Kini tahun sudah berganti kembali pagi yang cerah dengan sinaran yang baik, yoongi hampir habis dari dunia pelajaran kini ia sibuk dengan tugasan akhir.dan tak mungkin tak ada pelajar baru masuk setiap tahun jee ada yang masuk..
Hari ini ada majlis kedatangan pelajar baharu di kampus di gangman, serius lah bukan senang ini pertama kali buat..
" heeeyyy hyuna!! Apa khabar owhh lama tak jumpa!! " sapa rakannya yang baru datang.. " wait ini rakanku namanya park jimin " sapa rakannya degan begitu gembira..
" hyuna "
" jimin "
Mereka saling menjampak tangan lalu merka berdua lirih ke arah rakannya.
" yaacckk!! Alisya " hyuna begitu kesal alisya meninggalkan mereka begitu sahaja tanpa ucap apa apa perkataan..
Mereka berdua mengikuti alisya yang masuk ke dalam kampus lalu duduk di tempat mereka.
Setangah jam kemudian jimin tergesa gesa untuk pergi ke hadapan pintu kampusnya, dan..
Bughh...
Bughhhhh.." aduh sakit "jimin terjatuh kerana tergenincir tangga.
" are you oke ?" soerang namja menghulurkan tanganya dan di balas oleh jimin..
Dan jimin bangun lalu ia menunduk dengan baiknya,.
" thanks, menolongku " ucapnya sambil memegang lengannya..
" ya, apa sakit? Aku bawa kamu ke hospital? " tanya namja itu lalu jimin mengeleng kepalanya.
" tak apa hanya jatuh, thanks " balas jimin lalu pergi dari tangga itu,dan naja yang menolongnya adalah yoongi yang melihat gadis itu pergi sehingga bayangan itu hilang.
" ji! Kau cakap 15 minit ini sudah lebih!!" kesal hyuna kerana jimin menginkari janji yang ia sendiri ucapkannya.
" maaf terlambat aku terjatuh " ucap jimin sekiranya ada sebab di sebaliknya.
Hyuna hanya menanguk kepalanya, ia tahu jimin tidak pernah menipu dengannya dari.sekolah lagi.
" jom ke cafe " ucap jimin
" jap minah mana yang langar kau ji?" tanya hyuna.
" bukan minah lah tpi mamat handsome..hehe " balas jimin sambil mengoda hyuna.
" yack..siapa?" lagi hyunaa!!
" entahlah " balas jimin dengan nada rilex sambil berjalan..
- min yoongi
- pewaris tunggal min- park jimin
- menpunyai adik perempuan- han hyuna
- mempunyai kakak tpi di rahsiakan oleh keluarganya sendiri.- jung hoseok
- menpunyai kakak yang super model
- rakan yoongi
- kepercayaan yoongi.- kim seokjin
- abang daripada jeon jungkook
- sepupu yoongi
- kepercayaan semua- jeon jungkook
- adik seokjin
- menpunyai marga appanya yang sekarang
- orang setia yoongi
- anggapan yoongi sebagai hyungnya.- min jung sun
- appa yoongi yang masih setia dengan semua keadaanTbc...
Hari ini hanya prngenalan banyak dari ceritaku..baiklah jumpa nanti yaa..
Tpi aku gak janji yaaaaa
Seee youuu army boraehae
YOU ARE READING
ANGEL || YOONMINGS * END
Actionseorang namja yang sangat cuek dan berdarah dingin yang aktif di malam hari sebagai mafia.... sehinggalah ia terjumpa dengan gadis cantik... Apa yoongi akan tinggalkan dunia gelapnya? yoonmings