Sedef Yankı Sarmaşık
Bu günler de yemin ederim hayattan bezdim be! Ne biçim bir hamilelik bu, aşermiyorum bile derken canım bir yeşil erik çekti varya yanında da vişneee mükemmel olurdu. En iyisi eşek kocam var zaten söylerim getirir işi ne ki? Alt tarafı nerdeyse tüm gün çalışıp bir de benimle ilgileniyor! Peki ya ben? Tüm gün sancı çekiyorum yani benim işim çok daha zor neden Alaz ile sevişip hamile kaldıysam çok akıllı bir kızım maşallah Allah Belamı Versin
"Alaz!"
"Efendim Sedef"
"Canım yeşil erik ve vişne çektii"
"Hımmm başka ne çekti"
"Ekler de olabilir aslında hiç fena olmaz"
"Nasıl istersen karım"
"He bu arada"
"Ne oldu karım"
"Ben sana trip atmayı unuttum! Neden hatırlatmadım"
"Neden hatırlatayım"
"Küstüm hıhıhhhhhhhhh"
"Sedef çocuklaşma"
"..."
"Sedef diyorum"
"..."
"Sedef hadi ama"
"..."
"Özür dilerim Allah Belamı Versin lütfen trip atmanızı sonraki bölümlere saklar mısınız acaba?"
"Bakarız"
Neyse ben gidip alıyorum beni bekle burda"
"Alazzzz"
"Efendim karımm"
"Votka da al"
"Sedef hamilesin"
"Bir şey olmaz bir bardaktan yaa bak Votka aşerdim alman lazım"
"Sedef saçmalama"
"Hadi ama Alazz"
"Olmaz"
"Sen bilirsin"
"Kesin bir şey olcak bir şey mi çeviriyorsun?"
"Ne alaka Alaz sen de iyice paranoyak oldun be"
"Tamam öyle olsun bakalım ben gidiyorum"
"Bay bayyy"
"Görüşürüz Sedef"
Kapı sesi geldiği an hemen telefonu alıp WhatsAp'a girdim. Yakamoz'a mesaj yazıp bekledim bir kaç dakika içinde çevrimiçi olup mesajıma cevap verdi. Aslında bu yaptığım doğru değil di özellikle hamileyken bir de Yakamoz da artık ne ara Kuzey ile fiki fiki yaptılarsa 3 aylık hamile olduğu ortaya çıktı. Vallaha bıktım inşallah çocuğuma ve yeğenime bir şey olmaz.
Kedicik
Yakamozz acil Pavyon'a gidelim mi?
Yakamoz
Olurr hazırlan hemen gidelim
Kedicik
Tamammmm. Ben seni almaya gelirim Yakamoz hızlı ol Alaz gelmeden gidelim
Yakamoz
Tamam tamam. Bekliyorummmmm görüşürüz Sarmaşık
Kedicik
Görüşürüz Yakamozz
Evetttt sıra gelmişti hazırlanmaya oldukça açık saçık, dantelli bir kıyafet giydim ve dışarı çıktım. Arabaya binerek tesise doğru gitmeye başladım. Hala tesisdeler di. Aslında kendi evlerine geçmek isteseler de tesisden ayrılmıyorlardı. Nedeni ni bilmiyorum yakında çıkar zaten kokusu.
Evett ve tesise geldim ajanlar Alaz'a haber vericekler ve Alaz pavyona gittiğimi anlayacak mükemmell bir plan. Yakamoz koşarak bana geldi ve arabaya bindi birlikte pavyona geldiğinizde ise Alaz aradı.
"Sedef nerdesin"
"Pavyonda"
"Sedef hemen eve gel"
"Hayır"
"Ben giderim o zaman evden"
"Tamam be"
Yakamoz ile pavyondan votka alıp eve geçtik. Kapıyı çaldığımda Alaz açtı Yakamoz ile içeri girdik. Koreli kendini koltuğa atmışken ben mutfağa gidip iki rakı bardağına su koydum. Yakamoz da votka içemezdi hamileydi sonuçta en azından kandıralım. İki rakı bardağı ile salona geldim ve oturdum. Koreli elimden bardağı alıp suyu içti. Alaz ise kaşlarını çattı.
"Sedef o şeyi içmeyeceksin"
"Hayır içeceğim"
"Sedef dedim"
"Alaz dedim"
"Sedef bak giderim"
Dediği an suyu tek dikişte içtim. Alaz kapıya yönelince bağırdım.
"Gel buraya şuydu bu gerizekalı manyak enayi pislik şerefsiz herif seni!"
"İçinde su olduğunu tabii ki biliyorum Sedef Atalay'a gidiyorum."
"Neden"
"Sonra konuşuruz"
"Tamam"
Alaz gidince karnıma hafif hafif sancılar girmeye başladı en sonunda kan akmaya başlayınca bağırdım. Koreli hemen yanıma geldi ve ambulans'ı aradı. Bir yandan da Alaz'a benim telefonumdam mesaj atıyordu en sonunda gözlerim kapandı son düşündüğüm şey ise ne günahım var da bunları çekiyorum neden ben ya? Oldu.
Yazardan
Selammmmmm. Bu aralar sık bölüm atamıyorum kusura bakmayınnn. Hepinize iyi okumalar ve günler dilerimmmm sevgili okurlarımmmmm 🤍