41. Bölüm

103 11 88
                                    

                  Yankı Sarmaşık

Gözlerimi açtığım da hastane odasındaydım. Benim uyandığımı gören Kuzey hemen "Sedef Uyandı." Diye bağırdı. Tüm gözler bana dönünce dün geceyi hatırlamaya çalıştım... Bebeğimi öldürmüştüm ve Vira düşük yapmıştı... Benim yüzünden.

Alaz yanıma gelip bana tebessüm etti. "Hamile değilmişsin güzelim. Biri evimize girerek hamilelik testlerini yanlış sonuç çıkaranlar ile değiştirmiş bu yüzden seni hamile sandık. Ama eğer hamile olsaydın... Bebeğimiz ölüyordu Sedef sen ne yaptın?" Diye sordu. Sonra yeniden konuşmaya başladı sevgili Buzdağı "Senin ameliyata kanlı halinle alınırken hamile olduğunu sanarken ne kadar kahroldum haberin var mı? Bir daha böyle bir şey yapma!"

Diyince kaşlarımı çattım. Tam bir şey söyleyecekken dudaklarıma bir buse kondurarak beni susturdu. Aman Allah'ım herkesin içinde beni öpmüştü! Herkes kıkırdayarak odadan çıktı. "Vira nasıl?" Diye sordum. Alaz cevapladı. "İyi sadece kanaması varmış bebeğe bir şey olmamış." Diyince rahat bir nefes almıştım ki beni konuşarak yine gerdi. Ama sonlara doğru rahatlamıştım.

Alaz, "Sevgilim. İnci konusunu öğrendiğini biliyorum. Ama sen olayı bilmiyorsun. Cihan, İnci'yi aldattığı için nikah şahidi oldum ve boşandılar. Sadece buydu. Senin düşündüğün gibi bir şey olmadı olamaz senden başkasını beni gözüm görmez." Diyince tebessüm ettim. Çok iyi bir kocaya sahiptim. Ama o şeytan  gibi bir karıya. Yedin ayvayı Alaz. Daha önceden anlatacaktın.

Alaz yine konuştu. "Sevgilim seni öyle görünce intihar etmeye kalkıştım senin haberin varmı? Bir daha asla böyle şeyler yapma!" Dedi. Allah'ım kocama git gide daha da aşık oluyordum. Bu adamı hak edecek ne yaptım acaba? Asıl o beni hak edecek ne yaptı be?

"Alaz buradan gitmek istiyorum." Dediğimde başını yavaş yavaş olumlu anlamda salladı. Odadan çıkınca kahkaha attım. Rezil olacaktı. Ona yapacaklarım yüzünden rezil olacaktı. Ah ah Alaz sen kiminle oynadığını bilmiyorsun Sipahi! Oyun daha başlamadan kazanan benim.



Nerdeyse bir ay olmuştu ve ben bu bir ayda kendimi mükemmel bir şekilde toplamıştım. Şimdi Alaz ayvayı yiyecekti. Bir sepet dolusu Alaz'ın boxser'larını sepete koydum ve üstünü örttüm Alaz şuan tesisdeydi. Aslında herkes tesisdeydi. Yarasalar bile. Toplantı yapıyorlarmış ama ben katılmak istemedim çünkü Alaz'ın boxser'larını tesisin etrafına asacaktım. Alaz bana bir ara anlatırdı.


Tesise geldiğimde sepeti yere bıraktım. Önceden ayarladığım adamlar herkes tesisin içine girince ipi asmışlardı. Boxser'ların yanında ise yine bir sepet dolusu Boxser'ları aşmak için mandal vardı. Yandan büyük bir araba geçti ve tesise girdi. Tesisin kapısını açtım içeri geçtiler ve içeri yüz yirmi tane timsah bıraktılar. Her odada ve her katta timsah vardı. Timsahlar dan kaçmak için dışarı çıkacaklardı ve Alaz rezil olacaktı.

On dakikaya toplantı biterdi. On dakikaya da benim Boxser'ları asma işim biterdi. Boxser'ları aşmaya başladım. Mükemmel duruyordu. Bunların yarısı temiz yarısı ise kirliydi. Yani Boxser'ların yarısı kokuyordu ve bu koku şuan çok kolay insanın burnuna gelirdi. Alaz her gün boxser değiştirse de penisi çok büyük olduğu kokuyordu.

Boxser'ları asmayı bitirdiğim de Boxser'lardan uzaklaştım ve kahvemi içmeye başladım ama Boxser'lara bakan bir kişi beni de görürdü. Kahvemi içerken birden tesisin kapısı açıldı ve herkes dışarı çıktı. Tesisin tam önüne boxser'ları astığım için herkes ipte asılı olan boxser'ları ve beni gördü. Alaz hariç herkes gülmeye başlayınca Alaz bana öldürücü bakışlar atmaya başladı. Alaz'ı görmezden gelerek önüme döndüm ve kahvemi içmeye başladım.

Benimle oynamak neymiş görün bakalım Alaz bey



Yazardan

Selammm. Bu bölüm bugünün ikinci bölümü ve bu sefer de 500 kelimeyi devirdim. Bence bu bölüm gayet komikti oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarım. Hepinize iyi okumalar ve günler dilerimmmm 🤍 🪐 🌑 🌠 🌃



Yaralasar 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin