Yerle bir olan inançların,
yerle bir olan inançlarıma denk geldi.
Biz seninle böyle tanıştık.
Sen bilmezsin.Göksel- Yalnız Kuş
The Weeknd- Call out my name.🕯️
Huzurlu uyandığım ilk günümün içine tabii ki Estan sıçmıştı.
" Hadi kızım ya." Kapının önünde dikilmiş çakmak bekliyordu.
" Ya bir dursana." Diye bağırdım en sonunda.
" Hem bu şarkı ne ya?" Diye hayıflandım. Ortak alandan birisi sinan akçıl şarttır şarttır açmış hepimize dinletiyordu.
" Hay sokacağım." Çakmağı sonunda bulduğumda kapıyı doğru giderken Estan'ın şarkıya dudaklarını oynatarak ritim tutmasıyla ufak çaplı bir şoka girdim.
" Kimin açtığı belli oldu." Dedim gülerek.
" Sen şu an makyajsız mısın?" Diye sordu çakmağı elimden alırken.
" Sen uyandırdın ya beni." Dedim gözlerimi devirip.
" İyi ha bu halininde gideri var." Arel'in odasının kapısı açıldığında Estan bakışlarını oraya çevirdi.
" Şu siktiğimin şarkısını kim açtı ve niye bağırışıyorsunuz?" Kapının eşiğine yaslanıp gözlerine bakıp tebessüm ettim.
" Günaydın." Dedi nazikçe bana.
" Günaydın." Dedim mırıltıyla.
" Ne oluyor oğlum size." Estan cık cıklayarak merdivenlerden yukarı çıkarken Tolga odasının kapısını açıp " Günaydın." Dedi ve o da merdivenlerden yukarı çıktı.
" Niye erken kalktın? Dinlenseydin." Dedi Arel gözlerini gözlerimden bir saniye bile ayırmadan.
" Estan uyandırdı. Çakmak sevdasına düşmüş."
" Benim kapımı çaldı da ben açmadım. Seni uyandıracağını tahmin etseydim açar verirdim." Dediğinde tebessüm ettim.
" Öyle mi?" Dedim tam gülümseyecekken kapı da burhan şefi görmemle duruşum ve yüz ifadem donuk haline bürünmüştü.
" Günaydın Açelya yüzünde güller açıyor." Dedi gülerek.
" Günaydın Şef." Dedim ve kapının eşiğinden sırtımı çekip düz bir şekilde durdum.
" Bugün bir işiniz yok şu anlık Arel, Estan ve Tolga üçünüz serbestsiniz. Açelya senin bir görevin var. İlk gizli görevin." kafamı sallayıp uzattığı dosyayı aldım.
" Tamamdır Şef." Dedim ve dosyayla birlikte yukarı çıktım.
" Şef Açelya'nın gizli görevi tehlikeli mi?" Aşağıdaki konuşmaya kahve yaparken kulak asmıştım.
" Değil, merak etme. " dedi Şef.
Kahvemi yapıp masaya geçtim.
" İlk gizli görevin hayırlı olsun. Sıçtın." Dedi Tolga omuzumu sıvazlayıp yanımdan mutfağa geçti.
" İddiaya giriyorum büyük sıçacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE YARISI YALANLARI
General Fiction" Bir yalandan sonra, tüm gerçekler şüpheli hale gelir."