💌

311 20 7
                                    

Flash back bolumudur okumaktan sıkılırım diyorsanız geçebilirsiniz!!

Bundan once 13üde yayınladım karısıklık olmasın

Optuum sizii

-

Günlerdir o kadar stres yapmıştımki sivilcelerim çıkmıştı. Malesef sınav haftasındaydık.

Sınıftan çıkarken yanımdaki Defne ve Tuananın konuşmalarını dinliyordum.

"Kanka Mustafa diye bi çocuk varmış C'de seni seviyomuş sanırım"

"Ben ne alaka?"

"Ne biliyim arkadaşım öyle dedi. Bi konuş istersen"

"Konuşurum"

Tam o sırada yanımıza doğru gelen kişiyi gördüm.

Mustafa

Kızları ben geliyorum diyip yolladım.

"İdil selam"

"Selam Mustafa"

"Nasılsın"

"İyiyim sen nasılsın"

"Bende iyiyim"

"Birşeymi oldu?"

"Gibi"

"Derken?"

"Yarın detaylı konuşalımı idil?"

"Olur"

Ertesi gün okula gelirken heyecanlıydım. Mustafa gerçekten yakışıklı bi çocuktu, uzundu, esmerdi. Çoğu kızında gözü ondaydı haliyle. Benimle konuşacağını merak ediyordum.

Dersler bittikten sonra kurs için 1 saat ara vardı. Mustafayı yanıma gelirken görünce geçti sandığım heyecanım tekrar kendini gösterdi.

Gülümseyerek yanıma geldi. Bende ona gülümsedim.

"Yürürken konuşalım gel"

"Tamamdır"

Okuldan çıkıp okulun ordaki parka yürümeye başladık.

"İdil dün cesaret edip söyleyemedim özür dilerim"

"Sorun değilde merak ettim ne söyleyecektin"

"İdil yani bu konuşma nasıl yapılır bilmiyorum hayatımda yapmadım ama ben senden hoşlanıyorum. Hani bu anlık bişeyde değil. Bi süredir senden hoşlanıyorum"

Ney ney

"Mustafa ben-"

"Beni bi dinle"

Kafamı salladım.

"İdil istemiyosan tabiki zorlamam sani takıntı falabda değil zaten hoşuma gidiyosun sadece"

"Mustafa derslerimi düzeltmeye çalışıyorum bende senden hoşlanıyorum ama şuanlık derslerime odaklanmam lazım"

"Anladım, belki yine karşılaşırız ilerde"

"Belki karşılaşırız"

Yanımızda çiçekler vardı. Mustafa eğilip ordan bi kaç çiçek alıp bana verdi.

"Teşekkür ederim Mustafa"

"Rica ederim İdil"

"Görüşürüz"

"Umarım"

"Ne?"

"Görüşürüz"

Ona hafifçe gülümseyip okula tekrar gittim. Ama bu olayı Defneyede Tuanayada anlatmadım.

-
Begenmedüm ama olsun


Formidable|Mustafa Erhan Hekimoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin