İyi okumalar minik pankeklerim.
Planımız: kaçış
____________________________________________
Aras yılmazden devamke:
Bu gün sevdiyin kadınla evleniyorum. Belki şu anda beni sevmiyor ola bilir ama ileride belki her şey daha farklı olur.
Kim bilir?
Ama beni sevmesi için her şeyi yapıcam. Sevmese bile bekli gözlerindeki bana karşı olan nefreti geçer.
Onun gözünde bi mafyaydım. Onu ve arkadaşlarını kaçırmıştım.
Allahtan o an hiç birine zarar vermeden bırakmıştım. Yoksa benden dahada nefret etmesine sebep olurdu.
Ama o benim gözümde eşsiz biriydi. Çok güzeldi. Gülüşü bakışı insan kalbini eritecek türden.
Üzerimde siyah bi takım elbise siyah takım elbisenin altında beyaz gömlek giyniştim ve papyon vardı.
Diyerleriyse sadece siyah takımlar giymişti.
(Emir ve diyerlerinin giyim tarzı temsilidir istediyinizi hayal ede bilersiniz)
(Temsilidir. İstediyiniz başka takım elbise hayal ede bilirsiniz)
Tüm bu güzel düşüncelerden beni ayıran susmak bilmeyen efenin sesiydi.
Efe: gelini almak için gitmeyi düşünüyormusun yoksa almak istemiyorsansa ben ala bilirim seve seve sorun yok.
Efenin söyledikleriyle kan sanki başıma sıçramıştı. Hışımla başımı ona çevirip ölümcül bakışlarımı atmaya başladım.
Aras: bi daha benim olanı almayı bırak harfini söylersen seni öldürürüm. Anladın mı beni?!
Gözlerini kocaman fal taşı gibi açıp bana bakmaya başlayınca hiç bişi demeden aşağı kata indim.