Romantiek

29 3 0
                                    

A/N: dit hoofdstuk is geschreven in twee talen: Engels en Nederlands. Het onderstaande hoofdstuk is Nederlands, de Engelse staat daar weer onder. Kies zelf wat je leuker vindt. Om eerlijk te zijn vind ik de Engelse beter geschreven, maar de keuze is aan jullie. Lees ook alsjeblieft de tweede A/N. Have fun reading!

Daar stond hij, aan de andere kant van de rozentuin. De halflange blonde lokken, goud leken ze wel door de zon, die rommelig maar sexy op zijn hoofd lagen vielen in zijn zo, zo donkergroene ogen. De gouden spikkeltjes in zijn ogen glommen toen zijn blik op mij viel. De rechterhoek van zijn volle lichtroze lippen trok omhoog in een sexy, toch schattig lachje. Zijn zongebruinde huid paste perfect bij zijn gespierde armen, die losjes en nonchalant langs zijn lichaam vielen.

Ik kon niks anders doen dan staren naar deze God op aarde. En toen hij tergend langzaam, stap voor stap mijn richting op kwam, werden mijn ogen een stukje groter. Ik frunnikte aan de stof van mijn jurkje en bekeek hem nog een toen hij zo dichtbij stond. Hij was perfect. Zijn lichtblonde, brede wenkbrauwen hadden een perfecte hoogte; niet te hoog, niet te laag. Zijn lange blonde wimpers waaiden als gouden draadjes voor zijn diep donker groene ogen. Zijn rechte neus volgde, met daaronder die perfecte mond.

Hij kwam zo dichtbij tot stilstand dat de neuzen van zijn schoenen de mijne raakten. Zijn knieën raakten mijn bovenbenen en zijn gezicht was zo dichtbij dat ik de gouden spikkeltjes in zijn ogen kon tellen. Ik hapte naar adem toen hij een hand op mijn heup legde, en mijn lichaam nog dichterbij de zijne bracht. Zijn andere arm legde hij in de holte van mijn nek en zijn gezicht kwam dichterbij; zijn neus raakte de mijne en ik genoot, genoot, genoot... Hij boog nog verder naar voren en ik sloot mijn ogen, wachtend op die zachte en volle lippen op de mijne. Ik voelde zijn adem versmelten met de mijne en ik opende mijn lippen een beetje. Zijn lippen strelen de mijne als hij mijn naam fluisterde: 'Jamie.' Ik buig nog iets naar voren...

Als hij mijn neus likt.

Een keer. Twee keer. Drie keer.

Ik open langzaam een oog.

En kijk recht in de bek van mijn hond Parker.

'Parker! Ik kreeg bijna mijn kus. Waarom heb je me nu wakker gemaakt? Kon je niet een paar seconden wachten!'

Met een zucht laat ik me terug in het kussen vallen en duw zijn natte neus weg. Het was weer die droom. Die geweldige droom met hem. Met William. Mijn William. William is mijn 'droomprins': hij bestaat niet, alleen in mijn gedachten. Maar toch is hij mijn toekomstige vriendje: die ziet eruit als hij. En ik ga hem morgen ontmoeten, in Miami. Ik weet het zeker.

Zodra die gedachte mijn hoofd in springt ga ik zo snel rechtop zitten dat Parker van het bed valt. 'Sorry jochie,' zeg ik als ik hem een aai over zijn kop geef. 'Maar vandaag gaan we op vakantie!' Ik sta op uit bed terwijl ik tegen Parker blijf praten.

'Ik heb er echt zoveel zin in! Ja, jij ook hé?' Ik loop door naar mijn badkamer en kijk in de spiegel. Mijn blonde haren staan alle kanten op en er zit een streep opgedroogd kwijl op mijn kin. Ik grimas en veeg het eraf.

'Ik kan echt niet wachten, Parker! Ik ga eindelijk mijn William ontmoeten! En dan krijg ik mijn eerste kus!' Dromerig staar ik naar mijn spiegelbeeld, terwijl ik mijn haren doorkam. Mijn lichtblauwe ogen staren dromerig terug. 'Misschien vind jij ook wel iemand, Parker. Een leuk meisje. Will... -ow. Ja, Willow. Dan kunnen we samen op dubbeldate!' Ik giechel in mezelf en geef Parker nog een aai over zijn kop.

Ik draai me om om terug de kamer in te lopen als ik tegen een lichaam op loop. Ik kreun en wrijf over mijn pijnlijke neus. 'Alex! Hoe vaak heb ik gezegd dat je niet zomaar moet rondsluipen in mijn kamer!' roep ik zonder op te kijken.

Randomness overload - One shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu