11

9 0 0
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.

Sudah di kepum keseluruhnya di tempat mereka lari akhirnya di jumpai oleh tuan park 7 hari yang lalu, hari ini malam yang sedikit bermain peranan antara musuh dan darah segar..

" kita harus bertindak dengan apa yang kita rancang faham! "

" FAHAM tuan park "

Tooookkkkkkk.....

" siapa malam malam datang ke rumah ni? "

Clekk..

" anyeongseoyo ahjumma apa saya ganggu malam ahjumma? "

" tidak nak ada apa? "

" saya mencari-











---
Yah mereka mengambil budak suruhan tuan lee musuh park dan min bagai mana jika tidak di musuhi kerana dari nenek moyang Lee lgi mahukan harta park dan min, yang lebih yang ia inginkan ialah harta min kerena mempunyai perusahawan yang besar di seoul dan dikatakan yang terkaya nmbr satu...

Mereka tidak memgambil video? Mereka merakam untuk satu yang di jumpai yang boleh mereka mengirim dan di bagi oleh keluarga budak itu..

Walaupun mereka tahu ibunya berharap kepada anak bungsunya tpi ia harus bagi pelajaran yang sangat dasyat..

" KAU Harus Tahu Siapa Min Dan Park!! "

" I iya ak aku a akan mengwtahui ka kali aann "

" akan ku hantar kepada keluarga mu jika tidak bagitahu siapa boss kau!!?"

" ja jangan ku mohon, ak aku akan bagitahu dia dia!-"

" DIA SIAPA!! "

" Lee tuan besar Lee pewaris tunggal "

" oh jinjaaa "

" tu an ja jangan ki rim vi deo itu ke pada ke luar ga ku "

" aku tak akan mengirim sesuka hati tpi kau harus aku letakkan kau!! BG!! "

" Iya tuan park "

" bawa dia ke bawah tanah "










Tuan min juga dapat orang itu tpi bukan Lee tpi anak buah nya sialll..

" siaall!!! "

" ayoh pulang!! "

" baik tuan "



















* ayoh kerinduan rasanya tak sabar
3 hari lgi jhope pulang wamil..

Oke lanjukk...





Dan jimin dan yoongi pula berhubungan yang baik dan sehingga tuan park dan tuan min menjodohkan mereka dengan tarikh yang di tetapkan, bukankah pernah dikatakan ingin jodohkan anak mereka?

Sekarang walaupun musuh masih berkeliaran dan Lee belum jumpa di mana manusia itu pergi....

Tarikh semakin dekat untuk merek berdua eoma jimin tidak datang kerena jauh hanya ia menrestui dari jauh, asalkan sang ayah ada di sampingnya walaupun jimin masih kuliah tpi yoongi sudah habis kuliahnya...








Tempat begitu cantik macam king and queen..

ANGEL || YOONMINGS * ENDWhere stories live. Discover now