BÖLÜM 12

165 35 2
                                    

İyi okumalar bebitolarım💙

Karı kılığındaki mafya

Sınır: 5 yorum 5 yıldız
___________________________________________

Elifnurdam devamke:

Ar: şş uyu bebeyim

O an uykulu olduğum için pek takmamış başımı yeniden göğsüne yaslayıp uyumaya devam etmiştim.

__________________________________________

Ayşe: çok tembelsin ya

E.n: napim abla çok uykum var

Ayşe: dün gece dizinin bölümünü bitirecem diye iki yada üç bölüm izledin o yüzden saat üçte yattığın için ola bilir mi?

E.n: sen nerden biliyorsun?

Ayşe: ablayım ben bilirim hadi kalk daha kuaföre gidicez.

Onu onaylayıp kalktım.

Evet dün öğlen arasın aracında uyuduğum için akşam uyku tutmamış dizimi izlemeye karar vermiştim.

Ama bi bölüm daha diye diye üç bölüm bitirmiş ve bu yüzden geç yatmıştım.

Yorgun adımlarla banyoya ilerleyip kısa sürede banyo vü günlük rutinletimi yapmış kıyafet seçiyordum.

Evet bu gün kınam vardı. Ve sanki sevdiyim adamla evlenecekmiş gibi hazırlıyorlardı beni.

Bazen acaba rüyadamıyım diye kendimi cimcikliyordum. Ama canımın yanmasıyla rüya diyil cehennem dünyanın gerçekliyinde olduğumu anladım.

Keşke isteyim meslek yerine avukatlığı okusaydım o zaman kendimde dahil binlerce böyle şeye maruz kalan kızların hayatını kurtara bilirdim.

Bi an neden olmasın geldi aklıma.

Evlensem bile universitemi bitirip avukat olmak için hazırlancaktım.

Bekle beni dünya adaleti bulamayan kız olarak adelet dağıtmaya gelicem. Sadece bi kaç yıl bekle.

O an klyafet giyerken dünya için küçük ama kendim için büyük bi söz verdim.

Annemin aşağıda bağırmaya başladı.

Aslı: kızım hazır diyilmisin daha?!

Elif: geldim anne beş dakika daha.

Sonunda üzerimi giyip aşağı kata indim.

___________________________________________

Aras yılmazdan devamke:

Emir: abi eminmisin

Aras: eminim güzelimi kınasında görmek istiyorum.

Evet elifimi kınasında görmek için gürkanı emiri adnanı efeyi yiğiti ve kendimde dahil hepimizi karı kılığına sokmuştum.

Evettttt yer altınım korkulu rüyası ve yer yüzünün ünlü iş adamı aras yılmaz ve akranları karı kılığında tam yayınlanacak haber.

İç sesimi es geçip peruğu kafama takmaya çalıştım.

Gürkan: makyajımızı kim yapcak?

Efe: ben tabiki olm kim yapcak?!

Adnan: yapmayı biliyormusun?

Efe başını olumlu sallayınca aklıma bi soru takıldı.

Nerden biliyordu?!

Mafyanın esiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin