💦 3 💦

12 8 0
                                    


✨ Na obrázku máte Jisoon ✨

✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Woo

Bylo odstartováno a plavci skočili do vody a začali plavat jako o život.
Sledoval jsem každý jeho pohyb, nádech.
Bylo poslední kolo a já ho začal povzbuzovat aniž bych si to uvědomil.
Najednou se dotkl svého stupínku a byl první. Začal jsem jásat radostí a poskakovat.

Jisoon

Celou dobu jsem ho pozorovala a sledovala. Byl tak nadšený, když San vyhrál a já se musela smát. Začal poskakovat jak smyslu zbavený. A to se rozhodoval, jestli vůbec půjde. Kroutila jsem s úsměvem nad ním hlavou.

San stál s medaili na krku na stupínku pro výtěze s pyšným výrazem a Woovovi málem tekly slzy štěstí. Šťouchla jsem do něj a on si hned otřel slzy. "No co, tam mám radost, že můj favorit vyhrál." Argumentoval Woo a já se zasmála.
"Já nic neříkám. Čapni tu svou knihu a jdeme do haly. Zajdeš si pro autogram a pak jdeme do baru." Pronesla jsem a vzala ho rámě. "Počkej, ale vždyť...." Chtěl protestovat ale já už ho táhla od bazénu. "Hele chceš aby se na tebe dostalo a měl autogram od svého favorita? Tak nemudruj a jdeme." Argumentovala jsem za pochodu.
Na schodech jsme srazili jednu dívku, která stoupala nahoru. Dívala se do nějakých složkách a omylem jsme do ní drcli.
"O-omlouvám se. Nechtěli jsme. Jste v pořádku?" Ptala jsem se hned a pomáhala dívce zpátky na nohy. Byla krásná. Její dlouhé havraní vlasy ji padaly do tváře. Byla o něco vyšší než já a krásně se na mně usmívala. "Ano jsem. V pohodě. Moje vina. Měla jsem se koukat na cestu ale nepočítala jsem, že tady teď na těch schodech někdo bude." Pronesla dívka. "No jdeme do haly, kde bude autogramiáda aby tady můj kamarád dostal podpis od svého favorita a chceme být první." Pronesla jsem. Dívka se mile usmála. "Dohlídnu na to aby ho dostal." Pronesla s úsměvem a se složkou v ruce pokračovala dál.

Woo

Nestačil jsem se divit. Jak chce tahle dívka, na kterou jsme narazili, dohlídnout na to abych dostal autogram od Sana?
Usmál jsem se na Jisoon, protože se usmívala jak měsíček na hnoji. "Byla hezká viď." Poznamenal jsem a šli jsme zase po schodech dolů. "To byla a byla i milá." Přitakala Jisoon. Najednou se na mně koukla. "Co je?!" Pronesla Jisoon udiveně. "Tobě se líbí." Poznamenal jsem s úsměvem. "No a? Stejně tohle bylo první a možná poslední setkání s tou krasavici, takže nic no." Pronesla sklesle.

Autogramiáda vypukla a fanoušci se nahrnuli do haly, kde u dlouhého stolu seděli plavci. Bohužel byli už oblečeni ale i tak to Sanovi slušelo. Měl na sobě dobře padnoucí oblek v tmavě modré barvě.
Jisoon mně popostrkávala k němu až jsem byl na řadě. Hleděl jsem na něho a ztratil jsem řeč.
San se na mně díval a usmál se. Pak natáhl dlaň. Zamrzl jsem a v dlaních svíjel svou knihu.

Jisoon mi vytrhla knihu a nalistovala prázdný papír. "Mohl byste mu tam napsat i věnování?" Optala se Jisoon. "Ovšem. Jméno?" Optal se San a mé srdce vynechalo úder. Měl dolíčky, když se usmál.
"Wooyoung." Odpověděla za mně Jisoon a šťouchla do mně. "Máte krásný úsměv." Vyřkl jsem a zakryl si ústa. "Teda chci říct, že vám gratuluji k výtězství." Rychle jsem se pokoušel to zakecat a cítil jak začínám rudnout.
San se usmál a napsal mi věnování a podepsal se.
Podal mi s úsměvem knihu a já se uklonil, vzal jsem si knihu a odešel jsem.

Jisoon

Vyvedla jsem Wooa ven, kde propukla v záchvatu smíchu. "Bavíš se dobře?!" Optal se uraženě Woo a založil si ruce na hrudi. Já se začala ještě více smát ale snažila jsem se uklidnit jenže ono to nešlo. Nakonec se začal smát taky.
Uklidnili jsme se a vydali se do baru.

✨ Pokračování příště...✨

Osudové Setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat