54. Bölüm Sezon Finali

122 7 14
                                    

Not: Selam canlarım. Yine ve yine ben. Tam okul çantamı hazırlarken aklıma yeni bölüm atmadığım geldi. Hemen üstü kapalı bir şekilde bölümü atacağım. Belki bu bölüm 100 kelime falan bile olabilir. Merak etmeyin bu bölümü güncellerim. Bir kaç gündür bölüm gelemiyor sürekli bir yerlere gidiyoruz. Bunun için sizden çok özür dilerim. Ve şunu bilmenizi isterim ki yakında Final var. İstemesem bile bu yıl çok ders çalışmam lazım. Ara sıra özel bölümler gelecek. Hatta Final yaptıktan sonra bir kaç özel bölüm attım diyelim Final yapmaktan vaz geçerek kaldığımız yerden geri devam edebiliriz. Çok uzatmayayım hemen kısa bölüme geçelim. (Güncelledimm)

Sedef Yankı Sarmaşık Sipahi

9 Ay Sonra

Tam dokuz ay önce kızımın yaşadığını öğrenmiştim. Üstüne bir de bebeğimi kaybetmiştim. Şimdi yeni uyanmıştım. Yatakta yanımda Alaz vardı. Yüzlerimiz birbirine dönüktü. Bugün Alaz işe gitmeyecekti. Tüm gün benimle olmak için tesise gitmemişti. Şuan Alaz ile bakışıyorduk. Alaz, "Sedef..." Diye fısıldadı. Ağzımdan "Hııı" diye bir ses çıktı. Alaz, "Sabah öpücüğü yok mu kocana?" Diye sorunca gülerek dudağına buse bıraktım. Geri çekilecek ken Alaz beni tuttu ve öpmeye başladı. Biraz öpüştük den sonra Alaz dan ayrılarak Alaz'a arkamı döndüm. Alaz ise beni karnım dan tutarak kendine çekti ve saçlarımı öptü.

Alaz, "Güzelim." Dedi. Utanan bir sesle ona dönüp "Hıı" dedim. Bu aralar sürekli ağzım dan bu ses çıkıyordu. Yeniden Alaz'a dönüp göğsüne sokuldum. Alaz, "Kalk güzelim hadi tesise gidelim." Diyince kalkmak zorunda kaldım. Artık ben de bir ajandım. Lavaboya gidip elimi yüzümü falan yıkadım dişimi fırçaladım ve tesise beddualar ettim artık hazırdım.

Lavabodan çıktığımda ayağım yine kendi ayağıma takıldı. Tam düşecekken Alaz beni yakaladı. Alaz'a bakarken koyu kahve gözlerinde kayboldum. Gözlerini bana aşk ve arzuyla bakıyordu. Utandığım için hemen arkamı dönerek yürümeye başladım ama Alaz beni yine kendine çekti.

Sırtım onun çıplak göğüsüne değince sertçe yutkundum. Alaz ise başını omzuma koyarak bana bakmaya başladı. Omzunun üzerinden Alaz'a bakmaya başlayınca Alaz, "Sen utandın mı?" Diye sordu. "Yo ne alakası var? ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN BE!" Diyerek Alaz'dan ayrılınca arkamdan patlattığı kahkahayı duydum.

Yazardan

Canlarım bölüm bu kadardı hepinize iyi okumalar ve günler dilerimmmm 🤍

Yaralasar 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin