.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
." astaga!!! Apa yang kau fikirkan park shin yeol!! "
Ia masih terkejut dengan kejadiannya sendiri...
" yeol aa "
" ye ibu a ada a apa? "
" kenapa rindu dengan keluarga kecilmu pulanglah nk "
" ibu tahu kamu merindui anak perempuanmukan kenapa tidak pergi ke sana ke seoul bukan ibu memaksamu tpi dirimu sudah bertahun tahun duduk di malaysia tanpa apa alasan "
" bu, maaf yeol sebenarnya datang ke sini kerana...tempat ini adalah satu satunya pelindunganku...hiks ak aku tak tahu sekarang di sana macam mana lagi.. Ak aku tahu bu diriku menrindui mereka berdua.. Tpi hanya ini sahaja yang dapat ku luahkan...hanya ibu.."
" iya nak "
" ak aku tak ada sesiapa sekarang orang tuaku per pergi me meninggalkanku kerana...mereka mafia..hiks..."
" aku di suruh oleh suamiku untuk pe pergi dari seoul...ak aku tak tahu macam mana kehidupan mereka...ke kerana be berapa saham di sana runtuh..di busan tempat kami bertiga runtuh..bu kerana musuh keluargaku..."
" ak aku yang menjadi mangsa...aku takut dengan kejadian itu terulang dan di ulang..!! Ak aku memyuruh suamiku un untk per pergi ke seoul untuk mencari rakannya..."
" yang ber darah biru...min yeon jung "
Semua yang baru datang terkejut dengan percakapan shin yeol..
" da darah bi biru...ja jadi i ia ke keturunan ra raja.."
" eira!! Se sejak bila kau pulang ke kelantan? "
" baru saja... Apa yang kau ceritakan? "
" tidak ada yang penting eira sebaiknya tolong ibu..!! "
" astaga ibu aku baru pulang "
" ibu biarkan eira rehat biar aku tolong yaa.."
---
" KENAPA KALIAN BERTINDAK BODOH HAH!! "
" ma maaf tuan besr min.."
" Cari Maklumat Yang Sama Seperti Yang Di Curi OLEH Mereka!! AMBIL DAHULU File"
Mereka patuh dengan arahan yang di arahkan entah ambil semua file termasuk file tak penting...buat apa?
Yoongi yang baru sahaja selesai kuliahnya dan sama seperti jimin, memasa jimin duduk di bangku tepi jalan dan yoongi melihat van berceremin hitam.. Itu menyuju ke arah jimin...
" JIMINAA!! " yoongi dengan lajunya berlari lalu mendorong jimin dan bukannya mengambil tpi menembak!!
Doorrrrr....
Satu tembakan yang terlepas oleh orang di dalam van itu yoongi sempat melihat nmbr plat kederaan itu...
" Yoon!! Yoongii oppa!! " jimin mengambil sesuatu di dalam saku yoongi... Dan ia dapat iaitu kunci kereta yoongi........
" SENIOR JUNG!! Tolong bawa kereta senior min "
Belum sempat mendekati jimin melempar kunci kereta yoongi...
2 minit jimin menunggu dan akhirnya hoseok datang dan melihat yoongi! Kena tembak!!
" ASTAGA cepat ji "
Mereka masuk ke dalam kereta untuk menunju ke arah hospital yang berdekatan...
Dalam kecepatan hoseok membawa mereka sampai dan perawat dengan cepatnya..berjalan ke arah yoongi...
5 minit kemudian, doktor keluar lalu memanggil waris..
" siapa waris min "
" saya dok "
" kami akan membuat pembedahan untuk membuang peluru di tubuhnya "
" baik dok "
Selama di ruang menunggu di bilik bedah tuan park appa jimin datang, tuan min tidak datang pelik bukan!?? Anak sendiri kut...
" nak macam mana keadaan yoongi? "
" tak tahu sudah hampir satu jam appa "
" astaga yeon juga susah di angkat telefonnya!! "
Tak begitu lama tuan min tiba tiba datang dengan keadaan sedikit belari..
" macam mana keadaan yoongi?"
" masih di dalam tunggulah "
" kenapa kau lambat yeon? "
" nanti aku ceritakan "
Mereka menunggu dan selama 2 jam setengah akhirnya lampu hijau mwnyala dan doktor keluar dari bilik itu..
" macam mana keadaan anakku dok? "
" anak tuan.......
Tbc
YOU ARE READING
ANGEL || YOONMINGS * END
Actionseorang namja yang sangat cuek dan berdarah dingin yang aktif di malam hari sebagai mafia.... sehinggalah ia terjumpa dengan gadis cantik... Apa yoongi akan tinggalkan dunia gelapnya? yoonmings