kerem: sanada iyi oldu defoş iste yepyeni bir sayfa rashica dan sonra
Defne: haklısın kero valla iyi olur her şey umarımkonuşmamızdan sonra son esyalari da keremle beraber yerleştirdik ikimizde fena bir şekilde acıkmıştık ben mutfağa doğru yönelirken arkamdan kerem seslendi.
kerem:defoş istersen hiç uğraşma birazdan yemeğe gidelim bildiğim çok güzel bir restoran var ne dersin?
Defne: aa aslında çok iyi olur gidelim o zaman ben hazırlanmaya başlayayım
kerem: tamamdır defoş sen hazırlan bende bu şekilde gelirimbaşımla keremi onayladıktan sonra odama çıktım ve hazırlanmaya başladım, saçlarım zaten dalgalıydı biraz şekillendirdikten sonra direkt makyajımı gündelik bir şekilde yapıp kombinime geçtim. dolabımın önünde durdum ve kombin seçmeye başladım.
siyah bol deri pantolon üstüme beyaz bir crop altıma da beyaz spor ayakkabılarımı giydim hızlıca takılarımı taktım çantamıda aldım ve keremin yanına geldim.
kerem: vaaayy bizim defoşa bak sen çok güzel olmuşsun canım nasibini kapatıcam diyorsun yani
diyerek güldü bende gülerek hemen cevap verdim
Defne: ya yok be kerom ama teşekkür ederiimmkerem de gülümsedi ve yavaştan evden çıktık saat 8 e geliyordu keremle arabaya bindik kerem sürecekti.
yaklaşık 25 dakika sonra sahilde çok luks olmayan ama güzel manzaralı bir restorana geldik
içeri girdik ve bir masaya oturduk yemeklerimizi söyledik gelene kadar ise sohbet etmeye başladık.kerem: ee iş konusunu ne yapıcaksın defoş ne düşünüyorsun
Defne: valla kerom biliyorsun artık staj değil normal bir işte çalışacağım için güzel bir yer istiyorum
kerem: haklısın valla aslında bir fikrim var benim senin içinde baya güzel bir fırsat
Defne: neymiş bakalım anlat
kerem: bizim tesiste fizyoterapist eksiği var şu an ve biliyorsun deneyimli ve bilen birini istiyorlar seninde cvn bu konuda çok iyi hem yabancı dilin de var deneyiminde var senin için güzel bir fırsat olur hem bende yardımcı olurum sana ordakeremin dediği aslında cidden benim için bi fırsattı daha önce ankaragücünde staj yapmıştım ve şimdi galatasarayda çalışmak benim icin çok büyük bir adım olacaktı.
Defne: çok güzel düşünmüşsün o zaman ben bir şansımı deneyim bence
kerem: bencede dene, ben bir görüşeyim sana haber veririmgülümsedim, bir kaç dk sonra yemeklerimiz geldi ve yiyip kalktık kerem beni eve bırakmıştı bende üstümü değiştirip salonda oturup öylece telefona bakıyorum ki kerem yazdı.
-Whatsapp-
kerem: defoş sana güzel bir haberim var seninle görüşmek istiyolar!!
Defne: ayy cidden mii çok teşekkür ederim kerom ya
kerem: ne teşekkürü kızım ya ne güzel yanımda çalışacaksın çok güzel olcak her şey
bu arada saat 10 gibi orda olman gerekiyormuş haberin olsunDefne: tamamdıırr teşekkürler tekrardan canım
telefonu kapatıp odama çıktım ve makyajımı silip yuzume birkaç bakım yaptım daha sonra yatağa geçtim ve uyudum.
YOU ARE READING
𝐁𝐚𝐥 𝐊𝐢𝐳𝐢𝐦 | Barış Alper Yılmaz
General Fiction"seni, senin haberin olmadığın şeylerden bile kıskanıyorum defne."