Akhrinya tuan min dan tuan park pulang dari new york, tuan min masih terkenang kenang dengan yang di beritahu oleh anak buahnya kepadanya sendiri..membuatnya ingin memarahi yoongi dengan rahangnya mengetat.
" tuan min dan tuan park selamat datang ke seoul "
Tuan min masuk lalu pergi ke bilik yoongi dan melihat yoongi sedang duduk di luar bilik..
" kenapa kau susah mendengar perintahku yoongi "
Yoongi menoleh kearah belakang dan melihat appanya pulang..
" maaf "
" sudah banyak kali maaf tpi tetap lakukan hal yang sama!! "
" yoon tahu yoon salah appa "
" salahmu kali ini di hukum seperti janjiku terhadapmu yoongi!! "
" nde baiklah yoon terima "
Dengan senyuman smark tuan min lalu memukul yoongi tanpa ampun..
Bughhh!!! Plakkk!!!
" KURANG AJAR!! "
Bughhhhhhh!!!! Zaapppppp!!!!
Pingggggggggg!!!" KAU TAHU AKU MELARANGMU!! AKU TAK MAHU KEHILANGANG ORANG YANG AKU BESAR KAN DAN CINTA SEKALI LAGI!! "
Buggghhhhh!!!! Pingggg!! PRAG!!!!
"arrkkkkkk!! "
Tuan min berhenti kerana suara tuan park memanggilnya..
" hentikan kau lihat anakmu sudah begitu teruk!! Kamu menghajarnya sudahlah luka yang mengempung tempat itu belum sembuh sepenuhnya kau menambah satu lagi dengan penuh lebam dan darah!! "
Tuan min baru tersedar dengan perbuatannya..
" appa aku hanya melihatmu selamat sampai di korea bukan sampai dengan duka "
" maafkan appa tpi appa tidak mengizinmu untuk masuk ke dalam gerakan mafiamu itu biar orang bawahanmu yang melakukannya "
" nde yoongi gerti "
Semasa dalam keadaan hening jimindatang dengan buru buru dan melihat yoongi berdarah kerana di pukul oleh appa min..
" astaga tunggu di sini "
Mereka berdua mematung dan terasa pelik..
" yoon"
" nde appa, wae? "
" apa luka semalam mu itu di bersih oleh jimin? "
" nde, aku akui appa jimin menbersih semua luka pada tubuhku..appa harus malu kerana memukul anak sendiri tanpa ampun dan di bersihi jimin "
" jimin mempunyai trauma masa kecil nak, dimana eommanya selalu di pukul oleh harabojinya sendiri "
" apa eomma jimin masih ada?"
" ada eomma jimin berada di luar negara untuk menengkan dirinya sendiri, dan jangan risau di sana ada keluarga angkat eomma jimin "
" maaf ya aku lambat " ucap jimin yang baru datang lalu duduk mendekati yoongi..
" jimin lusa sudah start kuliahkan? "
"nde, aku akan ke kuliah dengan seorang diri...kerana appa memutuskan duduk di mansion min "
" maaf ya "
" iya "
---
Pagi di mansiin min, seperti biasa makan pagi dan duduk di ruang santai..." apa sekarang kau tidak menghubungi isterimu park?"
" aku menefonnya time tengah hari sedikit kerana di sana sudah petang "
" oh jinjja, aku terasa ingin ke sana "
"hahahaha, ada ada je kau ni min "
" kita bercakap cakap juga mana jimin bukannya esok baru kuliah?"
" di mana lgi kalau tidak di kamar yoongi, tdi aku lihat dia keluar dari pustaka mini yoongi lalu masuk ke bilik yoongi "
Yoongi dan jimin sedang membaca buku tadi yoongi mahu keluar untuk pergi ke pustaka mininya ia hanya membuka pintu itu juga tak tersangka tersempak dengan jimin dan jimin melarang yoongi keluar dan ia pergi mengambil buku untuk yoongi...
Ttoooookkk...tookkk...tokkk...
" masuk "
Tuan min dan tuan park masuk dan mereka melihat jimin sedang membaca buku bersama yoongi dan berada di samping..
" appa ada apa? "
" aniya, appa ingin menjeguk kamu dari pagi lagi tidak keluar "
" jangan meninder aku appa "
" tidak "
Jimin melihat appanya keluar dari bilik yoongi lalu ia menyekat..
" appa "
" nde sayang ada apa "
" mahu kemana? "
" telefon eommamu, apa mau join?"
" mau lah "
" oke jom "
" bye yoongi oppa nanti jimin datang balik "
Jimin sudah menghilang dari bilik itu dan hanya tinggal dua orang anak dan bapa..
" kamu sangat rapat dengan jimin sekarang ya!! "
" apa yang appa rasa itu benar "
" apa kau ada perasaan dengannya?"
" entahlah appa apabila jimin mendekatiku jantungku berdebar debar"
" kau masih penasaran dengan rasanya ya "
"nde"
" bicara ini je, bila habis sebagai pelajar kuliah? "
" dalam akhir bulan ini "
Tuan min menepuk pundak yoongi lalu keluar dari bilik yoongi...
---
Taehyung melihat tempat di kampus dimana banyak laluan yang berbeza baginya ini first time kerana jimin tiada di sampingnya..
" kesal sungguh kerana tidak kuliah bersamanya!! "
Tae masuk ke dalam kelasnya dan melihat pelajar namja dan juga yeoja tidak berapa ramai tpi wow..
" hey kau baru di sini? "
"i iya"
" jangan gugup, perkenal namaku eun woon "
" teahyung kim taehyung "
" hi friends "
Namja itu menghulur tangan..." ya of couse "
Tae membalas huluran tangan..." jangan segan kami baik "
" benar tu, kenalkan aku shin "
" aku yura "
" aku jihyu "
Semua berbicara dengan santai sambil tersenyum sama lain...
" pagi semua kita ada pelajar baharu ia itu taehyung kim taehyung.."
" IYA PAK!! "
" buka muka surat 125 buku teks"
Mereka membuka buku teks lalu melihat dan mendengar cikgu agar di depan..
Tokk..tokk..tokk..
" maaf pak saya lambat "
" itu"
Tbc
YOU ARE READING
ANGEL || YOONMINGS * END
Actionseorang namja yang sangat cuek dan berdarah dingin yang aktif di malam hari sebagai mafia.... sehinggalah ia terjumpa dengan gadis cantik... Apa yoongi akan tinggalkan dunia gelapnya? yoonmings