Selaammm,ikinci bölüme hoşgeldiniiiiz.
İlk bölümde bir hata yapmışım hastanede doktor olan doruk olacak yanlışlıkla kuzey yazmışım özür diliyorum 😔😔
Okuduğunuz için teşekkür ederimmm,beğenirseniz oylayıp yorum atarsanız sevinirimm 🌷
Sınır:10 Oy 10 Yorum
Medya;You Got Me Worse/İ don't like mirrors
★
(İlahi bakış açısı)
Poyraz doruğun dediklerinden sonra karmaşık duygular içerisinde kişisel eşyalarını alarak şirket odasından ayrıldı.
Hızla kardeşlerinin odalarına giderken içini belli belirsiz bir heycan kaplamıştı.Sanki yeniden doğmuş gibiydi,bir ümit parçası bile onu bu kadar büyük bir heycana itiyordu.
Hızla güneyin odasına girdi şansına kuzeyde buradaydı.
"Kuzey!Güney!Hemem eve gidiyoruz anlatcaklarımız var."
Kuzey ve güney,abisinin heycan dolu sesiyle meraklandılar.
"Abi dur bir sakin o-" Kuzeyin sesini bölen şey abisinin konuşmasıydı.
"Anlatacak zaman yok,hadi hızlı olun eve gidiyoruz!"
İkizler abisini ilk defa böyle gördükleri için ikiletmeden onu takip ettiler.
Üçü birlikte şirketten çıkarken etraftaki çalışanlar merakla onlara bakıyordu,çoktan dedikoduları yapılmaya başlanmıştı bile.
Üçüde bunu umursamayıp şirket otoparkından son model arabalarıyla ayrıldılar.
Hepsi son hızda eve doğru ilerlerken doruk ve yağız çoktan eve gelmişti.
Yaklaşık 10 dakika sonra güvenliklerin kapıyı açmalarıyla üç kardeşde eve girdi.
Poyraz arabasını diğer arabaların yanına parkedip hızla kapıyı çaldı.
Kapıyı çalışanın açmasıyla birşey demeden direk eve adımladı.
Salonda oturan kardeşleri ile beraber oda hızla oturdu kuzey ve güneyde gelince hepsi merakla doruğa baktı.
Olaylardan hiç bir haberi olmayan mert dayanamadı.
"Abi ne olduğunu bizede söyleyecekmisiniz artık,korkmaya başlıyorum."
Doruk daha fazla abilerini ve kardeşlerini meraklandırmamak için söze girdi.
"Bugün hastaneye bir hasta geldi."
Mert göz devirerek abisine baktı ve elleriyle alkışladı.
"Bumuydu yani bizi böyle burada toplamanın sebebi vay canına abi ne kadar farklı birşey."
Poyraz mertin kafasına vurdu.
"Oğlum dursana bi konuşsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abiler mi!?
ChickLitÖn yargılı kız,kızı çok isteyen abilerii. 🫠 16 yıldan sonra ortaya çıkan 6 adam bana abim ve ikizim olduklarını mı söylüyorlardı. Sanırım bu bir kamera şakası olmalıydı. ★ Argo,küfür vs içerir. 13...