10

8 0 0
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Pencarian semakin merasa oleh kedua dua orang tua, tuan min mencari di seluruh tempat tpi tuan park sudah mencari lebih dari seminggu daripada tuan min...

" hoseok aa, macam mana? "

" tidak jumpa lgi tuan "

"huuffttt...." tuan part duduk di kerusi lalu minum air yang ada di meja " sangat sukar mencarinya.." sambung tuan park lgi..

" tuan park!! Tuan min memcari keberadan orang itu juga!! "

" a apa!! "

" macammana ni tuan..."

" tak apa tuan min sudah mengetahui aku ni siapa hoseok!!"

" bukan t tapi aku tuan "


--
Macam mana dengan yoongi? Yoongi di bolehkan pulang tpi ya biasalah jimin sangat melarang yoongi pergi ke mana mana...

"euhhh... Pagi yang indah hari ini now masa untuk mandi "

Yoongi siap mandi lalu keluar dan duduk di pustaka mini kerana terasa bosan di dalam bilik...

Di tempat lain jimin sangat risau dengan ke hilangan yoongi dengan tiba tiba...!!!!

" YOONGI!!!!!! "

Sangat kuat sehingga yoongi berada di pustakanya terdengar suara jimin dengan jelas..

" ada apa dengan bocah itu "

Hanya berdiam diri, di sebalik itu jimin mencarinya last last jumpa di pustaka mini..

" astaga di sini oppa aku cari rata rata tempat itu membuatku sangat letih "

" maaf aku tidak dengar "

" kebal ya pintu ni, suaraku serak kerana memanggilmu dengan kecang "

" sorry "

" Gwenchana oppa "

Mereka berdua begitu rapat setiap hari harusnya jimin memanggil yoongi...



Di ruang santai tuan min mengetahui yang tuan park mencari orang yang sama..

" kau mencari orang yang sama park? "

" nde, mianhae aku tak bagitahu kau min "

" t tpi- "

" aku tahu kau mafia park, kau menyuruh isterimu untuk pergi dari seoul kerana musuhmu dan kekasih istermukan..gwenchana aku tak marah..kita sama sama mencarinyakan "

" thanks "
Tuan park ingin memeluk tapi di tolak oleh tuan min..

" HAJIMA...PARK.."



----
" tuan park saya dapat kesan mereka "

" di mana seok? "

" mereka berpecah tuan, dua orang lari ke busan empat lgi ke ilsan  seorang lgi pergi ke deagu dan bossnya pergi ke jepang.." hoseok melihat tuan park memegang telefon.. " tuan? "

"yeoboseyo min "

" ada apa? "

" orang kanan ku dapat mengesan mereka "

" dimana? "

"mereka berpecah tuan, dua orang lari ke busan empat lgi ke ilsan  seorang lgi pergi ke deagu dan bossnya pergi ke jepang.."

" baiklah aku akan mwnyuruh anak buahku pergi ke jepang dan ilsan.."

" baik "

Tippppp...

" kita ke busan dan deagu "

" baik tuan- oh ya siapa yang tuan call? "

" tuan min "

" mwo di dia memgetahui "

" sstttt, iya jom cepat "

" ba baik "











Skip....

















TBC....

Byerrr army aku skip untuk mengepom tempat mereka... See You All byeeee

ANGEL || YOONMINGS * ENDWhere stories live. Discover now