BÖLÜM 9

206 41 0
                                    

İYİ OKUMALAR BEBİŞLERR💙

NİŞAN

___________________________________________

ELİFNURDAN DEVAM:

Onu onayladığımda arkada beklemediyim iki çift siyah öfke dolu gözle karşılaştım.

Hızla bize doğru gelip 'KİMSENİN SEVDİYİM KIZI BENDEN KAÇIRACAK KADAR CESARETLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM'

Hızla serkanla yerimizden kalktığında arasın serkana bakışlarının aksine bana sıcacık bağtığını fark ettim.

S: ELİF BENİM SEVGİLİM SEN NE HAKLA ONUNLA EVLENMEYİ DÜŞÜNÜRSÜN.

ar: yanlışını hemen düzeltiyorum sevgilindi yarından itibaren elif benim hem sözlüm hem de nişanlım olucak.

S:  ONU SANA BIRAKICAĞIMI MI SANDIN YÜRÜ ELİF GİDİYORUZ

Serkan hızla kolumu tutup çıkış kapısına yürümeye başladı. Onun mafya olduğunu biliyordu ama fazla cesaretliydi.

Kapıya vardığımızda bi el silah ateşleme sesi duyduğumda yerimde çakılı halde kaldım.

Kıpırdayamıyordum. Korkuyordum.

Cesaretimi toplayıp arkama baktığımdaysa derin bi nefes aldım. Çünkü havaya ateşlenmişti silah.

Ar: ELİFİN ELİNİ BIRAKMAZSAN BU SEFER HAVAYA DİYİL ALNININ ORTASINA SIKARIM.

Dediyiyle gözlerim kocaman açıldı. Yaparmı cidden?

Yapardı o mafyaydı ve acımak denilen duygusu yokdu...

Hızla serkanın elinden çıkmak için çabaladım.

E.n: bırak lütfen sana zarar gelmesini istemiyorum lütfen lütfen bırak.

Ar: EMİR

E: emret abi

Ar: yengeni arabama götür.

Emir hızla başını olumlu manada sallayıp bana doğru gelmeye başladı. O an anladım serkana zarar vericekti.

Bu yüzden emir benim yanıma gelmeden arasın yanın gidip elini tutup konuşmaya başladım.

E.n: şurdan şuraya sensiz gitmicem.

Ar: şu piç için mi döküyorsun incilerini?

Piç dediyi adamı seviyordum. Uzun zamandır sevdiyim biriydi ve kavuşalı hiç bi ay olmamıştı.

Aras hayatımı alt üst etmişti.

Keşke o gün annesine zarar vermeseydik. Keşke o gün onunla karşılaşmasaydım belki bunlar başıma gelmezdi .

Ama yinede bi olay çıkmasın diye onu onaylamış ve araca geçmiştik.

Ar: hadi ama ağlama. Yakışmıyor sana ağlamak. Sana gülmek daha çok yakışıyor heleki o gamzelerin var ya ölüyorum.

E.n: geberirsin inşAllah

Ar: senin benden nefret etmen zaten gebertiyor beni güzelim.

Fısıltıyla söylemişti ama duymuştum. Yinede bişi demeyim başımı cama yaslayıp akıp giden yolu izlemeye başladım.

___________________________________________

Odamın kapısının çalınmasıyla gözlerimi zorlada olsa açtım. Dün gece ağlamaktan gözlerimin içi kızarmıştı.

Mafyanın esiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin