00

50 5 0
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Harap terjumpa gadis cantik
Seperti malaikat tidak bersayap,
Tpi!!









Anak kecil yang comel itu dengan senyuman gummy selalu di sayangi oleh appa dan eommanya.
Suatu hari yang tidak di jangkakan eommaku!!

" eommmmaaaa!!!! " teriak anak kecil itu dengan memanggil eommanya yang berlumpur darah.

" nak jangan nangis, eomma ingin kamu menjadi anak yang kuat dan hebat seperti appamu" ucap eommanya sambil memeluk tangan kecil itu, anak itu berusia 9 tahun yang sudah kehilangan kasih sayang seorang ibu.

.
.
.
.
.
.
.

Tepat tahun seterusnya, ia di lantik oleh appanya seorang namja berdarah dingin dan appanya menceritakan kepada eommanya sangat baik tpi susah di jumpai orang setia seperti eommanya.

" jadi eomma seperti angel appa ? Yang suka menolong orang ?" tanya anaknya.

" iya nak, eommamu sangat baik dengan orang sekitarnya, eommalah yang menolong appa dalam appa hospital kerana kemalangan kerana sikapnya appa terus memilihnya teman hidup appa " terang appanya pasal eommanya.

" aku mahu gadis sebaik eomma appa " serunya dengan gembira.

" tpi nk gadis seperti itu sudah di jumpai sekarang berhati hati dengan dunia luar " balas appanya, walaupun sudah mengajar anaknya dengan berdarah dingin tpi ia tetap mengingati anaknya.

" aku akan selalu mengikuti apa yang appa ajarkanku setiap malam dan hujung minggu"
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tahun berganti lagi kini aku sudah berusia 19 tahun yang kini berkuliah

Betul cakap appaku mencari gadis sebaik eomma sesusah ini, aku banyak rintangan tapi aku harus membuat terbaik untuk appaku sebelum habis kuliah aku akan
Menyusul di syarikat milik appaku.

" nak appa harap jika kau berjumpa dengan gadis pilihanmu jaganya sebaik baiknya " ucap appa dengan nada biasa.

" nde appa aku tak mahu sesiapa yang membunuhnya dan aku akan menjaganya seperti nyawaku " balasnya.











Byeeeeeeeerrrrr²

ANGEL || YOONMINGS * ENDWhere stories live. Discover now