BÖLÜM V

5 1 0
                                    

Sadece var olanı sevmez insan.
Anılarını sever, geçmişini sever, ilklerini sever, sonlarını sever, yanında olsa da sever olmasa da sever.

Beni Hatırla- Nazan Öncel
Geceler Kara Tren- Nazan Öncel
Seni Her Gördüğümde - Erkin Koray
Beautiful Crime - Tamer

🕯️

Burası yani benim içim diye tarif ettiğim, karanlık dünya; sorgusuz sualsiz korkunç bir mekan. İçerde sanıklar ve kurbanlar savaşıyor. Cesetler isyana kalkıştı! İçerde birinin masum olma ihtimali, içerde birisinin olma ihtimalinden zayıf. Uykumdan başka bir şeyim yok. Sadece günlerce uyumanın huzursuzluğunu özledim. Saate baktım da; onun da kaç geçtiğinden, kaç kaldığından, kaç olduğundan pek haberi yok. Kendime bakıyorum da; kendimden kaç kere geçtiğimden, kaç kere hareketsiz kaldığımdan, kim olduğumdan haberim yok. Burası yani benim içim diye tarif ettiğim, karanlık dünya; vicdan siyahı. Bu dünyada bana neyin yakıştığını, bana neyin iyi geldiğini unuttum. Sahi ben hangi şarkıda gülümsüyordum? En sevdiğim renk neydi? Unuttum.

Ayaklarım bedenime yük oluyordu, kafam gövdeme yük oluyordu. Ruhuma yük oluyordum, onu her özgür bırakmak istediğimde bir ilmek daha atıyordum ördüğüm duvarların üstüne. Özgür kalmaması için yükseltiyordum ilmekleri. Ben buydum. Kendiyle savaşan ucube bir bilinçten ibarettim.

Aylinle Arel'i ı çiftlik evinde yalnız bırakalı iki koca gün olmuştu. Ne Arel aramıştı, ne ben aramıştım.

Aylin uyandığında beni görmek istemediğini ' Senin sevdiğin kadınla aynı ortamda durmam.' Diyerek Arel'i o halde gitmekle tehdit etmişti. Arel'in zor durumda kalmaması için ben çekip gelmiştim.

Aylin en azından Arel'in beni sevdiğini kabullenmişti diye düşünürken bile bencildim.

Arel'in onu o halde bırakıp benimle gelmesini isteyecek düşünecek kadar bencildim. Ama Arel bunların hiçbirisini bilmeyecekti.

İple boğarak öldürdüğüm adamın kafasına iki el ateş edip evinden elimi kolumu sallayarak ayrıldım. Gün yeni doğarken bu defa kendi evime değil Abi'nin gönderdiği konuma doğru sürdüm motoru.

Ormanın içinde kendini kamufle eden eve girdiğimde evde kimse yoktu.

Abi'den bir mesaj geldi.

Abi: Birazdan yeni hedefin gelecek.

Siz: Kim? Bugün tek bir kişi vardı diye konuşmuştuk.

Abi: Öldürdüğün adamın kardeşi bunu yok etmen gerek, bizim peşimize düşme ihtimali çok yüksek, bulamaz ama riske atamayız.

Cevap vermedim.

Kapı açıldığında balaklavamı düzelttim. Derin bir nefes aldım. Ve saklandığım yerden çıktığımda yanında bir kadın vardı. Direkt belindeki silahına davrandığında kadın çığlık atarak dışarı çıktı. Adamın kafasına iki el ateş ettim ve yere yığılışını izledim.

" Lütfen beni öldürme. Ben onu tanımıyorum bile." Kadın bana yalvarır gözlerle bakıyordu. Gençti, gözleri masmaviydi.

" Tanımadığın adamlar seni böyle yerlere getirmek istediğinde kabul etme." Dedim ve yerde ağlayarak bana bakan kadına elimi uzatıp ayağa kaldırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECE YARISI YALANLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin