Seorang jejaka menyiapkan secawan coffee americano dengan tangan nya menabur jenis jenis bahan. Dia buat dengan ikhlas campur kasih sayang. Pelayan di situ pelik kenapa dia pergi hantar apabila seorang gadis datang ingin memesan americano.
"Coffee americano dan chesse cake! Siap! "
Gadis itu gelak kecil melihat telatah seperti perangai budak comel, dia minum air itu dan membuat thumbs up pada lelaki di hadapan nya.
"Awak memang terbaik Xiumin! "
Nama lelaki di hadapannya Xiumin yang menbuat air atau orang mengelar nya tuan di cafe itu. Xiumin yang sedang makan baozi hanya senyum.
"Aigoo.. Xiumin shii.. kyeopta.."
Berona merah pipi Xiumin dipuji sebegitu, dia mengaru leher belakangnya,
"Chenmi.. jangan lah kata cam tu.. malu saya.."
Xiumin mengembung kan pipi baozi nya itu, Chenmi gadis baru sahaja dia kenal sebulan dah menjadi rapat, Xiumin pandai berbual dengan seseorang sebab itu lah senang dia nak mempunyai kawan atau lebih..
"Saya rasa kan.. mahu sahaja cubit pipi awak ni Xiumin.."
Chenmi poke pipi Xiumin, membuat kan Xiumin lebih berona merah. Chemi yang perasan muka Xiumin tergelak.
"Dah lah tu... makan lah kek tu.. saya buat special tuu.. tabur dengan kasih sayang.. "
Chenmi mengambil sudu, baru shaja dia mengambil sedikit mahu masuj dalam mulut, tapi.. ada sesuatu membuatkan dia terdiam. Xiumin tersenyum lebar dah masa tu.
"Xiumin shii.."
"Yes? "- Xiumin
Chenmi memandang Xiumin dengan serius, Xiumin berubah mukanya kepada sedih. Mana tahu..
"Awak.."
"I want proposal you Im Chenmi.. can you be my partner and my wife forever? "
Chenmi whismper pada Xiumin, bulat mata Xiumin mendengar kata kata Chenmi.
"I do.. and.. cincin ni! Kenapa warna pink? Hahahahahahahah... awak memang cute lah Xiumin.. "
Xiumin memang suka pada warna pink, kalau sesiapa mari cafe dia mesti orang ingat cafe itu tuan punya kedai perempuan kerana tema cafe itu terlalu comel. Tersusun dan warna tema pink purple!
"I love you Chenmi.. "
Dia memeluk Chenmi. Tapi Chenmi menolak.
"Tak boleh main peluk lagi.. I Love you too Baozi! "
By : SehunWife_
To : MrsMinChen