Begitu jelas dengan tembakan pistol di lorong kota itu dengan kuatnya terdengar teriakan anjing dan kucing kerana ketakutan denga bunyi tembakan, bukan senang bagi seorang remaja yang kini sedang bermain dengan kerja malamnya yang begitu kuat.
Di tempatnya, ia baru sahaja pulang dari membunuh musuh appanya yang menginginkan club terbasar di seoul, kini dia duduk di sofa kebanggaannya denga menyilang kakinya.
" tuan muda min, ini telefon daripada tuan besar min " satu anak buahnya mengarah telefonnya kepada tuan muda min.
📲
" yeoboseyo appa "
" nak bila pulang?"
" 15 minit lgi yoon pulang appa, yoon ada kerja ingin di siapkan "
" kamu yoon, esok kuliahkan jadi biarlah tempat itu seokjin uruskannya terlebih dahulu nde! "
" nde, appa yoon faham yoon akan pulang selepas bagitahu seokjin hyung "
" baiklah "
📱
Setelah meletak telefon secara sepihak ia menmanggil seokjin ia itu sepupu kandungnya di sebelah eommanya,
Tak begitu lama seokjin datang ke sofa kebanggaan tuan muda min.
" yoon, waeyo?" tanya seokjin kerana terasa penasarannya.
" hyng kau ganti tempat aku selama yang mungkinnya, kerana aku ingin melanjuk pengajianku " balasnya lalu ia menepuk pundak seokjin.
" tpi-" ucapan seokjin terpotong olehnya lagi.
" hyung itu perintah appaku! " kesalnya lalu ia menyimpan barangnya lalu berjalan ke pintu keluar.
" wait yoongiaaaa!! Aku akan uruskan tempat ini " teriak seokjin dan ia menlirih ke arah sepupunya itu, dan hanya mengangguk kepalanya.
--------
Mansion min'sYoongi yang baru pulang dengan mengunakan keretanya yang kini masuk ke gegerasan kerata, ia menbuka pintu dengan tangannya lalu ia masuk dan di sambut oleh ahjumma.
" selamat datang tuan muda min " sopannya sambil menunduk hormat.
" appa mana?" tanya yoongi kepada ahjumma.
" tuan min berada di ruangkerjanya tuan muda " balas ahjumma lalu yoongi berjalan ke arah ruangkerja appa.
Tookkk...Tokkk..Tok..
" masuk!" satu perkataan yang bisa ia dengar dari luar tanpa buang masa panjang yoongi membuka pintu dan duduk di sofa panjang di ruangkerja milik appanya.
Mereka saling berdiam diri tanpa satu perkataan pun,.
" yoon, appa akan ke new york untuk menyiapkan kerja yang penting di sana " ucap appanya lalu yoongi mengangguk kepala. " janga kamu pergi ke tempat tak senonoh macam club, kamu harus menjaga kesucianmu untuk isterimu nanti biar tiada yang pelik berlaku selepas ini, FAHAM!!" sambung appanya untuk mengingati anaknya itu.
" nde appa yoon tak akan perfi ke club, sedangkan di mansion sudah ada mini bar " jelas yoongi dengan patuh ucapan appanya itu.
" pergilah masuk tidur esok kamu kuliah bukan?!" ucap appanya dan yoongi mengangguk kepala dan pergi dari ruangkerja appanya.
Pagi sudah mula menyinari mansion min dan memacari di tingkap bilik anak laki lakinya itu, dengan penuh suara appanya untuk bangunkan anaknya itu.
" yoon bangun!! Kamu harus kuliah!!" keras appanya menbangunkannya tpi ia bangun dengan mengeliat tubuhnya lalu ia bangkit dari tidur dan masuk ke toilet untuk bersihkan dirinya, selama 5 minit di dalam toilet dan
akhirnya ia keluar dan pakai baju untuk kelasnya hari ini.
YOU ARE READING
ANGEL || YOONMINGS * END
Actionseorang namja yang sangat cuek dan berdarah dingin yang aktif di malam hari sebagai mafia.... sehinggalah ia terjumpa dengan gadis cantik... Apa yoongi akan tinggalkan dunia gelapnya? yoonmings