oylamayı unutmayıııınnnn🫶🏼🫶🏼🥹🥹
saat 2 gibi uyandım, bugün hafta sonu yani benim izin günümdü.
yataktan kalktım ve direkt telefonuma baktım, kerem birkaç mesaj atmıştı ona girdim.-Whatsapp-
Kerommkeromm: "günaydın defoşş napıyonn"
12:03
keromm: "kızım uyuyon mu hala"
13:15
keromm: "ne uykucusun kızım sen ya uyan artık"
13:40
defne: "güno cnm yeni uyandım daha nolduu"
keromm: "sonunda be bizimkilerle sahilde ki kafeye geçicez gelsene sendeee"
defne: "kim kimsiniz tam?"
keromm: "barış, berkan birde yunusla tuğçe olucak hem tanışmış olursunuz"
defne: "tamam ozaman 1 saate gelirim"
keromm: "tamaam öptüm"keremin mesajını beğendim ve direkt yataktan kalkup mutfağa geçtim.
yeni uyandığım için çok acıkmamıştım kendime granola yaptım ve onu yedim.
etrafıda gelişi güzel topladıktan sonra odama geçtim ve hazırlanmaya başladım.altıma beyaz bir etek üstüme de lacivert bir crop giydim, takılarımı taktım ve saçlarıma geçtim.
saçlarımı hafif dalgalandırdım ve çantamıda alıp evden çıktım.
arabayı sürmeye üşendiğim için taksiyle gittim.
yaklaşıl 25 dakika sonra taksiden inip kafeye girdim, berkan beni görünce el salladı ve hemen yanlarına geçtim.
herkesle selamlaştıktan sonra sıra barışa gelmişti sarılmak için kollarını açtığında ona sıkıca sarıldım daha sonra ayrılıp yanına oturdum.
yunus ve tuğçeyle de iyice tanışmış, hatta tuğçeyle şimdiden yakın bile olmuştuk çok samimi bir kızdı, sevmiştim.herkes sohbet ederken barışla ben sadece dinliyordum barış beni fark etmiş ki bana döndü ve konuşmaya başladı.
barış: "sende mı sıkıldın?"
ona döndüm ve gülümseyerel konuşmaya başladım.
defne: "biraz öyle oldu sarmadı bu muhabbet beni"
barış: "benide öyle şey dicem istersen sahilde yürüyebiliriz biraz?"aslında şuan en çok bunu istiyordum çünkü muhabbet beni sarmamıştı ve ayıp olmasım diye dinliyormuş gibi yapmıştım barış resmen aklımı okumuştu.
defne: "çok iyi olur"
barış kafasını salladı ve masadakilere dönüp konuşmaya başladı.barış: "biz defneyle biraz hava alıcaz, sahilde yürücez birkaç dakikaya geliriz"
berkan: "ooo başbaşa mııı bromm"
barış: "berkam sus istersen çarpmıyım sana"
berkan: "tamam be ne dedik sanki"
ben o sırada berkana gülerken aynı zamanda tuğçeye döndüm.
defne: "tuğçecim tanıştığıma çok memnun oldum"
tuğçe: "bende öyle defne iyi ki tanıştık, bir ara buluşuruz okeysen?"
defne: "tabii çok iyi olur haberleşiriz"tuğçe bana gülümserken barışla beraber kalkmıştı.
barış elini belime koydu geçmem için bende geçtim ve kafeden çıkıp sahile geldik.barış: "bir şey sorucam tabi özel değilse"
defne: "tabi sor bakalım"
barış: "bertuğ ile aranda bir şey var mı yani o gün ben biraz sinirlendim bertuğnun sana o şekilde yakınlaşmasını görünce kusura bakma"
defne: "yo sorun değil ne kusuru, bertuğ ile aramda bir şey yok tanıştığım biri sadecr arkadaş yani merak etme"barış bunu dememle bana gülümsedi ve yürümeye devam ettik.
yarım saat kadar yürüdükten sonra telefonum çaldı.barış: "kim arıyor?"
defne: "berkan arıyor"
dedim ve telefonu açtım.berkan: "nerdesiniz kız siz biz kalkıyoruz yunusla tuğçe eve gideceklermiş keremle bende tesise geçicez okan hoca çağırdı gelin artık"
ben cevap verecekken telefonu barış aldı.barış: "tamam siz geçin kanka ben defneyi eve bırakıp gelirim yanınıza"
dedi ve kapatıp bana verdi.defne: "sen geç istersem tesise geç kalma ben eve geçerim taksiyle"
barış: "bir şey olmaz bırakıyım seni"
defne: "geç kalırsın ama zahmet etme ben giderim"
barış: "böyle konuşursan geç kalırım evet hadi yürü bırakıcam"
oflayarak yürümeye başladım.
barışla arabaya bindik ve beni eve bıraktı kemerimi çözdüm ve ona dönüp konuştum.defne: "teşekkür ederim, hem sahil yürüyüşümüz için hemde beni bıraktığın için"
barış: "teşekküre gerek yok defne"dedi ve gözlerime bakarak gülümsedi.
ela gözleri okadar güzeldi ki saatlerce izleyebilirdim hiç sıkılmadan huzur veriyordu resmen.. hala bakıştığımızı fark edince gözlerimi kaçırdım ve arabadam indim.defne: "görüşürüz barış alper"
barış: "görüşürüz bal kızım"ikimizde gülümsedik o gittiğinde bende eve gelmiştim artık saat 7 e geliyordu üstümdekileri çıkartıp pijamalarımı giydim ve mutfağa geçtim.
acıkmadığım için kendime bir kahve yaptım ve balkona geçip telefona bakmaya başladım.-İnstagram-
@barisalperyilmaz: napıyorsun?
barışın yazdığını görünce bir anda heyecanlandım ve 5 dakika kendime gelemedim resmen.
çocuk bana büyü yapmış olabilir miydi?
bir ihtimal belki.
mesaja girdim ve hemen cevap verdim.@defneoztrk: oturuyorum
öyle sen napıyorsun?@barisalperyilmaz: bende okan hocayla görüştüm şimdi eve geçiyorum, yarından sonra fenerbahçe derbisi var biliyosundur zaten gelicek misin?
@defneoztrk: unutmuştum
aslında amaa gelmeyi çok isterim,
gelmeye çalışıcam :)@barisalperyilmaz: super ozaman seni tirübünde görmeyi çok isterim, şans getirirsin hem bana :))
@defneoztrk: gelicem, iyi
geceler ozamannn@barisalperyilmaz: iyi geceler bal kiz😘
barışın mesajını beğendim ve düşünmeye başladım.
hem koskoca futbolcu hemde etrafında bir ton kız var bana mı bakıcak? ama ozaman neden bana bu şekilde samimi davransın ki, belkide sen yanlış anlıyorsundur defne offf neyse o bana nasılsa benimde ona o şekilde davranmam en iyisi ozaman her şey belli olur.kahvemi icip kalktım ve odama geçtim yarın sabah iş vardı makyajımı sildim ve direkt yatağa attım kendimi zaten hemen uyumuştum.
YOU ARE READING
𝐁𝐚𝐥 𝐊𝐢𝐳𝐢𝐦 | Barış Alper Yılmaz
General Fiction"seni, senin haberin olmadığın şeylerden bile kıskanıyorum defne."