37. Bölüm

100 10 0
                                    

    Sedef Yankı Sarmaşık Sipahi

Alaz belinde bir havlu ile yanıma geldi. Saçları nemliydi ve belinde bir havlu dışında hiç bir şey yoktu. Banyo yaptığı her halimden belliydi. Alaz, "Aşkın arkadaşların da bu gece evde bir tek sen ve ben varız. Beni zehirlemek ister misin Sarmaşık?" Diye sorunca yutkundum.

Şuan yakınlaşırsak bu gece alev alacağımıza emindim. Ben ince askılı kısa ve derin dantelli bir gecelik giymişken Alaz sadece belinde bir havlu ile duruyordu. Yakınlaşmak istiyordum. Uzun zamandır Alaz ile seks yapmamıştım.

Alaz ne istediğimi anlamış gibi güldü ve bana doğru yürümeye başladı. Beni yataktan kaldırdı. Ben ayakta dururken Alaz  geceliğin askılığın dan  birini tutup aşağı indirdi. Bir göğsüm şuan tüm çıplaklığı ile görüş açısındaydı.

Alaz, "Sedef seninle aynı fikirdeyiz değil mi? Uzun zaman oldu." Diyince nefes nefeseydim çünkü diğer göğsümü de ortaya çıkarmıştı ve sürekli göğsümü ellerinin arasına alarak oynuyordu. İniltilerim bastıramazken Alaz'a bakarak başımı olumlu anlamda salladım.

Alaz güldü ve geceliği üstümden çekti. Artık çırılçıplaktım. Alaz hemen belindeki havluyu çözerek beni yatağa attı ve öpmeye başladı. Bunu yaparken altımda sertleşmiş penisi vajinama temas ediyordu.

Beni uzun süre öptükten sonra boynumu öptü ve göğüslerime indi. Göğüslerimin birini eline alıp avuçluyor ve ucuyla oynuyorken diğer eli vajinama ulaşmış üst kısmına elini bastırıyor bazen ise kendini kontrol edemeyerek üst kısmını okşuyordu. Ağzı ise beni deli ediyordu. Çünkü ağzı göğsümü emiyordu.

Ellerini ve ağzını üzerimden çekti. Bunu yaparken karnıma bakıyordu. Eğer vajinama bakarsa kendini tutamıyacağını iyi biliyordu. Alaz şuan sevişmemizi yavaştan alıyordu. Karnımı öptükten hemen sonra artık vajinama baktı. Bu haraketleriyle git gide kızarırken daha da kızardım. Çünkü kendini daha fazla tutamadı ve  ağzını vajinama gömdü.

Yalayıp öperken sürekli inliyordum. Alaz hemen yanıma yattı ve penisini tutarak vajinama yerleşti. Alaz'ı hala içimdeyken düz yatırdım ve üstüne çıktım. Üstüne çıktığımda sürekli kalçamı oynatarak Alaz'ı biraz daha içime alıyordum.

Artık daha fazla dayanamadım ve Alaz içimdeyken boşaldım. Bir süre daha Alaz içimde git geller yapmaya devam ettikten sonra o da boşaldı. Ve kendisini yanıma atarak ellerini bana sardı.






Yazardan

Selammmmmmmmm. Alaz ile Sedef'in fan Fin fonu geldiii. Hemen bir dahaki bölümü okuyunnn. Hepinize iyi okumalar ve günler dilerimmmm. 🤍

Yaralasar 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin