💦8💦

21 9 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Woo

V hotelu měli oba své apartmá s balkónem, kde bylo i posezení. Apartmá bylo uklizeno a krásně vyzdobeno.
Měl velkou manželskou postel, která musela být pohodlná. Skočil jsem se smíchem do ní a chvíli se v ní válel.
San stál u noh a s úsměvem mně pozoroval. "Je pohodlná?" Optal se s úsměvem. "Hm. Něco ji chybí." Pronesl jsem a koukl se na něho. Zarazil se. "A co?" Optal se. Já si sedl na té pohodlné posteli a zapřel se dlaněmi o matraci za zády. "Ty." Pronesl jsem a ukazováčkem jednoho prstu jsem mu naznačil aby šel ke mně. Poslechl mně a hned jsme se začali líbat. Bože jak já miluji ty jeho rty.

Jisoon

Vstoupily jsme do apartmá od Haneul, který je hned vedle Sana. Byl nádherný a krásně vyzdobený. Najednou mi pohled spadl na postel. Znervozněla jsem. "Haneul, já..." Začala jsem ale ona mi položila prsty na ústa. "Pššt. Vím, že máš strach, cítím to z tebe. Už přitom polibku na záchodech jsem poznala, že nejsi jen tak pro každou. Nebudu na tebe tlačit." Pronesla Haneul a vyměnila své prsty za ústa. Líbala mně něžně a její rty chutnaly tak sladce jako med. Natiskla jsem se na ní a objala jí kolem krku.
Ukončily jsme polibek a dívala se jí hluboko do očí. "Co bys řekla na společnou koupel?" Navrhla mi a já se usmála. "To zní hezky. Beru." Odpověděla jsem s úsměvem a letmo jí políbila.

Rozešly jsme se do koupelny a Haneul připravovala vanu. Nasypala tam sůl, která hned provoněla celou koupelnu a přidala tam i voňavou pěnu. Já ji ze zadu pozorovala. Měla dlouhé nohy, plný a krásně tvarovaný zadeček, štíhlý pas, krásné dlouhé vlasy v oříškové barvy a plné prsa, které nebyly ani velké ale ani malé. Byla prostě krásná ve všech směrech.

Otočila se na mně a přistoupila ke mně, prstem mi obkreslila tvář. "Jestli se stydíš, tak ti můžu půjčit plavky anebo se obě můžeme koupat v plavkách." Navrhla Haneul.
Uchechtla jsem se a začala se svlékat. Byla jsem ve spodním prádle, když jsem si všimla, že se Haneul nesvléká. Pozorovala mně s láskyplným pohledem. Přistoupila jsem k ní a pomalu jí začala sundávat blůzku a líbat jí na odhalenou kůži. U kliční kosti mi sténala. Rozepla jsem jí podprsenku a nechala jí ať mi taky sundá podprsenku.

Pak jsem se přesunula za ní, líbala jí po zadech a rozepla jí sukni. Nechala jsem sukni spadnout na zem a hladila jí po bocích.
Stáhla jsem jí i kalhotky a ona se otočila na mně a taky mi stáhla kalhotky.

Pak jsme si sedly do vany. Haneul seděla za mnou a jemně si mně natiskla na svou hruď. Omotala mi ruce a nohy kolem mého těla. Tulily jsme se k sobě a hladily se navzájem.

Woo

Zbavovali jsme se vzájemně svého oblečení až jsme byli úplně nazí. San mě líbal po celém těle a já z každým jeho polibkem cítil tu krásnou rozkož, která se mi ozývala v mém rozkroku.
Nechtěl jsem být pozadu a tak jsem si ho přitáhl do polibku a přetočil si ho na matraci. Sedl jsem si na něho obkročmo a začal ho líbat na každičkém kousku jeho těla. Snažil jsem se zapamatovat každý milimetr jeho krásného těla, každý sval, ohyb, prostě celé jeho dokonalé tělo.
San vzdychal a sténal pod mou péči a já byl spokojený.
Najednou jsem se ocitl zase pod ním a cítil jsem jak mi krouží kolem mého vnitra. Koukl jsem se na něho. Chtěl mé svolení. "Pokračuj." Šeptl jsem a spojil zase naše rty. San toho využil a vsunul do mně pomalu jeden prst. Vydechl jsem do polibku ale nebylo to nic. Až bude ve mně se svým kamarádem, pak to bude extrém ale vím, že jen chvíli a taky mu věřím.

✨ Pokračování příště...✨

Osudové Setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat