Niko:
Mulla oli suunnitelma Joonaksen suhteen, mä niin aioin saada sen sänkyyn mun kanssa, olin kiusotellu sitä jo hetken että saan sen luottamuksen, nyt oli aika toimia.
"Anna palaa, sit kun se saa tietää että sä vaan leikit sen kanssa.." Olli naurahti kun odotettiin että Joel tulee terkkarilta.
"Ootsä kuullu Aleksista?" kysyin
"Kai se on kouluun tullu, mut ei oo tullu vastaan.." Olli sanoi
"Mä näin sen, raukka koitti piiloutua huppariinsa.." Joel sanoi
"Ehkä mä sit "törmään" siihen ja muistutan mitä tapahtu.." Olli nauroi
"Joo, sen mä haluun nähdä.." sanoin"Mut mä lähen hakee Joonaksen ja vien sen jonnekkin ja isken siihen kunnolla.." jatkoin
"Pidä "kivaa".. Olli sanoiTiesin että Joonaksella oli liikuntaa, tai tunnit oli just loppunu. Tiesin tasan mistä löydän sen.
Odotin kun muut tuli pesutiloista ja menin sinne, suihku oli päällä. Ei toi voinu olla kun Joonas.
"Ai sä ootki valmiina.." sanoin kun näin Joonaksen
"Ja sulla kesti liian kauan.." Joonas sanoi
"Vaatteet pois ja tänne.." Joonas sanoi, mikäs siinä sitten.Joonas näytti uskomattoman hyvälle, liiankin hyvälle. Stop Niko, sä et oo tommonen! Nopee pano ja sit häivyt!
"Käänny.." sanoin ja Joonas käänty selkä muhun päin
"Älä huuda, ettei muut kuule.." jatkoinIhan varottamatta tökkäsin ihan kunnolla Joonasta ja tuo ulahti. Hetken mä lykin kun viimestä päivää, odotin että Joonas tulee, mä olin tullu jo Joonakseen.
"Kiitos tästä, ei muistella pahalla.." sanoin ja lähdin pois pukkarin, vilkasin taakse ja näin ettei Joonas tätä odottanu. Enää en välittäny, puin päälle ja lähdin pois. Piti päästä kehumaan Ollille, Joelia tuskin kiinnosti.
"No?" Olli kysyi kun tavattiin tupakkapaikalla
"Sinne jäi, eka kunnon pano ja voivoi.." sanoin
"Tehtävä suoritettu, noi voi jättää rauhaan.." Olli sanoi
"Entäs Joel? Se on ollu outo.." sanoin
"Olkoon, meidän jengi on ja pitää.." Olli sanoiJoonas:
"Sit suihkuun ja seuraaville tunneille, keillä niitä on!" liikkamaikka huusi
Jäin tarkotuksella viimeseks, koska odotin Nikoa. Se lupas tulla tuntien jälkeen ja viedä mut jonnekkin muualle.
Kuulin kun ovi kävi, tuon täyty olla Niko. Käänsin suihkua lämpimälle ja odotin.
"Ai sä ootki valmiina.." kuulin tutun äänen
"Ja sulla kesti liian kauan.." sanoin
"Vaatteet pois ja tänne.." jatkoinKatoin kun Niko riisu mun edessä, ei vittu mikä jätkä. Tuo ois kohta mun, äkkiä nyt!
"Käänny.." Niko sanoi, tein työtä käskettyä
"Älä huuda, ettei muut kuule.." Niko jatkoiPian Niko lykki mua takaa ihan kunnolla, älä jumalauta lopeta, ulahdin
Vaan hetki kun kaikki oli ohi, Niko hengitti raskaasti mun niskaan ja hipelöi vielä hetken, kunnes:
"Kiitos tästä, ei muistella pahalla.." Niko sanoi ja vaan lähti, jäin tuijottamaan lähtevää Nikoa! Ei sä et tehny just tota, ei sä et tehny mulle just samaa mitä Olli teki Aleksille!
Ja mä luotin suhun, mikä mua vaivaa? Miks mä annoin tän tapahtua? Miks mä olin nyt se jo sattu? Ei vittu, nyt mä tiiän miltä Aleksista tuntu, tosin Niko ei sentään hakannu mua.
Hetki meni saada taas ajasta kiinni, olin jo myöhässä tunnilta, mutta en ollu enää menossa sinne.
Kävi pikasuihkussa, puin vaatteet, hain tavarat ja lähdin kotiin, ehkä ois pitäny ilmottaa Aleksille. Mut kyllä se pärjää, mut mä en.
Oli hyödytön ja hyväksikäytetty olo, halusin vaan kotiin.
... ... ...
Ensin Aleksi, nyt Joonas :(
520 sanaa!
BLIND CHANNEL 11 WEE, ONNEA JÄTKÄT!! <3
YOU ARE READING
Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️
FanfictionKouluun tulee uusia oppilaita ja koulun jengi käy välittömästi niiden kimppuun, ainoa turva on koulun vanhempi tutor oppilas! Mitä tapahtuu kun kiusaajan ja kiusatun välille tulee jotain muutakin, kaikki on pidettävä salassa tai tulee ongelmia! Kun...