Selamlar,ilk bölüme hoşgeldiniz. 💐
Olduğunca uzun yazmaya çalıştım,bu ilk kurgum mantık hataları olabilir.
Medya;Kufi/Duman
★
"Mina!Kalk artık kahvaltı edicez seni bekliyoruz."
Kafamın dibinde iki saattir uyanmamı bekleyen ve hiç susmayan egeye göz devirdim.
"Ege bak git başımdan oğlum valla yolarım saçlarını!"
Egenin homurdandığını duyabiliyordum,tam kalkıp yüzüne bir tane geçirecekken üstümden örtüyü çekti ve tam anlamıyla uykumun içine sıçtı!
Hızla yatağımda doğrulup sinirle egeye baktım.
"Ya ben şu evde bir kere kendi isteğimle uyanamayacakmıyım,yaz tatilindeyiz ne diye saat 9 da kaldırıyorsun beni!"
Ege gözlerini devirdi.
"Geç yatma o zaman kızım!Kahvaltı edeceğiz hadi kalk."
Birşey dememe izin vermeden odadan ayrıldı.
Sinirle yataktan kalktım ve önce yatağımı toparladım.
Banyoya girerek işlerimi hallettim saçımıda tarayıp banyodan çıktım.
Durun bir saniye!
Size kendimi tanıtmayı unuttum değilmi?
Ben mina öyle çok birşeyim yok yaşıyorum işte.
Siz şimdi sorabilirsiniz tabi Ege kim ailen nerede diye.
Annem ve babam yok kendileri nerede bilmiyorum.
Küçüklükten beri 11 yaşıma kadar yetimhanede yaşadım.
Tam 11 yaşımda beni tatlı hafif yaşlı bir çift evlat edindi,Osman amca ve fatma teyze.Onlara amca ve teyze diyordum,zaten onlar böyle istemişti üstelik onlarda kaldığım zaman boyunca bana gerçekten iyi bakmışlardı.
3 yıl onlarla beraber yaşadıktan sonra onlarda vefat edince tüm miraslarını bana bırakmışlardı zaten hiç çocukları yoktu bu sebeple miraslarını bırakabilecekleri tek kişiydim.
Aslında eskiden Osman amca ve Fatma teyzeyle yaşadığım bir evim vardı ancak egenin yalnız kalmamam için ettiği teklif ile egeyle ve onun abisiyle yaşamaya başladım.
Aslında ege önceden anne ve babasının yanında yaşıyordu abisi avukatlık okuduğu için artık ayrı eve çıkmak istemişti sonrasındaysa ege abisiyle kalmaya karar vermişti zaten ailesiyle evleri yakındı.
Egeylede,Osman amca ve Fatma teyzeyle yaşamaya başladığım zaman gittiğim okulda tanışmıştım.
Okula ilk gittiğimde ege bana çok yakın davranmıştı kısa sürede kardeş gibi olmuştuk ona yıllardır çok güveniyordum,ailesinide tanıyordum resmen bana aile olmuşlardı bunun için egeye,abisine ve ailesine minnettardım.
Egenin annesi yani alya teyze her zaman beni kızı gibi sevmişti tabi ki babası Murat amcada öyleydi.
Abisi Efe abide abim gibiydi ikimizide korur ve kollardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abiler mi!?
ChickLitÖn yargılı kız,kızı çok isteyen abilerii. 🫠 16 yıldan sonra ortaya çıkan 6 adam bana abim ve ikizim olduklarını mı söylüyorlardı. Sanırım bu bir kamera şakası olmalıydı. ★ Argo,küfür vs içerir. 13...