06

280 26 1
                                    

Ma daj Cam!-rekla sam gurajući njegove noge.

Šta je?Ne mogu da spavam bez tebe sada.Ovo nam je poslednja noć Bell!-čim je izgovorio to,bilo mi je žao što sam pokušala da ga odgurnem sa kreveta.

O Cam,znam izvini tako mi je žao.Nisi svjestan koliko ćeš mi nedostajati.-uspravila sam se pa je on uradio isto.

Znam Bell i ti ćeš meni.-uzeo je moju hladnu ruku u svoje velike tople.

Ali ostaćemo u kontaktu znaš.Ima dosta načina društvene mreže i slično.-rekla sam u pokušaju da ga razveselim.

Znam Bell.Ali molim te obećaj da me nikad nećeš zaboraviti.Ja tebe neću.-..

Nikada!Časna!--rekla sam i pružila mali prst u znak obećanja.Na šta smo oboje počeli da se smejemo.

Nekoliko minuta smo ležali u krevetu,pričajući o nekim  nebitnim stvarima dok Cam-u nije postalo dosadno.

Kako je vruće ovde.Ajde da igramo nešto.Imaš li ne ljuti se čoveče?-..

Haha zaista Cameron?To ti je palo na pamet.Ne ljuti se čoveče.-rekla sam kroz smeh.

Da,imaš li?-..

Da gornja desna polica.-..

Dohvatio je igru i sjeli smo na pod bilzu prozora.U pravu je bilo je jako vruće.Proširio je podlogu za igru.

U ja ću plave-rekla sam krenuvši da  uzmem pijone.Ali mi ih je oteo.

Žašto ti plave,ja ću plave to je boja za dječake.Evo ti roza.-pružio je kesicu sa rozim pijonima.

Ma je li?HAHA od kada se boje tako dijele.Ee ovako ja ću zelenu a ti uzmi plavu.Može?-pružila sam ruku ka zelenim pijonima.

Ah može.-znam da se šali.Jer uvjek to radi.

Cameron-Njegova sestra ga je tiho dozivala sa drugog prozora.

Šta je?-drčno joj je rekao gledajući u svoje figure.

Hej Bell!Je li ti brat tu?Ti bi trebao da si odavno u krevetu.Znaš?-rekla je davajući mi onaj 'pogled'.

Umm da u sobi je reći ću mu da sidje dolje za minut ako hoćeš?-..

Ne,ne moraš.Dolazi Cameron.-rekla je pružajući ruku.

Ahhahah ne.Šta misilš da ću noćas da je ostavim samu.Ne naravno ovde ću da spavam noćas.-...

Daj Bell treba odmora.Od tebe.A i mama može da se naljuti.-...

Baš me briga noćas ne idem nigde.-gledala sam u njega,kako je odlučan u onome što hoće.

Bell da li je to uredu sa tobom-pogledala je u mene.

HAHA naravno da jeste.-..

U tom trenutku došla joj je poruka.

U redu.Ja ovaj..žurim negdje znate..ovaj ćao.-izletjela je iz Cameron-ove sobe brzinom svetlosti.

Kuda je otišla Cam?-...

Ne znam ajde da vidimo.-izašli smo iz moje sobe i otišli u njegovo kućicu.Njegova sestra je izašla napolje da se nađe sa nekim dečkom, ne bilo kakvim.Moj brat.Eh Nikolas mali gade.

Vidi ih-počela san da se smejem.

Mora da joj je dobar drug čim je izašla ovakav napolju.-....

Žašto?-..

Vidi je ni kosu nije očešljala.Ne da da je svako vidi takvu.Mora da joj je dobar drug.-pokazao je prstom na nju.

Ah pa da.Ajmo kod mene već postaje hladno kada si u jednoj tankoj majici.-

Ušli smo i nastavili našu igru..i naravno Cameron nije ostao pribran jer sam ga pobjedila 2 puta.

Ti varaš!-ljuto je gledao u mene.

HAHAH NE VARAM,ti ne umiješ da gubiš-...

Nije istina!Neću da igram.-oh sad će da se duri.

Ma daj ajde Cam,zaista?Evo idemo ispočetka ajde.-..

U redu-prišao je i opet sjeo.

Sjeli smo i ovog puta nisam htjela da se naljuti.Ipak nam je ovo zadnje veče.

..

Eto vidiš da sada ne gubiš-rekla sam kroz smeh.

Ne da ne gubim nego POBEDA-počeo je da skače po sobi.

Bravo!Jedan sat je zar ne misliš da treba da spavamo.-..

Um da.Samo da uzmem svoju pidzamu.-rekao je i izletio kroz prozor.

Uzela sam svoju pidzamu i krenula da se presvlačim i legla u svoj krevet.

Hej-..

Spavam vidiš?-..

Ovako je bolje.-stavio je svoje ruke oko mog sruka i tako smo zaspali.


-Hej narodee❤✌
Pa ovako ovo je nastavak i iskteno meni se ne svidja.Ali nadam se da će vama da se svidi.I da toku nekoliko dana bila je jedna svađa oko jedne priče koju čitam.Kažu da je kopirana.Da se takve stvari ne bi dešavale hoću da kažem da je ovo jedna univerzalna ideja za priču.Ovo mi je prva priča,moj početak.Samo mi je došlo na ideju.I ako me iko ikad optuži da sam kopirala priču ne nisam.Sa tom osobom se neću raspravljati.Čisto da znate.

-Hvala vam što čitate ly all❤✌

Crawling Back To YouWhere stories live. Discover now