05

15 1 0
                                    

* ff ini akan di skip..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Minggu berganti ganti kini antara yoongi dan jimin semakin rapat dan erat, esok tn park dan tn min kembali ke seoul kerana yoongi akan menamatkan pelajarannya sebagai pelajar.

" ji aku ingin bicara denganmu esok appa pulang dari new york " ucap yoongi dan jimin begitu lebar matanya.

" YES!! Appa pulang!! " gembiranya sambil melompat lompat seperti anak kecil.

" hey hati² nanti kamu jatuh " yoongi menarik tangan jimin untuk duduk di sofa.

Sore kembali meraka berada di pustakaan mini itu sambil memilih buku yang lainnya.

" yoongi oppa kenapa tidak di bagi oleh oarang yang kurang bermampuan? Ini buku sudah lama? Oppa tidak bosan dengan buku² lama " ujar jimin sambil melihat kearah yoongi...

" ahk...tidak semua buku itu ada di dalam stor " balas yoongi, bukan apa orang kurang bermampuan semuanya berhutang dengannya siapa tiada semuanya ada di buku yang selalu di catat oleh seokjin...

" tn ny makan sore sudah sampai " ucap ahjumma yang tiba² datAng..

Malam semakin mengjelang kini jimin duduk di ruang santai sambil melihat tv, yoongi yang baharu je sampai dan baru duduk di sofa..

" opp- " telefon berbunyi jimin baru nak memecah hening..
Drrriitttttt...

On :

Yoongiaaa, gawat appamu
dalam bahaya -skjn

Apa tak boleh on the
Yg- point terus

Pesawat yang akan dinaiki appamu
Akan terhempas kerana ada
Yang mencerobohi
Peswat itu!! -skjn

Aku kesana
sekarang
Yg-

Off:

" kamu duduk diam² di sini ndee aku keluar sekejap " ucap yoongi lalu pergi dari ruangan itu...

" mahu ke....mana " ucap jimin yang melihat yoongi bergegas ke bawah dan mencapai kunci keretanya.

---
Di markas yang baru sahaja yoongi sampai ia terus melihat ke arah skrin..

" apa ada orang di sana untuk mengawasi!! " ucap yoongi yang masih melihat skrin itu..

" nde ada tpi bg cakap ramai orang yang memghantar " balas seokjin

" begini!! " yoongi memeberi cadangan kepada semua..

" baiklah!! " semua setuju dengan semua itu...

Yoongi dan yang lain sampai di destinasi mereka lalu ia begitu runtuhnya mendengar.. Audio di perkarangan airport..

Mereka berpecah kepada dua bahagian dan bahagian terakhir itu adalah yoongi

" mereka di sana tuan!! " ucap bg dengan suara sangat kuat..

" kita sudah di kepong!! " balas seokjin dan itu juga yoongi kini sudah berlawan..

ANGEL || YOONMINGS * ENDWhere stories live. Discover now