oy ve yorum atmayi unutmayin lutfen asklarr🎀🥰...
defne: "napiyorsun ya"
mert hakan: "konusmamiz gerek defne"
defne: "burdayim konus iste ama elimi birak once"
mert hakan: "birakirsam gidersin sen"
defne: "mert birak icecegimi icicem konuscaksan konus dinliyorum"
mert hakan: "tamam ic konusucam"
elimi birakti ve ben shotlarin hepsini atip tekrar ona dondum.defne: "ee"
mert hakan: "defne barisa neden sadece arkadas oldugumuzu soyledin? onunla aranda ne var?"
defne: "gecmiste olan seylerin onemi yok mert anlasan mi artik? barisla da aramda bisey yok olsa bile seni ilgilendirmez"
mert hakan: "gecmis dedigin yillar once degil defne birkac ay once sadece, ben sana naptimda beni bu kadar gormezden geldin? gayet iyiydik seninle neden yaptin bunu bize?"bikkinlikla ic cektim bence bunun ciddi sorunlari vardi cunku anlamak istemiyordu.
alkol yavastan etkisini gosterirken gozlerim artik insanlari secememeye basladi basim donuyor midem bulaniyordu oturduğum yerde bile zor duruyordum.
"sana diyorum defne iyi misin"
dedi mert hakan ve eliyle belimi tutup dengede tutmaya calisti beni allahim insallah baris gormez de olaydiz biter bu gece..
tam cevap vericekken bizim masaya dogru baktim berkanla kerem barisa beni gosterdi ve barisin gulen yuzu bir anda dustu.
kaslarini catip sinirli sinirli bi bana bi mert hakana baktı.
ben barisa "bisey yok" diye uzaktan agzimi oynattim ama ne fayda bir anda masadan kalkti ve yanima geldi.baris: "noluyo burda bi sorun mi var?"
konusmaya halim yoktu oylece bakiyordum.
mert hakan: "bir sorun yok baris konusuyorduk ama defne iyi degil"
baris: "tamam cek elini"
dedi, mert hakanin elini belimden cekti ve kendisi tuttu beni ayaga kaldirdi.mert hakan: "konuşuyorduk diyorum baris anlamiyor musun nereye goturuyorsun kizi?"
baris: "kizin halini gormuyor musun konuscakmis mis elimden bi kaza cikmadan defol git surdan"
mert hakan guldu ve konusmaya devam etti. "allah allah sana mi sorcam ne zaman konuscagimi sanane baris"baris tam konusucakken araya girdim.
defne: "baris iyi degilim oturabilir miyiz artik kusucam yoksa"
baris: "tamam guzelim gel"mert hakani orda biraktiktan sonra masaya geri donduk baris beni oturttu ve kafami omzuna yasladi.
baris hala masadaki muhabbete devam ediyordu.berkan: "pist defo iyi misin kiz noldu kac tane ictin amk"
defne: "6 galiba berkan konusturtma beni yoksa kusucam ustune"
berkan: "iyy sakın kusma valla bayilirim burda igrenc"
baris: "konusturma olum kizi birak uyusun kalkcam bende simdi zaten"
berkan: "iyi be"ben barisin omzunda uyumustum ama kim bilir kac saat uyumustum cunku gozumu actigimda baris beni yataga yatirmis yanima da kendisi yatmisti.
yataktan kalkmadan telefonumdan saate baktim ve sabaha karsi 05:32 oldugunu gorunce telefonu birakip uyumaya devam ettim....
alarmin sesiyle uyandim saat 8e geliyordu yanimda yatan barisa baktim yanlış hatirlamiyorsam antrenmani vardi.
"baris uyan hadi gec kalicaksin antrenmana"
"biraz daha" dedi kucuk bi cocuk gibi mizmizlaniyordu ve okadar tatliydi ki..
"gec kalicaksin diyorum kalk hadii"
dememle baris kalkti ve bana dondu."gunaydin guzellik"
"gunaydiin"
"uyudugum en huzurlu uykuydu valla oh"
"benimde oyleydi tabiii ama biraz daha oyalanirsan gec kalicaksin okan hocanin agzina sicmasini istemezsin bence"baris bir anda saate bakti ve apar topar kalkti.
"guzelim senle kahvalti etmek cok isterdim ama cidden okan hoca sicicak agzima"
"tamam sorun degil yetis sen"barisla odadan ciktik, kapida onu uğurlarken yanagimdan optu ve cikti.
ben de hala öpücüğün etkisinde siritiyordum.
dun stadyumda cektigim fotografi instagrama atmadigim aklima geldi ve hemen fotografimi instagrama attim.-Instagram-
@defneoztrk: sans mi getirdim ne🤭🤭
@barisalperyilmaz, @keremakturkoglu, @iamberkankutlu, @merthakanyandas ve 12.307 kisi begendi.
-yorumlar-
@iamberkankutlu: kimin kankisi bee😍😍🔥🔥
↪️@defneoztrk: en sevdigim kankisim😘@keremakturkoglu: e tabi allaha sukur🙏🏽
↪️@defneoztrk: sukur kerom🙏🏽@barisalperyilmaz: getirdin tabi kii😉😘
↪️@defneoztrk: sen oyle diyorsaaann🥰@fbninasigii: keske bizim yengemiz olsaymis be tas gibi kiz valla😁
↪️@gsicinolurum: ne zirvaliyorsun sen be@983: bu ne guzeliktir ya allahim ozene bozene yaratmis🔥🔥🔥
@426: asigim bu kiza
↪️@227: cok asik olan var siraya gir broevvveetttt bir bolum daha bitenzii yavastan barisla defoyu manita yapcas bakalimmmm oy ve yorum atmayo unutmayiiiinnnn i love u 🥰🥰
YOU ARE READING
𝐁𝐚𝐥 𝐊𝐢𝐳𝐢𝐦 | Barış Alper Yılmaz
General Fiction"seni, senin haberin olmadığın şeylerden bile kıskanıyorum defne."