Aku dan Min berjaya mendapat tempat di universiti awam yang sama, UTeM, Universiti Teknikal Malaysia Melaka. Aku ditempatkan di fakulti teknologi maklumat & komunikasi, Min pula dibawah fakulti kejuruteraan mekanikal.
Kemudahan yang disediakan serba lengkap, time daftar, baru perasan yang kolej kediaman aku dan min agak jauh dari satu sama lain. Time MHS tu susah la nak adapt, selalu ada orang tolong kejutkan, ni kene bangun sendiri, environment baru, tapi tabah jer la harungi, seminggu sahaja. Then lepas tu, aku dah start tak selesa dengan roommate aku, dia jenis yang tak jaga kebersihan, bilik aku yang selalu kene kemas, baju sepah sana sini, yang tak tahan bila dia balik lepas main futsal ke apa, jenis campak jer semua kat lantai sekali dengan stokin busuk dia, tak tahan sangat, nak slow talk, muka jenis nak cari gaduh, balik bilik betul-betul tidur dan mandi, time lain hilang entah ke mana.
Aku consult Min pasal isu aku ngan roommate ni, then dapat tahu Min pun tak berapa nak ok dengan roommate dia, selalu sangat dia perasan benda hilang, awal-awal dulu yang 3 in 1, lepas mula teruk, mamat tu pun suka pakai barang Min tanpa segan silu, macam mangkuk, masak maggi, lepas tu biar sahaja, yang kene cuci Min, bila tanya dia lupa. Sekali tu Min perasan yang duit dia hilang, nak cakap tercicir, lepas cucuk duit memang straight ke bilik, Min nak guna duit tu untuk bayar baju kelab, dia cucuk seratus, perasan tinggal 50, dia tanya roommate dia pasal bende tu, tapi dia buat tak tau, nak cakap orang masuk, yg ada dalam bilik tu roommate dia jer, time hilang tu Min pi mandi. Buat report, tapi tak leh nak buat apa-apa sebab tak ada bukti kukuh.
Dah jadi macam tu, aku ajak Min pindah bilik, duduk sekali dengan aku, tak pun cari bilik sewa kat luar, tak payah tinggal di asrama, rumit sikit, tapi semua tu kene minta kebenaran kat pihak universiti dulu. Min macam tak berapa nak setuju, sebab takut bende ni jadi isu pula, dah la budak baru kan. Aku pi la kat office nak tanya perkara ni, time pergi tu diorang macam busy giler, jadi dia suruh tunggu, layanan macam tak ok sangat, tapi sebab tak tahan and kesian kat Min, entah berapa banyak duit dia dah hilang, ak tak rasa yang roommate dia first time curi. Tunggu punya tunggu, ada la dekat sejam lebih, sampai Min dah habis kelas pagi tu. Hari ni aku tak ada kelas, lecturer ada hal. So sekali dengan Min la aku jumpa pegawai, cerita punya cerita, sampai la bukak kes duit Min kene curi, pegawai bagi keputusan, kalau kami dapat tempat dekat luar dia ok, sebab bilik kat dalam semua penuh, dia tak boleh nak pindahkan sesuka hati, sebab alasan kami tak berapa nak kukuh. Aku contact parents pasal perkara ni, minta kebenaran duduk luar sekali dengan Min, aku cerita balik semua benda, Min pun buat perkara yang sama kat parents dia.
Pendek kan cerita, pakcik aku ada sebuah rumah kat area utem tu, awal dulu dia buat sewa, then atas banyak sebab-sebab yang malas nak senaraikan, rumah tu dibiar kosong for quite some time, lagi-lagi pakcik aku kat kedah, jauh, harapkan ayah aku untuk uruskan rumah tu dulu. Rumah tak la besar mana, bilik ada dua, ada dapur, ruang tamu dan tandas, ok la, time pergi check tu, rumah tu berhabuk, sawang banyak. Sebelum kami pindah, ayah aku dan Min datang untuk check rumah tu kot-kot ada apa-apa yang tak kene, nasib diorang datang, air dan letrik dah kene potong sebab pak cik aku tak nak orang duduk. So ayah kami setelkan. Hujung minggu tu kami pindah, selepas selesaikan semua surat kat office dan cop pegawai. Aku dan Min terus pindah, tak tunggu, kami berdua bawak motor sendiri, jadi transport tu tak risau, dalam 20 min dari rumah ke UTeM. Bermula dari situ, kami start hidup bersama, aku dan Min.
Aku dan Min tidur sekatil, sebab bilik utama sahaja yang ada kipas dan air-cond, yang lagi satu tu kami buat bilik closet, alasan nak cut bil letrik. Memang happy giler aku, tak payah nak hadap roommate lama aku, Min pun tak risau pasal barang dia hilang ke apa, sebab kalau hilang, dia tau siapa yang curi 😋. Sekali tu kantoi aku curi Cadbury dalam peti ais, aku ingat Min tidur time aku balik kelas, rupanya pura-pura, aku bukak peti ais nampak lak coklat tu, perut pun tengah lapar, apa lagi ngap la, tengah syok nikmati Cadbury tu, Min terjah dari belakang, terkejut aku, hampir tercekik coklat.
Min : Ooooo ni yer kerja kau, patut la dalam peti ais ni aku letak makanan jer habis, aku ingat ada toyol mana curi, rupanya kau. Siap kau!
Min tarik aku masuk bilik, ingat betul2 nak kene belasah dengan Min, tapi lain pulak yang jadi.
Aku : Aduh... aduh... aduh... sayang sakit la... Sorry... I janji tak buat dah... Ahhh...
Aku mengeluh setiap kali Min tepuk bontot aku, aku agak dah budak ni horny, sebab kami dah lama tak buat projek. Min perlahan dekatkan bonjolan di seluar dia kat bontot aku, dia mula gesel perlahan, atas bawah, aku dah dengar nafas Min tak menentu. Min melondehkan seluar aku ke paras lutut, meninggalkan bontot aku dibaluti boxer, Min mengeluarkan batang koneknya lalu start rimming melalui celah bontot aku, kehangatan batang Min yang keras membuatkan aku semakin bernafsu, Min pusingkan aku menghadap ke dia, dia mendapatkan bibir aku, kami bercium dengan penuh ghairah.
Min : Chocolate and almond, i like!
Min merapati kaki aku tegak ke atas, lalu di tusuk batangnya di antara peha aku, sambil berlanggaran dengan konek aku yang masih dalam boxer. Peha aku dah semakin basah dengan lendiran air mazi dari batang dia, habis sekali dengan boxer aku lenjun, Nafas Min semakin berat, keluhan dia semakin deras, tusukan dia ke peha aku semakin laju, aku cepat-cepat membuka butang baju, tak nak terkena air mani, parah nanti nak cuci.
Min : Ahh... Ahh... Ahh... Haz, sedap peha kau... Lembut... Hummm... Ahh... Ahh... UHMMM.....
Min memeluk erat peha aku, dia melajukan lagi tujahan batangnya sambil mengeluh kuat,
Min : Ahhh... ahhh... ahhh.. Uhhh...
Akhirnya Min terpancut atas dada aku, habis sampai ke mulut aku air mani dia landing, nasib sempat bukak butang baju, kalau tak, jadi design baru atas baju aku. Min rebah sebelah aku separuh bogel dengan batang koneknya terjuntai dari seluar. Aku pula penuh dengan air mani Min, boxer tak yah cakap, lenjun dah. Aku bangun, tindih atas Min, menyuakan bonjolan konek aku dalam boxer ke muka dia. Min menggigit manja batang konek aku yang dah keras, lalu di tariknya keluar batang aku dari belenggu boxer yang dah lenjun dengan air mazi dia, 'Plop'.
YOU ARE READING
Serendipitous?
RomanceKisah perjalanan hidup Hazriq meningkat dewasa, ketidakstabilan emosi dan hormon menjadikan dia terdedah kepada satu dunia yang baru. Tersesat mencari realiti kehidupan.