Tepi Tasik

1K 16 0
                                    

Amirul : Kenapa! tak percaya?

Razman : Nak try?

Pertanyaan dari Razman membuatkan kami berdua terkedu, tak percaya apa yg si Razman ungkapkan. Aku melihat pada Min, dia merenung kepada aku semula. Perasan takut, gementar, teruja, seram sejuk semua ada. Kami dalam dilema, tak nak terjebak tapi curious nak tahu. Kami terkaku disitu fikir apa yang nak diperkatakan semula pada Razman dan Amirul, perkataan yg akan keluar selepas ini mampu merubah segalanya.

Amirul : Don't worry, kami tak paksa, tapi kalau nak try how's heaven feels like, we can tolong!

Amirul ungkap pada aku sambil kenyit mata. Tangan aku semakin sejuk, nervous, aku pusing pada Min, dia menelan air liur, macam baru dapat proses semua bende, nak tolak rasa sayang, tapi bende baru, kata syok, pastu siap cakap feeling heaven punya, lagi la teruja.

"Ahhh Ahhh Ahhh yes Uhmm Ummm", suara Bad memecah kesunyian. Bad sekarang umpama memegang kelapa untuk diparut, tapi yang ini kepala diparut ke koneknya. Tangan Amirul memegang bahu aku, sambil memicit, aku lihat sebelah, Razman turut melakukan perkara yang sama pada Min.

Amirul : Tengok tu, gersang giler mamat tu kene hisap batang dia, kalau tak syok tak kan sampai macam tu gaya dia.

Tangan Amirul makin rancak memicit bahu aku.

Razman : Tak yah risau, tak ada bende pelik yang akan berlaku, you guys confirm puas, just duduk, bagi kami yang setelkan! Ok?

Aku dan Min hanya diam, tak berani nak berkata apa, hanya menelan air liur, untuk mengurangkan rasa resah. Tangan Amirul mula menuruni bahu aku, perlahan ke pinggang aku, turut perkara sama dilakukan Razman ke Min, kami makin excited, tapi tak berani berkata apa-apa. Tangan Amirul dan Razman akhirnya sampai ke konek kami berdua, hanya seluar yang memisahkan kulit dari bersentuh.

Razman : Oho, dah keras rupanya kawan kita Rul!

Amirul : Sama la kat sini.

Bisik perlahan Amirul dan Razman, kami berdua bukan main merah muka jadinya. Mereka mengusap batang kami berulang kali, membuatkan kami lagi terangsang. Min dah lemah, kami berdua rasa tak bertenaga, sebab terlalu sedap. Dari posisi tonggeng waktu mengintai Bad dan Aiman, kami terduduk menikmati usapan dari kenalan baru kami ini. Feeling dia dah lain macam, seperti ada sesuatu yang terpendam lama nak melepaskan diri. Gerak geri Si Amirul dan Rizman selari, mereka mula menarik zip seluar kami turun, membuka butang seluar jeans yang kami pakai, dan perlahan menariknya turun hingga menampakkan batang kami yang dah keras dalam boxer, boxer kami dah basah dengan cecair yang kami sendiri tak pasti, aku mencalit sedikit kat boxer, berlendir, tapi tak berbau, aku pelik, tak tau cecair apa, nak kata peluh, berlendir. Min turut melakukan perkara yang sama dengan aku.

Amirul : Tu air mazi, pelincir, kalau dah keluar banyak macam ni, sangap betul you dua orang dah!

Aku bermain sekejap dengan air mazi, pastu nak sapu kat rumput, sebab rasa pelik, tapi tangan aku dicapai oleh Amirul, dia menarik tangan aku ke mulutnya, dan 'NGAP' dia memasukkan jari aku yang ada kesan air mazi dalam mulutnya, aku terkejut tapi teruja, batang aku semakin keras melihat adegan spontan Amirul, melihat kelakuan Amirul, Razman turut menghisap jari Min, batang Min nampak ternaik-naik dengan kelakuan Razman. Jari kami di isap seperti budak-budak makan lolipop, yang peliknya, kami makin terangsang. Mereka melepaskan jari kami dan mula mengorak langkah ke batang kami yang dah lencun dengan air mazi, dijilat batang konek kami dari luar boxer, menarik semua air mazi yang timbul, ransangan dari jilatan yang pertama itu seperti ada arus elektrik mengalir dari batang konek kami naik ke kepala kami. "Ummm" keluar dari mulut kami berdua, Amirul dan Razman menggigit manja batang kami serentak, pergerakan mereka sungguh 'in sync', macam dah terlatih. Kejutan kedua merangsang kami, kami jadi makin lemah, mereka menyedut batang kami dari kepala konek, dah macam vacuum, ransangan yang ke tiga, kami rebah ke tanah, tak berdaya nak menongkat diri.

Serendipitous?Where stories live. Discover now