✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Jisoon
Ukončily jsme polibek a vzájemně se dívaly do očí. "To bylo úžasné." Vydechla jsem. Haneul se uchechtla a upravovala mi vlasy. "To ty jsi úžasná." Poznamenala s úsměvem.
"Měly bychom se vrátit ke stolu." Pronesla jsem a vyžehlit to, co ten mamlas zvoral. Dodala jsem ve své hlavě.
"Jo, vrátíme se ke stolu." Pronesla Haneul a ještě mě letmo políbila.Vyšly jsme z toalet a šly rovnou ke stolu. Z dálky šlo vidět, že se ti dva dobře baví. Sedly jsme si a dělaly jsme, že se nic nestalo ale pod stolem mě Haneul chytla za ruku v době, kdy jsem si lokla svého drinku. Malem mi zaskočilo. Snažila jsem se tvářit jakože se nic neděje a položila sklenici s drinkem na stůl.
"Woo mi prozradil, že rád vaří." Oznámil nám San. "Ou to můžu potvrdit. Vaří dobře, tak dobře, že tvé chuťové buňky budou jeho kuchyni natolik rozmazlené, že už nebudeš chtít jídlo od nikoho jiného." Potvrdila jsem mu s úsměvem. "Přeháníš." Pronesl Woo stydlivě. "A jak jsi na tom s vařením ty?" Optala se Haneul. "Nechtěj vědět." Poznamenala jsem a radši se schovala za skleničkou s drinkem.
Woo
Zasmál jsem se. "Haneul, jestli chceš zůstat naživu a bez ujmy na tvé kuchyni, tak nepouštěj Jisoon do kuchyně." Radil jsem ji s úsměvem. "Ale abych ji nekřivdil kávu umí připravit zase nejlépe v celém kraji." Dodal jsem a culil se na Jisoon. "A taky dobře peče." Vzpomněl jsem si. "Takže do kuchyně jen za účelem přípravy kávy a popřípadě upéct nějakou dobrotu." Shrnula Haneul a podívala se s úsměvem na Jisoon.
"San je pěkný mlsoun, viď bráško." Prozradila Haneul o Sanovi. "Moment, vy...vy jste sourozenci?" Ozvala se Jisoon překvapeně. "Haneul je má starší sestra." Oznámil ji San s úsměvem. "Aha. A já si říkala, proč jste si tak podobní. Teď už to vím." Poznamenala Jisoon.
"A taky je to pěkná drbna, viď sestřičko." Pronesl San a vraždil Haneul pohledem. Uchechtl jsem se. "No Jisoon je taky pěkná drbna, viď Jisoon." Poznamenal jsem s úsměvem a koukl na ní. Vykulila na mě oči. "Ženské, co chceš. Co neví, nevyžvaní." Přitákal San. "Ty máš co mluvit. Jednou šel do baru, kde byla má crash a vyzvonil ji, že se mi líbí. Myslela jsem, že ho zabiju." Prozradila Haneul. "Hm. Woo mi udělal něco podobného. Dal číslo borcovi, kterému jsem se líbila. Ten borec mi pak vypisoval od rána do večera každý den." Řekla jsem a založila si ruce na prsou. "Můžeme se shodnout na jediné věci." Pronesla Haneul. "Kluci jsou rozhodně větší drbny než my ženské." Dodala Jisoon s úsměvem. "Tak teď jsme si nepomohli, teď budou na nás dvě." Pronesl jsem a koukl se na Sana.
San se naklonil ke mně a rukou mě objal kolem ramen. "Ale my jsme taky dva." Šeptl mi do ucha a jemně mi líbnul ušní lalůček. Hned mi projel mráz po zádech.Jisoon
Všichni čtyři jsme se dobře bavili, když jsem si najednou všimla, jak San něco šeptá Woovovi, pak se postavil s tím, že si musí odskočit. Na tom by nebylo nic divného ale když se chvíli na to postavil i Woo se slovy abychom ho omluvili a rychle odešel od našeho stolu. "No chápeš to?" Vyhrkla jsem překvapeně a koukla na Haneul, která mně pozorovala a hrála si s mým pramínkem vlasů. "Jo chápu. Sannie se nerad ukazuje v objetí s mužem, natož aby se s ním líbal na veřejnosti." Informovala mně Haneul se šibalským úsměvem. "To jako, že se stydí za to co je?" Optala jsem se ji. "Ne tak docela, Jisoon. Je to komplikované a brzy to pochopíš sama." Pronesla Haneul. "A co kdybys mně alespoň okrajově zasvětila, hm?" Pronesla jsem koketně. Haneul se pousmála a naklonila se víc ke mně. Čekala jsem spíš polibek ale ona se naklonila na stranu k mému uchu. "Podívej se nenápadně na stůl druhý ode dveří. Sedí tam jedna dívka a už dvakrát se bavila s čisníkem." Šeptla mi. Nenápadně mi oči sjely na ten stůl. Opravdu tam seděla a vypadalo, že si něco píše do mobilu. "No a?" Šeptla jsem. "Jisoon, to je novinářka." Oznámila mi šeptem a nenápadně mě líbla na líčko. Pak se odtáhla.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Osudové Setkání
FanfictionJisoon zajistí svému kamarádovi setkání se svým idolem. Jenže netuší jak to setkání změní život nejen jejímu kamarádovi ale taky jí.