5. Mitä hittoo?

91 17 1
                                    

Joonas:

Olin edelleen huolissani Aleksista, se ei vieläkään tullu kouluun.

Kävelin rauhassa kohti ruokalaa kun mut vedettiin nurkan taakse, mitäs tää nyt oli?

"Sä kuulostit seksikkäälle kun raivosit Ollille.." kuului
"Sä oot varmaan kans peto muuallakin?" kuului

Nyt mulla oli tilaisuus nähdä kuka tuo oli, ei helvetti.

"Niko, mitä helvettiä?" tuo tuijotti jotenkin anovasti
"Älä nyt, meillä vois olla kivaa.." Niko jatkoi
"Päästä mut irti, tai huudan.." sanoin, vaan en kerenny edes kissaa sanoa kun Nikon huulet oli mun omilla
"Joo sori.." Niko sanoi ja jätti mut tyhmänä seisomaan

Mitä helvettiä just tapahtu? Mitä tää nyt oli?

Mun puhelin tärähti, uusi kaveripyyntö: Niko Moilanen, lähetti kaveripyynnön, no ei tuu kauppoja! Ei sen jälkeen mitä sä ja sun kusipää kaveris teki Aleksille.

Sitten taas hiljeni, ei mitään missään. Mikä oli hyvä vaan, en tarvii tommosta tyyppiä kaveriks.

Tommi:

Suunnitelma kusi välittömästi, joku paljasti kaiken ja piti luovuttaa. Saakelin myyrä!

No tilaisuuksia tulee uusia, kyllä me teidät vielä kiinni saadaan.

Aleksi oli vihdoin tullu kouluun, sen kasvoissa näky edelleen että jotain oli tapahtunu. Välillä Aleksia ei edes meinannu tunnistaa, kun se meni hupun alle piiloon.

Joonas pysy kokoajan Aleksin vierellä, sillonkin kun kolmikko vyöry jostakin tytyölauman kanssa.

"Aleksi, mä kuulin mitä tapahtu.. Me koitetaan saada noi kuriin, Olli saa luvan ottaa vastuun mitä se teki.." sanoin
"Um.." Aleksi sanoi
"Tota, ootko miten pahasti jäljessä kursseissa?" kysyin, Aleksi ei vastannu mitään
"Ei oo pahasti, pari koetta jäi välistä.." Joonas sanoi
"Mitkä kurssit, voin auttaa sen verran että Aleksi saa tehdä ne jälkikäteen.." sanoin
"Olikohan fyssa, ruotsi ja matikka.." Joonas sanoi
"Aleksi mä autan sua, selvitän nää sulle.." sanoin
"Aleksi ei paljoo oo puhunu, ellei oo pakko.. Mä oon ainoa jolle tää puhuu.." Joonas sanoi, okei hyvä tietää.

Mä selvittelin sen iltapäivän Aleksin kursseja, kävin juttelee opettajan kanssa ja koitin tehdä parhaani.

Myöhemmin näin Nikon, Ollin ja Joelin juttelevan. Kun menin ohi koko porukka hiljeni, vasta kun pääsin nurkan taakse alko melkonen räkänauru.

No pitäkää kivaa, mut enää teillä ei oo kauaa aikaa olla huipulla, te niin tuutte alas ryminällä.

Yritettiin pariinkin kertaa saada jengiä kiinni, aina vaan joku oli nopeempi ja paljasti kaiken, siinä kohtaa lakattiin yrittämästä.

"Ai kato Tommi, teidän on turha yrittää saada meitä vastuuseen, meillä on myyrä porukassa.." Niko sanoi
"Turha selvittää kuka se on.." Olli sanoi
"Ai niinkö? Kyllä te vielä sorrutte virheeseen ja jäätte kiinni.." sanoin
"Hah, hyvä vitsi.." Niko nauroi

Tietäsitte vaan, kun te vähiten odotatte, kaikki kaatuu päälle ja teidän koulun herruus loppuu siihen.

"Siinähän nauratte.." sanoin ja jatkoin matkaa, kuulin räkänaurun takaa kun kävelin käytävää.

Olin menossa pitää koulun uusille tutor oppilaille pienen esittelyn koulusta, kyllä tieto uusista ykkösistä tuli vähän hassusti ja joukossa oli aina vähintään 3 tai 4 jotka halus päästä auttaa muita.

"Moikka, oon Tommi vanhempi tutor oppilas, kerron teille vähän meidän koulusta ja mitä täällä yleensä tapahtuu vuoden aikana.." sanoin

Tietenkään en ollu kertomassa tuoreista tapahtumista, kenenkään ei tarvinnu niistä tietää, vasta sit jos tapahtuu uudestaan.

... ... ...

Niko, mitä hittoo toi nyt sit oli? Nyt meni puurot ja vellit sekasi! :o

500 sanaa!

Nyt käy paremmin järkeen miks Allu ei oo pitäny livejä, ehkä tää levy-yhtiö menee senkin edelle, eihän me tiedetä kuinka kauan toi on ollu olemassa!

Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now