On aika hyvästellä Tommi ja päästä se kohti sen unelmaa!Tommi, vielä yhden luvun verran mukana!
... ...
Tommi:
Oli mun aika jatkaa matkaa toiselle paikkakunnalle, koulun perässä. Mulle oli järjestetty läksiäiset ja meillä oli hyvä meno.
"Kiitti että autoit meidät läpi koulusta.." Niko sanoi
"Ilman sua me oltas siellä vieläki.." Olli sanoi
"Sä oot hyvä tyyppi.." Joel sanoiTuo lämmitti sydäntä, kolme joiden ei koskaan olettanut pääsevän koulusta läpi, juhli nyt muiden kanssa.
"Mä tein vaan tutorille kuuluvia hommia.." sanoin
"No mut silti.." Niko jatkoi"Oliks meillä joku suunnitelma?" Joonas kysyi ja vilkuili muita
"Ehkä oli, ehkä ei.." Aleksi sanoi
"Voi saasta.." mun suusta pääsiTiesin että nää suunnitteli jotakin, kasvoista pysty lukee paljon. Järveen mua ei sentään voinu heittää, mut jotain muuta oli luvassa.
"Tota me "askarreltiin" sulle tämmönen, et pääse unohtaa meitä kun tulee ikävä.." Olli sanoi
"Mikä vittu tää on?" naurahdin
"Se selvii sulle kyllä, mut nyt juhlitaan.." Niko huusiAleksi oli roudannu mini kaijuttimen ja yhdisti sen puhelimeen, kohta musiikki raikas ja meno oli todella hyvä.
"Meillä on jo nyt ikävä sua.." Joel sanoi
"Te haluutte vaan musta eroon.." nauroin
"Aina, no ei todellakaan haluta.." Joel jatkoiNiin mun piti lopulta lähtee kohti tuntematonta, näitä tyyppejä tulee aivan varmasti ikävä, toki aika pysty laittaa jonkun epämääräsen videopuhelun pystyyn ja vaihtaa kuulumiset.
Olin saamassa sen mistä olin haaveillu, enää piti päästä muuttokuorman ja muiden tavaroiden kanssa, toiselle puolelle suomea.
Uusi koulu, uudet kujeet
"Mistähän mä löydän tutor oppilaiden pisteen?" kysyin tyypiltä jolla oli tutor paita päällä, nyt minä olin se joka tarvitsi apua.
"Uusi ykkönen? Mee liikkasaliin, siellä on kaikki mitä tarvii ekana päivänä.." tyyppi sanoi
"Kiitti ja liikkasali oli?" naurahdin
"Oho, hupsista.. Tota käytävää tonne suuntaan, et voi eksyä kun siellä on muitakin.." tyyppi jatkoiIhme kyllä löysin perille nopeesti ja lyöttäydyin johonkin porukkaan, tästä tää nyt sit lähtee.
"Teillä on pitkä taival edessä, mutta lopussa kiitos seisoo ja meillä on uusia suomen pelastusalan ammattilaisia.. Opiskelkaa ja perehtykää, kuunnelkaa harjoittelussa kokeneempia ja näyttäkää mihin pystytte.." joku opettaja puhui meille.
Tästä tää nyt lähtee, on ylä ja alamäkiä. Mutta lopussa kiitos seisoo niinkun opettaja sano.
... ... ...
Tää jäi ehkä liian vajaaks, mutta tulossa on exrta pitkä luku, joten se korvaa tän vajaan luvun!
380 sanaa!
Huomenna sit kaks vikaa lukua, mut ne saatta vähän myöhästyä totutusta! Pari juttuu mitkä pitää hoitaa päivän aikana, mut sen näkee sitte! :D
YOU ARE READING
Enemies With Benefits [Young Channel] (5) [VALMIS] ✔️
FanfictionKouluun tulee uusia oppilaita ja koulun jengi käy välittömästi niiden kimppuun, ainoa turva on koulun vanhempi tutor oppilas! Mitä tapahtuu kun kiusaajan ja kiusatun välille tulee jotain muutakin, kaikki on pidettävä salassa tai tulee ongelmia! Kun...