Kepala zakar Amin mula mencium pembukaan lubang dubur aku, perlahan ditusuk zakarnya ke dalam lubang dubur, membuka rongga nikmat, aku megerang kesedapan.
"Tok tok tok" Pintu tandas diketuk....
Amir : Korang, perlahan sikit... horny aku jadinya dengar korang kat dalam tu
Amir di luar pintu terangsang mendengar aksi hangat aku dan Amin. Maklumlah, Amir juga agak lama tak dapat bersama dengan Dr Adib, kerana Dr Adib ada kursus di luar negeri seminggu. Itu yang membuatkan Amir tak tahan dengar bunyi adegan hangat kami.
Amin : Sorry Mir, kami try perlahan sikit.
Amin sambung memasukkan batang zakarnya ke dalam lubang dubur aku, tapi kali ni dia menekap mulut aku dengan mulutnya, sambil bercimbuan, Amin dengan lajunya menerjah batang zakarnya menusuk habis memenuhi rongga dubur aku, badanku tersentak kaku, mataku terbeliak, mulutku ternganga, menahan nikmat tujahan zakarnya. Aku terus terklimaks, memancutkan air mani ke atas badan Amin, aku terasa seperti hendak pitam dengan sensasi mengejut dari batang zakar Amin mengenai gspot aku.
Aku : Ak... akk...
Amin : Hazriq are you ok?
Aku menganguk kepala, tak terkata, aku cuba untuk bergerak menaiki batang Amin, tapi sebabkan aksi Amin tadi, badan aku seperti kehilangan tenaga. Amin menyedari situasi aku lalu dia bangun angkat dan membaringkan aku di atas lantai dengan berlapikkan selimut yang membaluti tubuh kami. Amin mengangkat kaki aku ke atas bahunya, dia membetulkan kedudukan batang zakarnya semula ke lubang dubur aku, kali ni Amin memasukkan batang zakarnya secara perlahan dan romantik, setelah dia memasukkan keseluruhan batang zakarnya ke dalam aku, dia berhenti seketika, mencium dan jilat kaki aku, seketika kemudian, Amin mula melakukan aksi sorong tarik zakarnya dalam aku, aku cuba menahan keluhan tapi aku makin terangsang melihat badan Amin bogel menjolok lubang nikmat aku.
Amin : Sorry Hazriq, i have to do this, kalau tak nanti Amir marah.
Disebabkan keluhan aku semakin kuat, Amin mencapai boxernya, sebab tu yang paling dekat, lalu disumbat kedalam mulut aku, bau jantan Amin yang ada di boxernya itu menaikkan lagi rangsangan aku, batang zakar aku yang tadi dah kendur mula mengeras, mengalirkan air mazi. Selepas lama sorong tarik zakarnya dalam dubur aku, Amin mula mendengus kuat, dia melajukan rentaknya, kuat kedengaran bunyi tujahan nya, peluh Amin mengalir membasahi badan aku, Amin meraba seluruh badan aku, lalu dilancapkan batang zakar aku menyebabkan aku klimaks untuk kali ke dua dan kemutan di lubang nikmat aku menjadi kuat. Dengan tarikan terakhirnya, Amin menerjah batang zakarnya masuk semula dalam dubur aku dengan kuat sekali dan akhirnya memancutkan air maninya dalam lubang nikmat aku, terasa cairan kepanasan memenuhi dalaman aku. Aku terbaring lemah, kepuasan dengan aktiviti riadah di waktu hujan ini.
Amin : Maaf sayang kalau terkasar, dah lama tak dapat nikmat lubang you.
Aku : Tak apa, i pun enjoy tadi.
Amin mengusap wajah aku lembut, selepas berehat sekejap, Amin mengangkat aku duduk di atas tandas, lalu dia mengusap segala peluh dan air mani dari badan aku dan jugak air mani dia yang mengalir keluar dari lubang dubur aku. Setelah selesai berpakaian, kami keluar dari Tandas OKU tersebut, Amir dan Luqman duduk di meja batu tak jauh dari Tandas tu, muka masing-masing dah merah, mereka melirik mata memerhati aku dan Amin keluar datang ke meja batu.
Amir : Wow kuatnya aroma cinta korang ni, dah la tadi buat projek tak fikir orang lain. Teruk betul!
Jertah Amir dengan muka merah terpampang senyum sinis. Luqman hanya terpaku di tepi tunduk ke lantai tanpa berkata apa-apa. Aku mohon maaf pada mereka berdua, Amin meminta pada Amir untuk meminjam keretanya untuk menghantar aku pulang berehat di rumah kerana hari masih lagi hujan.
YOU ARE READING
Serendipitous?
RomanceKisah perjalanan hidup Hazriq meningkat dewasa, ketidakstabilan emosi dan hormon menjadikan dia terdedah kepada satu dunia yang baru. Tersesat mencari realiti kehidupan.