Tää tulee pelkästään Aleksin ja Joonaksen näkökulmasta!
Sori, tästä tule piiiiitkä luku, niin kun smutit aina on! :D... ...
Aleksi:
Olin näyttäny ehkä viikko sitte vihreätä valoa, olin edelleen epävarma, mutta halusin uuden suunnan meille kahdelle.
"Sä oot ihan varma?" Olli kysyi kun käveltiin kohti mun huonetta
"Näin varma en oo koskaan ollu.." sanoin, ehkä mukana oli pieni vale, silti mä halusin unohtaa menneen.Yllätys että mun huone oli pimee, tai no oli siellä sängyn yläpuolella hyllyn alla led valot, ehkä antamassa tunnelmaa ja peittämässä mun epävarmuutta.
Päädyttiin alkuun vaan istumaan sängyn reunalle, Olli tuli varovasti lähemmäs ja tuijotti.
"Saanks mä ottaa ohjat?" Olli kysyi
"Joo.." sanoin, kohta olin selällään sängyllä ja Olli hajareisin mun päällä
"Sanakin jos haluut lopettaa, tapahtuu.." Olli sanoi
"Kyllä sä huomaat.." sanoinOlli tuijotti mua hetken ennen kun tuli lähemmäs, pian tunsin kun sen huulet kävi läpi mun kaulaa, jotenkin varovasti mut silti niin että mun keho reagoi ensimmäisen kerran.
"Oo vaan rentona, sulle ei satu yhtään mitään.." Olli sanoi kun sen toinen käsi meni mun paidan sisälle
"Umm.." mun suusta pääsi, kohta mulla ei ollu paidasta tietoakaan, tuolla sen nyt oli jossakin nurkassa.Pian Ollin paita oli samassa mytyssä jossakin. Tuijotin Ollia ja kävin sen kroppaa läpi, samoin teki Olli.
"Sä oot nätti.." Olli sanoi
"Et säkää oo hullumpi, komee näky,." sanoin
"Mä en haluu edetä liian nopeesti, joten ollaan hetki näin, totuttelet tähän.." Olli sanoi ja hymyili, kai se hymyili.Pian Olli siirty pussailemaan mun paljasta rintaa, mikä tuntu oudon hyvälle, pari pusua tuli myös huulille asti.
"Haluutko edetä?" Olli kysyi, kai se halus olla varma että mä oon varma
"Um, joo.." sanoin, tässä kohtaa en tienny mitä odottaaOlli siirty alemmas ja leikki mun kollareiden narulla ja housujen rajalla, vaan hetki kun tunsin jotain ihan muuta.
"Saanks mä viedä sun housut ja koskee sua?" Olli kysyi, en voinu kun nyökätä. Housut pois ja hoitoon, eiku?
"Täällähän pullottaa jo kivasti.." Olli sanoi ja koski varovasti mua, saatoin huokasta ja liikkua epämääräsesti
"Ihan rauhassa, sä meet kohta jossain ihan muualla.." Olli sanoiEnnen kun ees tajusin mitään, mun bokserit oli kadonnu ja Olli piti kivaa mun alakerrassa ja vaan hetki kun todellakin tää mailma hävis jonnekkin.
"Ja nyt lähtee mun housut.." Olli sanoi, päädyin hetken vaan tuijottaa tuota, sellanen varustus sitte.
Olin epävarma, mutta silti täysin turvassa. Nyt tulisi se hetki mitä olin pelänny, muisto joka piti otteesaan.
Kaksi alastonta kehoa tuijotti ja tutki toisiaan, viimein pääsin eroon painostavasta tunteesta kun Olli täytti mun villeimmän unelman.
"Tää voi tuntua, mut oo rentona.." Olli sanoi ja vei mut jonnekkin seitsemänteen taivaaseen
"ÄläLopeta.." ulahdin kun kehot liikku vastakkain
"Sä oot ihana.." voihkaisin kun tärinä aalto meni koko kropan lähi
"Mä vien sut tähtiin.." Olli puhisi ja liikku
"Mä tuun.." ulahdin ja sinkosin tavaran jonnekkin
"Ahhh.." Olli ulahti ja ilmeisesti tuli, samaan paikkaan minne se oli jo kerran tullu.Hetken Olli oli mun päällä, mutta tipahti mun viereen ja koitti hengittää, samoin minä.
"No? Miltä tuntu?" Olli kysyi
"Sä oot ihana, sä tunnut ihanalle.." sanoin
"Eli tää korvas sen mitä joskus tapahtu, jatkossakin sä oot se joka määrää.." Olli puhisi
"Älä sano sitä enää ikinä!" murahdin ja kömmin Ollin viereen, vaan peitto oli välissä ja osittain päällä.Olli piti sen lupauksen, se oli hellä ja mun piti vaan sanoo jos tuntu pahalle, tää todellakin korvas sen mitä joskus tapahtu, enää pelko ei ollu tiellä.
Oltiin vaan minä ja Olli, kahdesta oli tullut nyt yhtä.
♡♡♡♡ ♡♡♡♡
Joonas:
Niko tuijotti kysyvästi kun tuijotin sitä mun huoneen sohvalla, ehkä tuo tajus mun vinkin. Mun huoneessa oli vaaleat led valot, jotka meni seinää pitkin, just loppuen sängyn yläpuolelle, siitä lähti kohdevalo muuten vaan tyhjään nurkkaan, ei mitään hajua miks just noin.
Niko lähesty mun kasvoja ja anto jonkun epämääräsen pusun, sen jälkeen kädet lähti vaeltamaan mun paidan sisälle.
"Mä haluun alottaa kaiken uudestaan, ota mut tänäyönä.." kuiskasin Nikon korvaan
"Mä lupaan olla sen kaiken arvoinen.." Niko sanoiPian Niko kaato mut sängylle kun sinne päästiin. Tuijotin Nikoa ja se mua, tästä mä en enää peräänny! Tästä yöstä tulee täydellinen.
"Ootsä valmis?" Niko kysyi edelleen tuijottaen
"Tee nyt jotakin.." älähdin mikä sai Nikoon liikettä.Kohta Nikon kädet löysi tiensä mun paidan sisälle, nyt tuntu ekaa kertaa kunnon värinä, pelkkä kosketus riitti.
"Jaajaa, sä alat herätä.." Niko sanoi ja tuli lähemmäs ja hengitti mun kaulaan, samalla antaen pusuja.
"Sä teet mut hulluks.." mun suusta pääsi
"Sä et kohta ees tajua missä meet.." Niko jatkoiKohta mulla ei ollu paidasta tietoakaan, Nikon paidan revin todella nopeesti.
"Ja sä sanot heti jos vauhti on liian kova tai sua sattuu.." Niko sanoi
"Mä luotan suhun.." sanoin ja vaan lojuinVaan niin nopeesti en ollu vielä päätyny seitsemänteen taivaaseen kun Niko imutteli mun kroppaa.
"Älä uskalla ees lopettaa.." ulahdin, vaan kohta mun housut oli jossain kuusessa samoin bokserit, siinä kohtaa sain jotenkin myös Nikolta kaiken pois.
"Jumalauta sä oot ihanan näkönen.." ulahdin
"No kiitos, ei kyllä säki oot kuuma.." Niko huokaisiNäin nopeesti ei edetty viimeks, tai no en onneks muista siitä paljoa.
Nyt molemmat liikku ja päästi välillä jonkun äänen, voi luoja tästä mä nautin ja se näky ja kuulu.
"Pidä vaan ääntä.." Niko puhisi ja pisti menemään
"Jumalauta.." huusin ihan kunnolla
"Mä tuun.." huusin lujaa, ai musta lähtee tämmönenki ääni
"Mä tuun perässä.." Niko ulahti, kohta kaks kehoa täris ja tuli jonkekkinKohta Niko rojahti mun viereen ja koitti tasata hengitystään, ehkä mäkin koitin tehdä samaa.
"Kiitos.." sanoin ja painauduin lähemmäs Nikoa, vedin peiton meidän päälle ja vaan olin
"Kiva jos tykkäsit.." Niko sanoi"Koska uusiks?" Niko jatkoi
"Älä yritä, mä en oo toipunu tästäkään.." sanoin ja iskin leikkisästi Nikoa kylkeen
"Ai, ei saa olla tommonen.." Niko murahti
"Saapas, sä oot sulonen tommosena.." sanoinNiin kahdesta tuli vihdoin yhtä, enää ei ollu epävarmuutta tai mitään mikä muistutti menneestä, viimestään nyt se mörkö oli haudattu jonnekkin.
Niko oli todistanu et siihen voi luottaa, tässä vieressä oli hyvä olla. Meidän suhde otti uuden suunnan, luottamus ja rakkaus, ne oli ne mitkä kasvo kokoajan lisää ja lisää!
... ... ...
Oho, tulipas tästä pitkä, kerrankin smutti ei lopu parin lauseen jälkeen ;)
Tää otti aikaa kirjoittaa, mut tässä tää nyt on. Toivottavasti tää kelpas teille joilla oli smutin nälkä ;)
Vaikee arvata kumpi smutti oli helpompi kirjottaa? :D
1025 sanaa!
Joku flunssa koittaa kaataa, olo sit sen mukanen! :(
Se ei vaikuta tän kirjan lopetukseen, mutta seuraavan kirjan alotukseen kyllä, jos mun olo tästä vielä huononee! :(
YOU ARE READING
Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️
FanfictionKouluun tulee uusia oppilaita ja koulun jengi käy välittömästi niiden kimppuun, ainoa turva on koulun vanhempi tutor oppilas! Mitä tapahtuu kun kiusaajan ja kiusatun välille tulee jotain muutakin, kaikki on pidettävä salassa tai tulee ongelmia! Kun...