Arkadaşlar şuan neden herkes çok normal gibi davranıyo?
Ben Necip Uysal ve Nur Uysalın evibde çay içiyorum. Hatta yanımda Mustafa Erhan Hekimoğlu oturuyo. Karşıda Semih ve Tayyipin sevgilileri Tayyip Talha ve Reyyanın sözü için elbise bakıyo.
Defne ve ben ortamın dedikodusunu yapıyoruz. Defne az önce oyuncuları o kadar sevmiştiki galatasaryla ilgili herşeyi kaldırmayı düşünmüştü. Çok zor tutmuştum.
Reyyan ve Mina bize bakarken Defne fısıltıyla"bizi sevmiyolar bence." Demişti.
"Saçmalama defne."
"Of akşam bana gelsene ya"
"Sen bana gel defne işim var akşam"
"İşin varsa gelmiyim"
"Yok yok gel bi beş dakika babamla konuşucamda kaçta gelicek bilmiyorum."
"Tamamdır"
"Tuanada bende kalıyo biliyomusun"
"Ciddimisin"
"Evett"
Nur abla Reyyan ve Mina ayağa kalktı. Mina bize bakarak konuştu.
"Kızlar içeri geçiyoruz birlikte geçelim isterseniz" kafamı sallayarak telefonumu alime alıcaktımki tekefonumu bulamadım.
Yanımdaki mustafaya baktım. Elibdeki benim telefonumu dizinde döndürüyordu.
Elimi onun elinin üstüne koyup telefonumu aldım.
Anında bana dönmüştü. Ben tekefonumla birlikte kalkıp kızların yanından mutfağa giderken defne kulağıma yaklaşıp.
"O nası bakıştır be" demişti.
Ona anlamadığımı belli eder şekilde baktım ama burda açıklayamayacağı için evde konuşuruz diye düşünerek masaya oturdum.
Reyyan konuşmaya girdi direkt.
"Ay kızlar biz Talhayla evlenicez ya. Hatta çarşamba sözümüz var"
Bugün neydiki??
Ha cuma
"Ya ama biz az önce minayla baktık falanda elbiseye karar veremiyorum"
Mina telefonunu açıp az önce baktıkları modelleri gösterdi bize.
Bir beyaz elbise vardı ama genelde herkes sözünde kullanıyordu bunlardan. Bir lacivert elbise vardı, askılıydı ve uzundu.
Bi kaç tane daha göstermişlerdi ama ben lacivert olanı beğenmiştim.
"Lacivert olan güzel"
"Hayır bu arada yeşili gider lacivertmi giyilir" dedi defne.
"Hayır ya asıl yeşilmi giyilir lacivert gider" dedim.
Biz defneyle bu konuyu tartışırken nur ablayla minada iki model hakkıbda konuşuyordu.
"Kızlar" Reyyanın sesiyle ona dönfük hepimiz. "Sakin. Çokta önemli değil sizin bana fikir vermeniz yeterli."
"Bence lacivert güzel Reyyan yani sen tam mavi rengi ve tonlarının vibesini veriyosun bana."
"Aşkım bence yeşil çok yakışır sana"
Galatasaraylı olup Beşiktaşın yengelerle samimi olurken kızlar.
"Kanka beyazı bi üstünde görsem çok güzel olcak" dedi Mina.
"Yarın gidelimmi birlikte." Dedi Reyyan Minaya.
İkisi gitmeye karar verdikten sonra nur ablayı dinledik.
"Sen bunların git bi gör hem başka modellerde görmüş olursun bide dene hani stünde görünce daha kolay karar verirsin."
Ay bu kadına bayılıyorum ben ya.
Abla Allah aşkına kaybolan kız kardeşim falan çık.
Mutfak kapısında Mustafayı gördüm.
"İdil ben gidiyorum bırakıyımmı senide?"
"Olur olur" dedim ayağa kalkarken. Kızların hepsiyle tektek vedalasıp numaralarımızı verdik birbirimize. İçeriye gidip herkese görüşürüz dedikten sonra 3ümüz birlikte çıktık. Ben öne Defne arkaya geçti.
Mustafaya spotfydaki çalma listesini sormalımıydım?
Sen kimsinde soruyosun derse??
Dermiydi
Böyle dusunmek yerıne sorsana
Hayır.
Evin önünde durduğumuzda defne hemen inmişti. Bende iniyordumki Mustafanın sesiyle ona döndüm.
"İdil"
"Efendim"
"Teşekkür ederim kırmayıp geldiğin için."
"Rica ederim ne zaman istersen gelirim."
"Yarın görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz"
Arabadan inip defnenin yanına gittim. Mustafa biz içeri gidene kadar gitmemişti. Biz içeri girdikten sobra arabanın sesini duydum.
Tuana yukarıdan koşarak yanımıza geldi.
Defneyle birbirlerini gördüler.
"Oha yuh"
"Tuana!" Dedi defne sarılırken ikiside birbirine sıkısıkı sarılırken bende mutfağa gidip bi su içtim.
Tuana ve Defne konuşa konuşa yukarı çıktı.
Bende onların arkasından gittim.
Sesleri benim odamdan geliyordu. Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sonra makyajımı çıkarıp rahat bişeyler giydim üstüme.
Telefonumu elime alıp instagrama girdim. Dmlerime bakarken üstten bi bildirim geldi.
Mustafa: İdil
Rahatsız ediyorum kusura bakma
Semih akşam yemeği ayarlamış seninde gelmeni istiyolarmışta
Mina falan yani
Daha iyi tanımak istiyolarmış seni
Babamla konuşucaktım bi beş dakika ama babam kaçta gelicek onu bilmiyorum
Babamla konuşup haber veriyim sana
OlurmuMustafa: tamamdır
Babamı aradım.
"Alo?"
"Alo baba"
"Noldu
"Baba akşam mustafanın atkadaşları yemrk falan ayarlamışta benimlede tanışmak istiyolarmış özel olarak davet ediyolar başka bi akşam konuşsak olurmu çok öenmli değilse."
Derin bi nefes aldı babam.
"Tamam"
"Götüşürüz"
"Görüşürüz"diyerek kapattı babam.
⛇
Bolumsuz gecmesın gunumuz
Ay akssaammm datteeimiizz vaarr
Eve bırakırken bi yakınlasma falan yazsammı
Bakıcazziii artııkk
Akşam samsunspor besıktas macı vardı izledinizzmiii
Neyseee
Opptuumm sizziii baayy💌💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formidable|Mustafa Erhan Hekimoğlu
General Fiction91' ★- Mustafa Hekimoğlu kurgusu. ★- 'bildiğimiz mustafa erhan hekim oğlumu?' ★- 'hayatında hiç olmadığım kadar mutlu hissediyorum kendimi şuan' ᶻ 𝘇 𐰁ᯤ*ੈ✩‧₊ִֶָ࣪☾.༘⋆✿ #sevgililer 1 /10.08.24 #meh 1 /09.08.24