09

10 0 0
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"

anak tuan mengalami kritikal semasa pembedahan kerana pepuru menghampiri peparunya dan kini kami akan meletaknya di ruang icu, dan pesien kekurangan darah kami dengan mecari darah O+ untuknya.."

" biar aku aja aku appanya "

" baiklah tuan sila masuk kedalam untuk ujian darah terlebih dahulu "

Tanpa cakap banyak tuan min masuk ke ruang doktor...

" appa kenapa dengan yoongi oppa apa dia baik baik saja aku ingin bertemu dengannya "

" kamu masuk dulu di sana oke lihat yoongi "

Tanpa apa apa yang di ragukan jimin masuk ke dalam bilik yoongi..

Melihat seorang namja yang tidak membuka mata, ia terasa lirih dan sakit walaupun tidak ada luka padanya...

" oppa bangunlh aku sangat menyanyangimu "

" aku harap oppa bangun nde...hiks...oppakan gak suka aku nangis..malah aku nangis kerana oppa begini....hiks..."

.
.
.
.
.
.
.
.

" tidak tuan park saya tidak tahu siapa yang menembak "

" tak apa hoseok kita menyuruh orang suruhan kita mencari orang itu..."

" baiklah tuan "

Mereka yang sedang duduk di kantin mana kala jimin dan bodyguard berada di atas tuan min masih menderma darahnya kepada anaknya...

Bukan apa darah mereka sama dan mempunyai keturunan darah biru mambuat doktor sukar mengambil darah yang lain..













----
" sialan aku suruh kau tembak anak park seo jin bukannya kau tembak orang lain!! "

" maaf kan kami tuan "

" tuan ya yang mereka tembak bukannya o orang  a awam t tapi a anak....."

" ANAK SIAPA!! "

" A anak m min yeon jung "

" sialan kalian!! "

" bagai mana tuan lee? "

" hffuutt...kalian mancari pasal dengan min yeon jung aku akan mati!! "

Dorrr...

Tuan lee menembak seseorang dari pada anak buahnya itu lalu pergi dari ruangan itu dengan amarah dan waspada...

" ke kenapa tuan lee takut bila mendengar min yeonjung siapa yeon jung itu? "

" yeon jung mafia terkuat di seoul ini semua musuhnya bukan calang calang tingginya daripada tuan lee..."

" maafkan kami tkdak mengenali orang itu "

" tak apa aku tahu kau masih baru saejung.."

" terima kasih tuan "

" apa benar kau menembak orang lain? Bukan apa benda harus sahih "

" namja itu berkulit putih, tinggi dan mata seakan kucing dan satu lagi badan ia sangat gagah "

" benar itu anaknya minyeon jung "

" a aku harus apa mesti ia mencari sampai di lubang cacing "

" kita semua akan mati kau tak perlu cakap begitu, semua tempat mereka tahu..."

" aku jadi takut tuan harus apa kalau aku pulang ke busan saja "

" eomamu tidak tahu kau kerja samseng bukan "

" n nde tuan tpi aku harus pergi "

Ia keluar dari tempat itu lalu menaiki keretanya dan pergi ke busan...






























Tbc...
















ANGEL || YOONMINGS * ENDWhere stories live. Discover now