Alex:
Po powrocie do domu zamykam się w swoim pokoju. Podchodzę pod okno, odsuwam firankę i spoglądam w niebo na którym zaczynają pojawiać się pierwsze gwiazdki. Opruszkami palców dotykam swoich ust. Odchodzę od okna, biorę telefon do ręki i w wyszukiwarkę wpisuję " Car Grey" krótka nazwa to łatwo zapamiętać, szczególnie że w jego firmie na każdym kroku jest szyld. Po chwili pojawiają się wyniki wyszukiwania.
Car Grey- firma zajmująca się produkcją samochodów najwyższej jakości.
Założona: 01.01. 2018 roku.
Właściciel: Borys Grey.Borys Grey- biznesmen, sportowiec. Właściciel Car Grey.
Data i miejsce urodzenia: 01.08.1996, Londyn.
Rodzice: Jedyny syn lekarza Oskara Greya i pianistki Susan Wood.
Rodzeństwo: Pola Grey, Rose Grey
Związek: Vanessa Astor od 2021r.
Inne: Ukończył studia na wydziale zarządzania. Od 15 roku życia trenuje tenis ziemny. W 2012 roku zajął drugie miejsce w młodzieżowym pucharze Davisa, trzy lata później zwycięzca Australian Open w kategorii dorośli. Na swoim koncie ma wiele wygranych. W kwietniu 2024 roku podczas zawodów we Francji zerwał więzadła krzyżowe w prawym kolanie, wycofał się z dalszej rywalizacji.
- Okłamałeś mnie- mówię rzucając telefon na pościel. Kładę głowę na poduszce, z moich oczu zaczynają płynąć łzy. Nie wiem kiedy zasypiam.
Borys:
Do domu z firmy wracam późno w nocy, musiałem dopilnować, aby naprawa uszkodzonego okna przebiegła na najwyższym poziomie. Nie mogę pozwolić sobie na kolejne szkody, wszystko kosztuje.
Idę do łazienki gdzie biorę kolejny prysznic, kilka minut sam ze sobą, chociaż podczas kąpieli pozwala mi na moment odpuścić, wyluzować.
Po wyjściu z kabiny wycieram się a następnie zakładam pizamę, ubrany skracam zarost. Wychodzę z łazienki, podchodzę pod łóżko odchylam kołdrę gdy odzywa się mój telefon. Spoglądam na urządzenie leżące na stoliku nocnym " Vanessa". Wyciszam połączenie. Podchodzę pod okno, otwieram je uchylnie po czym zasuwam zasłony. Wracam spowrotem, kładę się do łóżka. Przekręcam się na bok i patrzę na pustą obok poduszkę od razu przypominają mi się dzisiejsze słowa Vanessy:
- " .... co z Ciebie za facet który nie potrafi zaspokoić podstawowych potrzeb kobiety?"- no właśnie co ze mnie za facet? Z zasadami. Nie mam już 18, 20 lat nie kręci mnie spanie z pierwszą lepszą. Mam swoje lata i inaczej patrzę na świat. Skupiam się wyłącznie na sobie, nie mam zamiaru tracić czasu na spotkania, a pieniędzy na prezenty.Przymykam oczy, unoszę z materaca dłoń i dotykam swoich ust.
- Dlaczego mnie pocałowałaś?- pytam szeptem. -Alex Edevane osiemnastoletnia dziewczyno ze złamanym sercem, brunetko o niebieskich oczach. Dlaczego to zrobiłaś?Z zamyślenia wyrywa mnie pukanie do drzwi.
- Proszę.
- Mogę zająć Ci chwilę?
- Tak, wejdź- rzucam w stronę kobiety w szlafroku. - Coś się stało? Dlaczego nie śpisz, jest środek nocy?- pytam siadając.
- Nie mogę zasnąć, ciągle myślę o tobie i Vanessie.
- Niby dlaczego?
- Byliście ze sobą tyle lat, nie mogę w to uwierzyć- z jej oczu płyną łzy.
- Już dawno chciałem zakończyć ten związek, czułem się wypalony.
- Po co to wszystko? Powiedz prawdę.
- Jaką prawdę?
- Jesteś no wiesz...
- Nie.
- No...
- Że gejem?
- Skoro nie czujesz nic do kobiet...
- Nie powiedziałem, że nie czuję nic do kobiet, tylko że nie czuję nic do Vanessy i nie nie jestem gejem. Po prostu nie chcę się wiązać.
- Życie w samotności to nie życie. Puste ściany nie wyprasują Ci koszuli ani nie ugotują obiadu. W życiu potrzebna jest druga połówka, ktoś, kto Cię wysłucha, doradzi.
- Mam się ożenić?
- Bardzo byśmy chcieli.
- Dobrze. Ożenię się- Melisa całuje mnie w policzek po czym obciera swoje łzy i wychodzi. Opadam z powrotem na poduszkę.
CZYTASZ
Historia jednej nocy
FanfictionAlex traci w wypadku samochodowym rodziców, opiekę nad nią i jej młodszym bratem dostaje babcia, niestety kobieta pół roku później podupada na zdrowiu. Alex jako najstarsza z rodzeństwa, musi porzucić marzenia i wziąć utrzymanie rodzinny na swoje ba...