8. BÖLÜÜMM

119 2 0
                                    

iyi okumalarr askolaar 😋😋💞💞

"selam defne"
dedi mert hakan bana bakarak.
defne: "selam"
mert hakan: "napiyorsun nasil gidiyor"
defne: "calisiyorum iyi gidiyor senin"
mert hakan: "benimde iyi nerde calisiyordun ki sen"
defne: "galatasaryda fizyoterapistim"
mert hakan: "ooo anladim guzelmis hayirli olsun ozaman"

tesekkur edip gulumsedim o sirada mert hakanin arka tarafında duran barisin bize dogru baktigini farkettim.
ters ters mert hakana bakiyordu.
o an gelmicegini dusunuyordum cunku maca az kalmisti ve hala son hazirliklari yapiyorlardi.
yanlis dusunmusum😄😄

"noluyo orda"
baris bagirdiginda mert hakan arkasini donup barisa bakti ve gulerek konusmaya basladi.

"seni ne ilgilendirir baris alper"
mert hakanin bu dedigine barisin sinirlenmeye basladigini gordum ve hemen araya girerek konusmaya basladim.

"bir sey yok baris arkadas sadece halimi hatrimi sormaya gelmis"
baris bu dedigime kaslarini catti ve hala sakinlesmedigini gorunce ne diycegimi bilemedim ve ona dogru yaklasirken mert hakan kolumdam tutup beni kendi tarafina cekti.

"ne arkadasi defne biz arkadaş miydik seninle"
dediginde basimdan kaynar sular akiyordu resmen.. mal gibi kalmistim.

"ne diyor bu defne"
dedi baris bana sesini yükselterek ben hala nasil dicegimi bilemiyordum.
aslinda barışla bir seyde degildim ama nedensizce kendimi aciklamak istiyordum iste.

"ne bagiriyorsun baris kiza eger bi derdin varsa benle coz defneye bagirma"

baris sinirle gülmüştü.
mert hakan benim gerildigimi gordu ve bir anda yanima gelip omzuma elini koydu.

"defne iyi misin noldu"
"cek lan elini"
"sanane baris karismasana sen kiza bak ne halde"
"asil sanane olum cek su elini"
dedi ve mert hakanin hala elini cekmedigini farketti.
o arada baris beni hizlica yanina cekti ve yuzume yaklasip konusmaya basladi.

baris: "tamam guzelim gerilme biz maca cikiyoruz simdi cikinca konusucaz tamam mi"
barisa kafami salladim ve baris bana sarilip maca gecti.
mert hakan: "gorusuruz defne"
defne: "hıhı"

mac basladiginda bende yerimi almistim.
macin ilk yarisi hic biri gol atamamisti baris bir cok kez mert hakana karsi oynadi mert hakanda ona her seferinde karsilik vermisti ve bi mucadeleye girmislerdi ama allaha sukur ikiside kavga etmeden ilk yariyi bitirdiler.
ikinci yari basladiginda baris sahaya cikarken
daha hirsli bir sekilde ciktigi cok belliydi maca baslamadan bana bakti ve gulumsedi bende ona karsilik gulumsedim.
mac baslamisti baris ilk dakikalardan 2-3 kere asist bile yapmisti ama mert hakan her seferinde onu engellemek icin her seyi yapiyordu.
benim ise tek yapabildigim gergince macin bitmesini beklemekti.

sonunda mac bitmisti, skor 2-1 di galatasaray yine maci almisti ve keyifler yerindeydi.
ilk golu icardi ikinci golu ise baris atmisti.
fenerbahcede ise irfancan abi atmisti.

stadda ucluyu de cektirdikten sonra,
herkes stadi bosaltirken bende cikip barisi beklemeye basladim kutlama icin eglence mekanina gideceklerdi, bende hem tesiste calistigim icin hemde bizimkilerin arkadasi olduğum icin davet edilmistim.
beklerken kerem ve berkan onden geldiler.

"tebriklerr galatasarayin enn enn iyi topculari!!"
diye bagirdigimda kerem bana gelip sarildi.
kerem: "ooyyy tebrikte edermiss tesekkurler defos"
berkan: "tesekkur ederiz kankiiss ne sandin ya sen bizi"
berkana gulerken barisin hala gelmedigini fark ettim.

defne: "baris nerde?"
kerem: "ustunu giyiniyordu bekle gelir simdi biz arabaya geciyoruz"
berkan: "ayneeenn yani istiyorsan soyunma odasina git yardima falan ihtiyaci varsa"
kerem: "sacmalama olum yuru ayip tovbe tovbe gitme defne bekle, yürü sende berkan"

ben onlarin hallerine gulerken baris geldi ve beni gorunce kollarini acti ona doğru kostum ve sarıldım, birkac dakikanin ardindan ayrildik ve arabaya yururken konusmaya basladik.

baris: "nasildim bakalimm"
defne: "superdiiinn"
baris: "sen oyle diyorsan oyledir guzelim, sans getirdin bence bana"
barisa gulumsedim ve arabaya gectik berkanla kerem arkaya oturmus kucuk cocuk gibi bizi bekliyorlardi bizde arabaya bindik.

(ay ben mekan icin yedek kiyafet olayini unutmusum almisiz ve giyinmisiz gibi dusunun)
kiyafetimiz;

yaklasik yarim saatlik yolun ardindan geldik arabayi otoparka biraktik ve mekana dogru girdik etraf oldukca kalabalikti bir kose ise tamamen galatasaray oyuncularina ayrilmisti o tarafa dogru gectik ve herkesle selamlasip oturduk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


yaklasik yarim saatlik yolun ardindan geldik arabayi otoparka biraktik ve mekana dogru girdik etraf oldukca kalabalikti bir kose ise tamamen galatasaray oyuncularina ayrilmisti o tarafa dogru gectik ve herkesle selamlasip oturduk.

herkes sohbet ederken konu yine futbola gelmisti ve ben sıkıntıdan olucektim😖
zaten futbolcusunuz ne futbolu konusuyorsunuz hala her yerde anlamiyorum ki..
yavasca masadan kalktim baris kolumu tuttu.

baris: "nereye guzelim?"
defne: "icecek alicam"
baris: "gelmemi ister misin?"
defne: "yok gerek yok çok durmam"
baris: "peki guzelim dikkat et"

barisa kafami salladim ve etegimi hafifce duzeltip masadan ayrildim.
etraf okadar kalabalikti ki bara ulasana kadar yorulmustum resmen.
bara geldigimde sandalyeye oturdum ve kendime 3 shot soyledim.
gelmesini beklerken etrafa goz gezdiriyordum
baris ise hala masadakilerle hararetli bir sekilde sohbet ediyordu.

"buyurun hanimefendi" dedi barmen ve shotlari onume dizdi.
shotlari atarken yanima birinin geldigini hissettim ve son shotu da atip ona dondum.
ve yine mert hakandi her yerden cikiyordu valla artik bana gps falan taktigini dusunucem.

mert hakan: "ne guzel bir tesaduf dimi?"
defne: "hıhı bayaa"
mert hakan: "cok degil mi sana 3 shot?"
defne: "seni ilgilendirmez coksa cok isine baksana"
mert hakan: "isime bakiyorum zaten"
oflayip barmenden 3 shot daha istedim.
geldiginde tam icecekken mert hakan elimi tuttu.

tam yerinde birakmam peki
biraz meraklanin diye bunlar sovmeyin lutfenn 🤭

biraz uzun surdu bu arada bu bolumu atmam cunku internette sorun var ve atmam taslagi olusturmam cok uzun suruyor maalesef ama diger bolumu de bugun atmayi dusunuyoruumm😘
oy atmayi ve yorum atmayi unutmayin lutfeenn💞

𝐁𝐚𝐥 𝐊𝐢𝐳𝐢𝐦 | Barış Alper Yılmaz Where stories live. Discover now