Trauma!

849 13 0
                                    

Aku dipapah naik ke atas, dibukanya satu pintu bilik di hujung koridor, dalam bilik tu serba lengkap, siap ada katil queen. Banyak buku tersusun rapi di almari kat dinding sebelah meja belajar, gambar Iqbal dihias lawa memenuhi ruang dinding. Jadi inilah bilik Iqbal. Dalam mamai-mamai separuh sedar, aku masih mampu melihat serba sedikit tempat yang dibawa. Iqbal membaringkan aku atas katil, tilam sungguh empuk, sungguh selesa, membuatkan aku nak terlena terus. Dia meninggalkan aku terbaring sekejap sebelum datang semula dengan secawan air.

Iqbal : Kau ok tak? Ni minum, aku dah bagitau kat Min ngan parents aku yang kau tak selesa perut, kau rehat la dulu, sekejap lagi aku datang balik.

Aku minum habis air yang diberi oleh Iqbal, rasa dahaga tiba-tiba, Iqbal tu macam tahu jer. Kepala aku makin pening, aku rasa seperti terawang-awangan. Pintu dibuka, aku perasan Min datang menegur aku, apa yang diperkatakan oleh Min satu pun aku tak dapat tangkap. Selepas itu, Min berlalu meninggalkan aku, aku baring keseorangan. Tak lama lepas itu, Iqbal bangunkan aku sambil menghulurkan aku air dan sebiji pil, aku terus makan tanpa berkata apa-apa. Tak lama lepas itu, badan aku mula rasa lemah, aku seperti sudah dibuai mimpi, tapi aku masih lagi sedikit sedar. Iqbal meletakkan cawan tadi ke meja belajar, dikuncinya pintu bilik. Aku melihat macam tu sahaja, Iqbal memasang speaker, lagu seperti di kelab malam memecah kesunyian.

Iqbal menanggalkan bajunya, perlahan dia menghampiri aku. Aku cuba menganjak menjauhi daripadanya, aku makin tak sedap hati melihat Iqbal. Jantung aku makin berdegup kencang, aku merasakan yang Iqbal telah bagi aku makan benda yang tak elok tadi. Dalam keadaan yang lemah itu, aku cuba bersuara.

Aku : Iqb... ap... yan... ka... bag... ak... tad... hah... hah...

Nafas aku semakin berat, aku tak berdaya nak berkata panjang. Iqbal sekarang betul-betul diatas aku, di tindihnya badan aku tak bagi aku bergerak. Iqbal membelai rambut aku, mukanya mula terukir senyuman manis.

Iqbal : Haz... kau tau tak berapa lama dah aku menaruh hati kat kau... berapa banyak kali aku cuba hint kan kau, aku cuba pikat hati kau... tapi kau... kau buat tak tahu jer...

Tangan Iqbal menyentuh pipi aku, dibelai dengan sungguh lembut. Aku semakin kerisauan dengan situasi ini, namun aku tidak bermaya dan hanya tunggu nasib badan.

Iqbal : Kenapa sayang... jangan takut... I bukan nak apa-apakan you... tonight... I will show you my love...

Aku : Bal... pliss... hah... no... kit... tak... pat...

Iqbal menutup mulut aku dengan jari telunjuknya.

Iqbal : Aku tahu Haz... aku tahu kau pun bukan straight... aku tahu kau suka siapa... but dia... heh...

Bibir Iqbal menyentuh bibir aku, aku terkesima, lalu mengalihkan pandangan aku.

Iqbal : Haz, you sure know how to make me craving for you more... heh... but you know, you tak boleh buat apa-apa. Tadi you tanya apa yang I bagi you kan... it's boosting pill.

Aku : Pil... ap...

Iqbal : Don't worry, it's just untuk merangsang batin you sayang, or should i say pil perangsang?

Aku terkedu, rupanya Iqbal telah memberikan aku dadah, aku tak sangka yang Iqbal ada niat seperti ini pada aku. Tapi badan aku mula keresahan, nafsu aku mula meningkat. Aku tahu semua ini bukan semulajadi.

Aku : Iqb... pliss

Iqbal : Humm... nampak macam dah start ni,. tonight, you and me sayang. Tak ada sesiapa yang akan kacau kita.

Iqbal sekali lagi mendapatkan bibir aku, aku cuba mengelak, tapi tangannya memegang erat muka aku. Lidah Iqbal cuba memasuki celahan bibir aku, aku ketap bibir aku sekuat hati. Tidak rela dengan perlakuan Iqbal.

Serendipitous?Where stories live. Discover now