11. Vihollinen vai joku muu?

74 16 1
                                    

Aleksi:

Olin just tulossa kaupasta kun mun puhelin tärisi, en jaksa avata kun vasta kotona. Jätin osan ostoksista äidille ja loput otin mukaan ylös, mun huoneeseen.

Heityäydyin sängylle ja muistin mun puhelimen, uus kaveripyyntö, hetkinen en mä tätä hyväksy!

Olli Matela lähetti kaveripyynnön, juu ei kiitos. Ei menny kun hetki kun tuli uusi pyyntö. No mitä asiaa sulla sit on?

*hyväksy kaveripyyntö*

Kohta viesti boksi kilahti, yllätys Olli laitto viestiä:

"Oon todella pahoillani mitä tapahtu, niin ei ois saanu käydä, mut ryhmäpaine on sen verran kova että mun on pakko.."
"Mä nään että luet nää, voitasko nähä ja sopii tää?"

Älä unta nää, se mitä sä oot mulle ja Joonakselle tehty ei tuu unohtuu. Kaveripyynnön hyväksyin säälistä.

"Aleksi anna mun selittää, mä en tarkottanu satuttaa sua.."

Vingu vaan, mä en oo näkemässä sua, ainoastaan koulun käytävillä, sillonkin mulla on Joonas ja Joel kaverina.

Joel oli paljastunu lopulta hyvikseksi, sen siaan Niko oli yksin huipulla Ollin kanssa, silti se halus nähä mut.

Joonas:

Oli kulunu hetki Nikon tempusta, en voinu hyvin. Oltiin just lopettamassa video puhelua kun ilmotus pärähti näytölle.

"Mikä toi oli? Ääni kuulu.." Aleksi kysyi
"Joku pyyntö, ei hajua.." sanoin
"Mä päästän sut kattoo sen, soitellaan.." Aleksi sanoi

"Mitä helvettiä?" mun suusta pääsi

Niko Moilanen lähetti kaveripyynnön, älä unta nää!

Mä en hyväksy tota ees unissaan, mä en anna anteeks sitä mitä sä teit, toisaalta

*hyväksy kaveripyyntö*

Vaan hetki kun Niko alko kirjottaa kunnon romaania:

"Uskalsit hyväksyä, kiitti! Joonas anteeksi se mitä mä tein sulle, mun oli pakko koska Ollikin teki törkeesti Aleksille"

"Ei ollu oikeesti tarkotus satuttaa sua, myöhemmin illalla tajusin mikä kusipää mä olin, voitko mitenkään antaa anteeks?"

Siinähän avaudut, mua ei kiinnosta! Mä en sua mun elämään uudestaan laske, riittää saa koulussa kärsiä.

"Joonas mä haluun olla sun kaveri tai jotaki, emmä tiiä! Sä kuitenkin luet nää"

Siinä kohtaa suljin Nikon kohdalta ilmotukset, no nyt en lue niitä. Pitäskö mun kertoo Aleksille, vai antaa olla?

Seuraavana päivänä koulussa sekä Niko että Olli hakeutu ruokalassa turhankin lähelle, Joel näytti olevan poissa.

Koska oltiin nykysin kavereita selvis että se oli kipeenä ja makas sängyn pohjalla kuumeessa.

"Tuntuuko musta vaan että noi kaks töllää kokoajan?" Aleksi kysyi
"Ai vaan vähän? Ne suunnittelee jotakin.." sanoin

Jotenkin nuo oli ehkä jopa vähän rauhottuneet, tosin mehän ei oltu enää uusia Aleksin kanssa, joten saatiin olla jo rauhassa.

Kun lähdettiin ulos, näin miten Niko katto meidän perään Ollin kanssa. Mitäs tää nyt oli? Mitä oli tekeillä?

"Aleksi, noi seuraa meitä.." sanoin
"Voi vittu, mennään tutor oppilaiden tilaan, ei ne sinne tuu.." Aleksi sanoi

"Noi hyypiöt seuraa.." Aleksi sanoi kun Tommi tuli vastaan
"No tulkaa sit hetkeks tänne.." Tommi sanoi
"Kiitti, miten teillä muuten menee?" Tommi kysyi
"Tässähän tää, ens viikko tentti viikko.." sanoin
"Emmä nyt tiiä, ehkä tää menee ohi.." Aleksi sanoi

Nikon ja Olli käytös oli muuttunu, kyllä ne silti koitti pitää koulun herruutta yllä, tytöt ympäriltä oli kadonnu. Oli enää kaks tavallista öykkäriä, jotka yritti olla kovempia kun oikeesti oli.

... ... ...

Ystävä vai vihollinen? ;)

500 sanaa!

Olihan ilta, mut ei ihan heti uudestaan kiitos :D Oli vähän liiankin kivaa ja nyt mä sit kärsin oloista :D

Ei mulla muuta, jatkakaa! :D

Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now