Sedef Yankı Sarmaşık
Buz kestim. Evet Drew'a çarpmıştım. Daha önceden Drew ile tanışmıştık hatta şu ünlü seri katil olan "Gölge" lakabını verdikleri katilin o olduğunu öğrenmiştim. Drew'un üç adım yanında ki Yeşil ile de daha önce tanışmıştım. İkisini de tanıyordum ve az çok geçmişini biliyordum. Yeşil ve Drew daha önce Yarasalar, Eğitmenler ve Alaz ile de tanışmıştı. Islak gözlerimi gören Drew, "Kim yaptı?" Diye sordu sertçe. Yeşil yanıma biraz daha yaklaşınca ağlamak dan kızaran gözlerimi daha net gördü.
Yeşil telaşla başka bir yerim de yara varmı diye gözleriyle beni süzerken ellerimi fark etti. Bağırmamak için elleri ile ağzını kapattı ve "Avcı," diye fısıldadı. Ağzını elleri ile kapattığı için sesi boğuk çıkmıştı. Drew Yeşil'e dönünce Yeşil gözleri ile ellerimi işaret etti. Drew hemen ellerime bakınca afalladı. Drew, "Sedef, ne oldu?" Diye sorunca bir banka oturduk ve her şeyi baştan sona anlatmaya başladım. Herşeyi anlattık dan sonra şunu ekledim. "Bir de bu adamdan bebeğim olacak..." Diye fısıldayınca Yeşil gözlerini kocaman açıp karnıma bakmaya başladı.
Yeşil, "Hamile misin?" Diye hızla sorunca "Maalesef evet." Diye cevapladım. Drew'un ise kafasında tam olarak oturmamış şeyler vardı. Şuan Türkçe konuşuyorduk. Drew ile Yeşil evlendikten sonra Yeşil yine Türkiye'ye gelmek istemiş Drew ise Yeşil'i kırmamış ancak önceki geldiklerinde Yeşil Drew Türkçe bilmiyor diye bazı insanlara bir kaç yalan şeyler söyleyip Drew'u dilenci sandırdığı için Drew Türkçe öğrenmişti.
Neyse konumuza odaklanalım. Şuan ki konu tabiki de BEN! Drew, "Alaz'ın iş için birini etkilemesi gerektiğini duymuştum. Alaz istememişti ama bu görev ona kaldığı için zorunluydu. Bundan bahsediyor olabilir misin?" Diye sordu. Olabilir di. Drew, "Bana orada ne olduğunu anlat görev değilse o adamın kellesini bizzat ben alırım!" (Arkadaşlar Drew ve Alaz kavgası yapmıyorum bu açıklama linç yememem içinnn)
Yine anlatmaya başladım. "Alaz bir kadının odasına giriyordu. Sonra kapı kapandı konuşmaya başladılar. Bir süre sonra kadın Alaz'a sırnaşmaya başladı Alaz karşı çıkmadı. Kısa bir süre sonra öpüşmeye başladılar. Alaz kendini zorlar gibiydi çünkü sağ eli yumruk olmuştu. Sonra kapı açılma sesi geldi ve kayıt burada kesildi. Dahası da yok zaten sonra neler olduğunu bilmiyorum."(Kadın suikasçıydı adamlar onu yakalamaya geldiler. Alaz öperek onu oyaladı bu arada haberiniz olsunnnn)
Drew, "Bunu işi yüzünden yaptığına eminim Sedef." Bir şey demedim. Her şeyi Alaz dan öğrenecektim zaten.
3 Saat Sonra
Drew ve Yeşil ile konuştuk dan sonra yanlarından ayrılmıştım. Alaz eve gelmişti ve beni kaç kez aramıştı. Eve gelince oturup konuşmuştuk ve aramızda ki tüm sorunları çözmüştük. Alaz bana kasedin devamını izleterek ajanlarım geldiğini göstermişti. Şuan da ise Alaz elimi öpüyordu.
"Güzelim bana kıysaydın da kendine kıymasaydın."
"Alaz abartma bir şey yok işte!"
"Olmamış hali bu mu Sedef?"
"Al-"
Tam konuşacakken dudanlarımın üstüne kapanan dudakları ile sustum ve refleks olarak geri çekildim. Alaz homurdanarak odadan çıktı.
Gece Yarısı
Alaz'a bir sürü mesaj atmıştım. Hiç birine dönmemişti taki onu camdan atlamak ve pavyona gitmek ile tehdit edene kadar. Camdan atlamamıştım ama şuan pavyondaydım. Canım çok fazla içmek istiyordu. Telefon titreşince elime aldım ve açıp baktım Alaz'dan mesaj gelmişti.
Buzdağı
Sedef nerdesin?
Kedicik
Çok umrunda sanki
Buzdağı
Tabii umrumda. Nerdesin?
Kedicik
Pavyona içmeye geldim.
Buzdağı
Sedef saçmalama hamilesin sen! Bebeğe bir zarar gelir.
Kedicik
Bir bardaktan sorun olmaz.
Buzdağı
Sedef içersen bir daha evden dışarı çıkmamazsın!
Kedicik
🖕🏿🖕🏿🖕🏿
Buzdağı
Sedef geliyorum oraya!
Kedicik
Banane
Buzdağı
Banane öyle mi?
Kedicik
Evet sanane ve ayrıca ben daha içki içmedim!
Buzdağı
Dokuz ay boyunca içki içmek ve sigara içmek sana yasak Sedef!
Kedicik
Yaaa Alazz canım çok çektii
Buzdağı
Hayır Sedef
Kedicik
Hadi Kocammmm
Buzdağı
Henüz kocan olmadım Sedef
Kedicik
Ol o zaman
Buzdağı
Çok yakında ve geldim.
Alaz yanıma gelince cidden şaşırmıştım. Daha içmeden beni kolumdan tutup arabaya bindirdi. Bir şey söylememe izin vermeden beni eve getirdi. Yatağa yattığımda Alaz yanıma geldi.
"Sedef bir kere sözümü dinlesen hani?"
"Ne sözü?"
"Sedef sana pavyona gitme demiştim!"
"İçmedim sonuçta."
"Tamam Sedef yat ve uyu!"
"Alazzz!"
"Efendim?"
"Öpsene benii!"
"Hayır Sedef uyu!"
"Yaa hadi kocamm öp benii!"
"Sedef hayır dedim uyu!"
Deyince dudağına yapıştım ve hızlıca öpmeye başladım. Alaz başta afalladı ama hemen kendini toparlayarak benden ayrıldı. "Neden ayrıldın Alaz?" Diye sordum kırık bir sesle. Alaz cevapsız kalmak yerine sadece uyu dedi. Tam gidecekken Alaz'ı yatağa çektim ve yeniden öpmeye başladım. Bu sefer karşılık verdi seve seve. Nefes nefese Alaz'dan ayrıldığım da beni öpmediği için ona kızgındım. Alaz bir anda beni altına alarak "Özür dilerim." Dedi ve dudağımı emmeye başladı.
Ellerimi Alaz'ın saçında gezdirmeye başladım. Biraz daha kendime bastırdım. Alaz benim dudağımı emerken bir anda ısırınca yüksek sesle inledim. Bu adam neden böyleydi ki? Benden ayrılınca bir şey demeden eşofman giyip geldi. Üst kısmı çıplaktı ve elinde siyah dantelli bir gecelik vardı. Üstümü nazikçe çıkararak geceliği giydirdi. Yatağa yatarak beni kendine çekti ve burnunu boynuma gömdü. Bir süre sonra yavaşça uykuya daldım.
Yazardan
Selammmm. Bu sıralar yeni bölüm gecikiyor biliyorum maalesef. Hepinizden özür diliyorum. Hepinize iyi okumalar ve günler dilerimmmm canlarımmmmm 💋 🤍