💦12💦

12 9 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨



Jisoon

Se smíchem jsme vstoupily do pokoje. "Všimla sis toho maníka u výtahu jak na nás tupě zíral, když jsi mně vzala za ruku?" Optala jsem se s úsměvem Haneul a nakráčela do pokoje.

"Jisoon," Oslovila mně Haneul. Otočila jsem se na ni. Opírala se o dveře a měla zvláštní pohled, ze kterého jsem nedokázala nic vyčíst. "Co se děje?" Optala jsem se ji. Pomalu ke mně došla a vzala mi ruce do svých dlaní. "Jisoon, nikdy jsem nepotkala nikoho jako jsi ty. Nikdy jsem neměla možnost milovat někoho jsi ty. Jsi prostě úžasná." Pronesla Haneul. "Ach Haneul." Vydechla jsem a jednu svou dlaň jsem jí položila na tvář. "Pojď sem." Řekla jsem a stáhla jí do objetí.

Woo

"Sannie, co mi tajíš?" Optal jsem se ho a byl jsem nervozní. San se zhluboka nadechl a vydechl. "Před třemi měsíci jsem se rozešel s přítelem ale on to prostě nechce chápat. Okupuje můj dům a tak jsem si řekl, že když uvidí v mediích tebe po mém boku, že to snad už konečně pochopí a nechá mně na pokoji." Pronesl San. "Já vím, že jsem ti to měl říct už včera ale bál jsem se a bojím se ještě teď, že by sis myslel, že tě jen zneužívám, což není vůbec není pravda. Taky se bojím, že mi odejdeš. Záleží mi na tobě a je mi s tebou dobře." Dodal, protože jsem mlčel. Střebával jsem tuhle informaci.
"Když teda okupuje tvůj dům, kde spí?" Optal jsem se ho. Tahle otázka mně napadla jako první. San se lehce uchechtl. "V tom domě mám čtyři ložnice, Woo. Chci vztah se vším všudy a když skončí ten vztah tak taky ze vším všudy. Takže si vždy vezme jinou ložnici a já spím ve své ložnici." Ubezpečil mně s úsměvem. Usmál jsem se a vzal jeho tvář do svých dlaní. "Oceňuji tvou upřímnost a jsem rád, že jsem se to dozvěděl od tebe." Pronesl jsem úlevně. "Vlastně jsem se bál, že jsem jen takové povyražení." Dodal jsem a objal ho. San mi omotal paže kolem pasu a natiskl se na mně.
Lehl jsem si s ním na matraci a tulili se.

Kolem druhé hodiny na nás zaťukaly holky a šlo se teda na piknik do parku. Holky i my jsme si to užili a bylo mi jasné, že už od hotelu jsme v hledáčku tedy v objektu fotografa, čehož si všiml i San a taky jsme se co nejvíc snažili ukázat svou lásku.

"Brácha, vidím objektiv." Upozornila Haneul. San sebou ani necukl a s klidným hlasem odpověděl; "Já vím. Sleduje nás už od odchodu z hotelu." A podal mi talíř se salátem. Usmál jsem se a líbl ho. "Počkej, tys mu to řekl?" Vyhkla Haneul překvapeně. "Moment, co mu měl říct?" Přidala se Jisoon a těkala pohledem po obou sourozencích. "Ano řekl." Odpověděl San sestře a pak stočil pohled na Jisoon. "Myslím na tvou vyhrůžku a nemusíš mít strach, Jisoon, jen mám v domě bývalého přítele, který nechce pochopit, že je konec našeho vztahu." Prozradil ji San. "Aha...moment...cože?!" Vyhrkla Jisoon a koukla se na mně. "Neboj se. Nespí spolu ani vedle sebe." Ubezpečil jsem ji s úsměvem. Jisoon rozdýchávala ten šok.

"Kdo to je? A jak vypadá?" Zajímala se Jisoon. "Proč tě zajímá, jak vypadá a kdo to je?" Ptala se Haneul. "Protože my dva pracujeme v kavárně, takže obsluhujeme zákazníky. A je otázkou času, kdy se ta informace dostane k jeho bývalému a co myslíš, že udělá jeho bývalý? Půjde si omrknout svého soka. Chci být připravená až se ukáže v kavárně." Vysvětlila Jisoon a uraženě si založila ruce na prsou.

Jisoon

Tahle informace se mi nelíbila ale nedovolím nikomu aby někdo šlapal po štěstí mému nejlepšímu kamarádovi. Zlobila jsem se na Sana ale zase pokud je pravda, co říkal, teda snad je to pravda. Co když to hraje na obě strany? Blbost! Reágoval by jinak na informaci, že nás sledují média.

"To mi nedošlo." Zamumlal San. "Kdyby se náhodou objevil v kavárně, dej mi vědět." Řekl San Woovovi a ukázal nám fotku toho svého bývalého. "Pošli mi tu fotku. Někoho mi připomíná." Žadala jsem. San mi ji poslal a já začala hledat. Haneul se mi dívala přes rameno.

✨ Pokračování příště...✨

Osudové Setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat