✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Jiwoon
Přišly dvě starší dámy, takže jsem musela jít je obsloužit já.
Haneul seděla na barové židličce, která stála u pultu a dívala se do mobilu. Zastavila jsem se u ní a líbla jí do vlasů. Zvedla hlavu a usmála se. Usměv jsem jí opětovala a šla si pro objednávku ke starším dámam.Přistoupila jsem s úsměvem k dámám a pozdravila jsem je a zeptala jsem se co si dají.
Objednaly si kávu a dva kousky dortíku. Odsouhlasila jsem jim to a odešla jsem připravit jejich objednávku.
Haneul viděl ten dortík a olízla se. Usmála jsem se a nachystala ji taky na talířek. Podstrčila jsem jí to. Chvíli se nechápavě koukala na ten dortík a pak na mně. "Jen si dej." Řekla jsem ji s úsměvem a natáhla jsem k ní pro polibek. Hned mně políbila nazpět a pustila se do toho dortíku.
Odnesla jsem dámám jejich objednávku.Woo
Do polibku jsme se pořádně obuli oba a nechali se trochu víc. Tak moc, že jsem mu začal rozepínat košili a on mně blůzku. Přesunul své rty na můj krk. Zajel jsem rukou do vlasů a užíval si tu jeho pozornost.
Opíral jsem se o skříňky a zatoužil jsem mu dopřát taky určitou péči. Otočil jsem si ho na skříňky a nalepil ho na skříňky. Líbal jsem ho na krku a San tiše zasténal. Cítil jsem jeho úd jak mu čím dál víc tvrdne ale nechtěl jsem se odtáhnout. Sjížděl jsem rukama až k jeho pasu a rozepínal mu opasek.
"Woo," oslovil mně. Koukl jsem se na něho. "tohle nemusíš dělat." Dořekl větu. Zajel jsem jednou rukou do kalhot a jemně ho pohladil po jeho rozkroku. "Ale já chci." Šeptl jsem s úsměvem a políbil ho.
Klekl jsem si a vložil si ho do úst. Začal jsem pomalu pohybovat s hlavou a San vzdychal, což se mi líbilo a vzrušovalo.Po chvíli jsem zrychlil tempo až skončila jeho nadílka v mých ústech. Neměl jsem problém ji spolykat a pak se postavil a koukal se na něho. Vzal mou tvář do dlaní a políbil mě.
"Miluju tě, Woo." Šeptl mi po polibku San. "Taky tě miluju, Sannie." Pronesl jsem a objal ho kolem pasu. San si mně přivinul do náruče a chvíli jsme se objímali.
Pak jsme se oblékli a vrátili se k holkám.San si sedl vedle Haneul, která si pochutnávala na dortíku. Koukla se na svého bratra a vyplázla na něho jazyk. Než stačil San cokoliv říct, tak mu Jiwoon podstrčila talířek taky s dortíkem.
San jí s úsměvem poděkoval a na sestru vyplázl jazyk. Já a Jiwoon jsme se začali smát.
Objal jsem Jiwoon kolem krku a s úsměvem jsme sledovali ty dva.
"V kolik jedete do toho Japonska?" Optala se Jiwoon. "Máme na výběr. Buď v osm večer nebo v osm ráno." Odpověděla Haneul. "Poletíme až ráno?" Optal se San své sestry. "Chceš letět ráno?" Optala se Haneul. "Jo, prosím." Žadonil San. "No jo ale rezervace máme v hotelu do dnešního večera." Pronesla Haneul. Jiwoon se koukla na mně. "Děláte jako byste neměli kam jít." Poznamenal jsem s úsměvem. "Přesně tak." Odsouhlasila Jiwoon. Ti dva se usmáli. Dámy si přály platit, tak jsem je šel skasírovat.Jiwoon
San a Haneul seděli v kavárně do zavíračky. Pak San pomohl Woovovi se stoly a mě pomohla Haneul s uzavírkou. No spíš stála za mnou a objímala mně kolem pasu. "Na jak dlouho to máte v Japonsku?" Optala jsem se jí. "Na tři dny." Odpověděla mi a rukou mi zajela pod blůzku. Vzala jsem jí za ruku a vytáhla jí. "Nemůžu se soutředit, když mi děláš tohle, myško." Informovala jsem ji. Naklonila se na stranu aby na mně viděla. "Jak jsi mně to nazvala?" Optala se s úsměvem. "Myško, nelíbí se ti?" Zeptala jsem se. Haneul se rozzářila a přitiskla se na mně ještě víc. "To je hezké, líbí se mi to." Odpověděla a líbla mě na zátylku.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Osudové Setkání
Fiksi PenggemarJisoon zajistí svému kamarádovi setkání se svým idolem. Jenže netuší jak to setkání změní život nejen jejímu kamarádovi ale taky jí.