

Byla to Leaf'star. Co jí chtěla? Chtěla ji odvést ke hvězdnému klanu? Berry'paw se stále ptala sama sebe na otázky. "Ráda tě znovu vidím Berry'paw," mňoukla konečně Leaf'star. "Leaf'star... c-co tu dělám? Jsem mrtvá? Co se děje? Přišla sis pro mě?" Ptala se neúnavně Berry'paw. "Ach Berry'paw, všechno má svůj čas. Nemusíš spěchat, ale odpovím ti, nejsi mrtvá. Jsi jen hodně zraněná. Musíš nabrat síly a vzchopit se," mňoukla Leaf'star.

"Jsi připravená?" Zeptala se Leaf'star. Berry'paw cítila, jak je unavená, ale věděla, že se musí vrátit a bojovat za klan. "Jsem připravená," mňoukla odhodlaně Berry'paw. Leaf'star na ni už jen kývla a rozplynula se ve tmě. Hluk bitvy se začal přibližovat a tma se začala měnit v siluety bojujících koček.

Probudila se bezvládně ležící na zaprášené zemi. Kocour, už nad ní nestál. Berry'paw se zvedla a rozhlédla kolem sebe. Ledových bylo čím dál míň. Všimla si kocoura, který ji předtím málem usmrtil, jak se nad něčím sklání. Do Berry'paw vjela zlost a vztek. Rozběhla se k němu, aby mu uštědřila pořádnou ránu, na kterou nezapomene, když v tom si Berry'paw všimla nějakého zrzavého těla jak se nad ním kocour sklání.

Byla to Blaze'heart. Berry'paw zavřískla a vrhla se na kocoura. Kocour se otočil a pobaveně mrskl vousky. Do Berry'paw vjela nová energie. Syčela a prskala, sekala a bouchala, ani nevěděla co dělá, prostě jen bezhlavě napadala kocoura. On však měl víc energie než Berry'paw, zakousl se jí do nohy, tak silně, až ji málem prokousl skrz na skrz. Berry'paw zavřískla zapomněla na všechnu bolest, vytrhla mu nohu ze sevření.Podrazila mu packy a podařilo se jí ho přišpendlit. Rozškrábala mu břicho a když se začal kocour zmítat, aby už mohl utéct, Berry'paw ho nepustila. Pořád mu zadníma packama drásala břicho.

Když kocour zavřeštěl a trhl sebou, Berry'paw ho pustila a rozběhla se k Blaze'heart. "Blaze'heart," zašeptala poté co k ní přišla. Sklonila se k ní a pozorovala jestli dýchá. Najednou se její hrudník pohnul. Dýchá!

Berry'paw se rozhlédla kolem sebe a zjistila, že se na mýtině už nenachází žádní válečníci z Ledového klanu. Šíleně jí bolela a pálila zadní noha, ale byla ochotná udělat pro Blaze'heart cokoli. Rozběhla-spíše rozkulhala- se k nejbližšímu válečníkovi z jezerního. "Pomoc Frost'taile! Blaze'heart je těžce zraněná a potřebuje co nejrychleji odnést do tábora!" Mňoukla Berry'paw naléhavě a šla zpátky za Blaze'heart. Frost'tail ji následoval se strachem v očích.

Kočičí Válečníci: Tlapky osudu Kde žijí příběhy. Začni objevovat