10. Chanyeol | Flashback

196 17 2
                                    

Flashback..

*CHANYEOL*

Saya memeluknya dari belakang, dia membaca buku sambil menyuapkan saya sebiji epal supaya saya tidak menganggu dia membaca. Saya duduk di peha nya. Dia hanya focus pada buku. Saya bangun dan pouted. Dia tidak layan saya langsung!

"Y/N ~ "

Dia memandang saya dan mengangkat kening. Saya menunjukkan puppy eyes pada nya. Dia rolled eyes . Apakah?

"Y/N ~ Jum p jalan jalan.."

Dia mengeleng tanda dia tak mahu pergi, saya tahu yang dia sedang focus exam tahun ini. Saya membaca buku history . Amat membosankan ~ apa perlu saya buat. Saya mengambil keputusan untuk keluar dari library.

"Layli !"

Saya memanggil Layli yang memegang buku dan Kai mengacau nya -.- saya tahu dia busy. Saya mengambil keputusan pergi ke Sehun dan nampaknya Sehun busy dengan buah hati nya Hannie -.-

Saya mengambil keputusan pergi semula ke library dan didapati dia tidur. Cute! ⊙▽⊙

Saya meletakkan kepalanya di bahu saya.

__________________________

Saya pergi membeli aiskrim untuk saya dan Y/N. Dia menunggu saya di bangku. Sebelum saya melintasi jalan saya ternampak ballon. Saya mengambil keputusan membeli ballon dua. Biru dan pink!

"Y/N ~ saya beli ballon! "

"Wahh! Kyeopta! "

Dia mencium pipi saya. Saya duduk di tepi nya. Dia memandang seorang kanak kanak yang sedang berkejaran di taman dengan ibunya.

"Y/N ~ nanti kita khawin. Awak macam tu lahh ●▽●"

"Tinggi angan angan. Exam dulu! Bercinta kemudian. Baru sekolah dah nak khawin. "

Bebelan yang sudah saya dengari, saya speechles pada nya.

"Chanyeol ah ~ thanks bagi ballon. "

Tiba tiba ballon itu terlepas. Dia terus bangun dan mengejar nya sampai di tengah jalan.

To be countined...

Gurau je!

Saya melihat dia terlantar, mulutnya keluar darah. Saya melepaskan ballon dan askrim entah kemana. Saya meletakkan kepalanya di peha saya.

"Chanyeol ah ~ saranghae.. "

"Yah! Y/N! Saya akan call ambulancs."

Saya menangis. Ye. Saya menangis melihat nya. Saya memeluk nya. Saya menelefon amblunlanc. Dia mengukirkan senyuman nya.

"Gomawo. Mianhe. Saranghae. My Channie ~"

Dia menutup mata nya, saya menangis kuat. Saya mencium dahi nya. Saya memeluk nya dengam erat. Rantai saya memberi nya semasa ulang tahun couple kami saya menanggalkan dan memeluk rantai utu denga erat.

"Nado Saranghae Y/N ~"

Without you im nothing... i love you.. only you...

End Flashback...

Saya membersihkan daun daun kering di atas kubur nya. Saya meletakkan bunga roses di atas nya. Saya bangun dan memandang langit.

"Cita cita saya menjadi penyanyi. Sudah tercapai. Saya harap awak ada di sebelah saya dan melompat kerana saya dapat menjadi penyanyi. Saya rindu awak.."

The End

By : SehunWife_

Oneshot Collection ↷ closedWhere stories live. Discover now