9. Omantunto kolkuttaa

70 16 0
                                    

Olli:

Mua oli ruvennu kaduttaa mitä tein Aleksille, tiesin miten väärin tein, tiesin mikä kusipää olin.

Mukavinta tässä oli että oltiin Nikon kanssa määrittelemätön ajaks erotettuna koulusta, siihän porukat tykkäs ihan hirveesti,

Mun oli pakko yrittää ettiä sen some ja koittaa laittaa viestiä ja pyytää anteeks.

"Aleksi, Aleksi.. Mikä vittu sen sukunimi on?" kirosin
"Hetkinen, jos löytyy Joonas niin löytyy myös Aleksi.." puhuin ääneen
"Joonas, Joonas.. Mikä vitun Porko? Okei nyt Aleksi.." jatkoin
"Öö, Aleksi Kaunisvesi? Mikä nimi toi on?" mietin

*lähetä kaveripyyntö*, aika nopeesti huomasin että tuo oli hylätty, koitan uudestaan. Hylätty sekin, no antaa sit olla, koitan koulussa kun sinne joskus pääsee takas.

Mulla oli tylsää, ei mitään tekemistä. Koulu ois kiva, mutku sinne ei pääse just nyt sattuneesta syystä

Ehkä soitan Nikolle;

"Mitä äijä?" kysyin
"Paskaa, mitäs sä?" Niko sanoi
"Paskaa tännekki! Haluutko tietää Joonaksen ja Aleksin somet? Löysin ne, mut hajoot niiden sukunimille.." sanoin
"No anna tulla.." Niko sanoi
"Joonas on joku ihme Porko ja Aleksi joku vitun Kaunisvesi.." sanoin
"Noloo, mut eiks ne oo just sellasia?" Niko nauroi
"Kai ne sit on.." sanoin, emmä nyt enää tiiä.
"Millo nähään? Vois lähtee juomaan, mun yks kaveri vois hakee meille.." sanoin
"Kuulostaa idealle, eihän tässä oo muuta kun aikaa.." Niko sanoi
"Siks just, pitää nollata pää.." sanoin
"No sit vittu mennään.." Niko sanoi, tuo kuulosti ihan suunnitelmalle ja nyt se piti toteuttaa jotenkin.

Jauhettiin hyvä hetki puhelimessa, kun sit lopetettiin, ehkä mun kovis puoli otti hetkeks vallan.

Uudestaan mun ajatus palas Aleksiin, mun oli saatava jutella sen kanssa, en vaan tiiä miten ja missä.

Olin saanu selville muutakin, nimittäin sen missä Aleksi asu, vaan yhden kerran olin seurannu sitä ja selvittäny sen. Hetken olin tarkkailemassa, mutta tajusin että Aleksi pelkää mua, joten parempi vaan kun lähden.

Tätä ei Nikon tarvinnu tietää, mulla oli syyni jättää kertomatta.

Niko:

Kuinka mukavaa olikaan olla erotettuna koulusta, not! Mieluummin mä siellä olisin kun kotona kuuntelemassa porukoiden valitusta.

Olin ruvennu miettii mitä tein Joonakselle, ehkä mua kadutti, ehkä ei. Kyllä mullakin oli tunteet, vaikka pidin kovaa kuorta yllä.

Silti osa mua halus korjata tän mokan, eri asia vaan miten? Se ei tuu ikinä hyväksyy mun kaveripyyntöä tai vastaa mitään kautta jos mä onnistuisin löytämään ees mitään.

Olli oli soittanu ja kertonu että löys Aleksin ja Joonaksen somet, pitäkö mun kuitenkin yrittää lähestyä Joonasta sitä kautta.

Hetki kun löysin Joonaksen, yrittänyttä ei laiteta;

*lähetä kaveripyyntö*, yllätys miten nopeesti jouduin laittaa uuden pyynnön, ei vieläkään!

Ehkä tähän piti vetää raja, silti osa mua halus pyytää anteeks ja toinen puoli vähät välitti.

Jos yritän uudestaan ja toivon parasta, ihmeitä tapahtuu.

Joel oli kadonnu kuin tuhka tuuleen, se oli muuttunu. Enää ei viestit kulkenu, meidän ryhmä oli sen puolelta hiljentyny, se ei edes saanu rankkua. Vaan mä ja Olli, tosin se ei ollu tehny mitään niin tylyä kun me kaks muuta.

Antakaa mun vittu elää! Antakaa mun käydä koulua, eiku mitä? Ehkä ei kuitenkaan kouluun kun sieltä pääs pois!

... ... ...

Toinen puoli katuu, toinen puoli vähät välittää.

495 sanaa!

Jaahas, että jätkät on Oulussa ja tekee uutta musaa, julkaskaa nyt eka toi Everybody, sit voidaan keskustella jatkosta :D

Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now