Joonas:
Sen että kerettiin vajaa viikko olla koulussa, niin tää kolmikko kävi kunnolla päälle. Kun oltiin erillään Aleksin kanssa niin tää rastapää kiusasi Aleksia ja tää brune mua. Tää blondi iski välillä kahden muun kanssa.
Nyt satuin kuulemaan oudon keskustelun:
"Mitä ihme nössöjä ne kaks on? Ne tarvii kunnon opetuksen.." Niko sanoi
"Ota sä se vanhempi, mä otan sen nuoremman.." Olli sanoi
"Mä varmistan että saatte hoidella ne rauhassa.." Joel sanoiVoi vittu, mun pitää löytää Aleksi, tää ei luvannu hyvää.
Vaan pari päivää myöhemmin Aleksi oli kadonnu kun tuhka tuuleen, en saanu sitä millään kiinni.
"Tommi, pitääkö mun olla huolissaan kun kuulin yhden keskustelun ja Aleksi on ollu poissa sen jälkeen?" kysyin
"Mitä sä sit kuulit?" Tommi kysyi
"Ne on tehny jotain Aleksille, mua ei oo vielä kokeiltu, mut.." sanoin
"Ei helvetti, ne on alottanu sen taas.." Tommi sanoi
"Mitä? Kerro mulle.." sanoin
"Um, mun pitää viedä tää rehtorin tietoon.. Ilmota kun saat Aleksin kiinni.." Tommi sanoiNo nyt mä vasta huolissaan olinkin, mun pitää lähtee kattoo onko Aleksi kunnossa, tai että se on elossa!
Aleksi:
"Sä et mee minnekkään.." kuulin kun olin piilossa vessassa
"Mä tiiän että sä oot täällä.." kuului
"Niko ja Joel pitää huolen ettei meitä keskeytetä.." kuului, voi vittujen vittu"Kato täällähän sä oot.." rastapää sanoi kun löysi mut
"Sä oot sit ihan hiljaa, äänikin niin sä oot kuollu.." rastapää sanoiKohta olin väkisin painettuna kopin seinää vasten ja tunsin ahdistuksen heräävän.
"Lopeta, mä en halua.." koitin huutaa
"Shh, menee paremmin kun oot hiljaa.." rastapää jatkoi
"Älä, mä en halua.." sanoin, siinä kohtaa tunsin vahvan iskun ja kaikki pimeni.Seuraavan kerran lojuin vessan lattialla, muhun sattu ja vuosin verta, en tiiä mistä kaikkialta.
Ei vittu, mitä mulle on tehty? Eikai vaan? Huomasin pian mun pelon todeks, nyt halusi vaan kotiin, pois täältä.
Kävin hakee mun tavarat, kaikki oli tunneilla ja käytävät oli hiljaset. Joku tutor oppilas tuli vastaan, mutta onnistuin väistää sen.
Kotiin päästyä, menin suihkuun ja tarkistin ulkosesti mitä oli käyny, sisäisesti ei ollu epäilystäkään. Putsasin pahimmat haavat ja menin sänkyyn peiton alle ja itkin.
Äiti tais jossain kohtaa käydä mun huoneessa, mutta en ollu todellakaan kertomassa mitä mulle oli tapahtunu.
Watsapp Aleksi - Joonas:
Joonas: Ootsä kunnossa? Mitä ne idiootit teki sulle?
Joonas: Aleksi vastaa mulle? Sä et voi kadota noin!
Aleksi: Kyllä voin, anna mun olla!
Joonas: Eli ne teki jotakin, kerroin mun huolesta Tommille ja se ties heti mistä on kyse!
Aleksi: Ei oo sun asias!
Joonas: Mä tuun sun luokse!
Aleksi: Etkä tuu, anna mun olla!Tuon jälkeen en lukenu enkä vastannu mihinkään. Halusin olla yksin, en tarvii muiden sääliä!
Kyllä mä kuulin ovikellon ja Joonaksen äänen, olin sanonu etten haluu nähdä ketään, Joonas ei vaan uskonu mitään jos sitä kielsi.
"Lakkaa pommittamasta mua!" huusin mun puhelimelle
"Anna mun olla.." tärisin peiton alla"Aleksi, onko jotain sattunu? Miks sä et haluu nähä Joonasta?" äiti kysyi
"En vaan halua, anna mun olla.." sanoin peiton alta
"Selvä sit, otan kouluun yhteyttä.." äiti sanoi, edes tää ei saanu mua liikkeelle.... ... ...
Voi Aleksi, mitä Olli the rastapää oikein teki sulle? :o
510 sanaa!
Saatte toisen luvun vielä, koska kivempi alottaa tupla luvuilla, jatko katotaan sit onks se yks vai kaks päivään! :)
YOU ARE READING
Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️
FanfictionKouluun tulee uusia oppilaita ja koulun jengi käy välittömästi niiden kimppuun, ainoa turva on koulun vanhempi tutor oppilas! Mitä tapahtuu kun kiusaajan ja kiusatun välille tulee jotain muutakin, kaikki on pidettävä salassa tai tulee ongelmia! Kun...